Hanneke2 schreef:Nee, nee! Dat moet je niet zeggen, want als Podenji en ik weer eens *echt* viswijverig gaan doen tegen elkaar ga ik dat gebruiken.

tuurlijk Hanneke, alsof ik niet weet hoe miran "galgokont" bedoelde, gelukkig weet ik dat wel
maar goed, in elk geval heb ik nergens gezegt dat bones zo goed op gewicht vind of zo mooi vind, ik heb wel gezegt dat ik vind dat ze wat dikker mag, maar ik weet ook hoe ze kunnen zijn die podencos ;)nlees maar terug, dan zie je het zelf
wat ik van jou gewoon niet snap Hanneke is dat jij alleen reageert op onze topics als je iets naars kan zeggen, dat probeer je dan niet op te laten vallen door ook wat "aardigs" te zeggen, maar hoofdmoot blijft bij jou dat je iets te zeiken hebt tegen ons, vervolgens als je je gelijk niet kan krijgen reageer je óf niet meer óf je gaat op andere dingen lopen vitten/zeiken. Je haalt er zelf constant wat uit, en de dingen die je in alle goede fatsoen worden verteld om het je uit te leggen , daar reageer je niet op en vergeet je voor je gemak als er een volgend topic is waar je in kan gaan nuilen, dan begin je ook nog over viswijfmodus e.d. dat lok je zelf uit, waarom doe je toch zo? waarom kan je nooit gewoon leuk reageren zonder gelijk een kanttekening erbij te zetten?
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.