Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Home shoppen
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
hm dus toch zo'n plastic prikker... die dingen werken overigens voor geen meter... ken een aantal mensen die hem geprobeerd hebben... vacht komt ertussen dus dan doet ie het niet meer...
wat een geld zeg voor zoiets... :N:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Bij een hondje van 10 weken is dat ding gevoelig genoeg kennelijkmalinois schreef:hm dus toch zo'n plastic prikker... die dingen werken overigens voor geen meter... ken een aantal mensen die hem geprobeerd hebben... vacht komt ertussen dus dan doet ie het niet meer...wat een geld zeg voor zoiets... :N:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
belachelijk...ranetje schreef:Bij een hondje van 10 weken is dat ding gevoelig genoeg kennelijkmalinois schreef:hm dus toch zo'n plastic prikker... die dingen werken overigens voor geen meter... ken een aantal mensen die hem geprobeerd hebben... vacht komt ertussen dus dan doet ie het niet meer...wat een geld zeg voor zoiets... :N:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Mojuan
- Zeer actief
-
L@nghaar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
- Aantal honden: 1
Ziet er inderdaad uit als een plastic prikband.
Heb het ook op tv gezien, ziet er wel heel er mooi uit.
Allemaal ongehoorzame honden en daarna............nog nooit zulke goed luisterende honden gezien.
En het gaat heeeeel gemakkelijk.,
Pffffft wat doe ik nog op de hondetraining, ik koop zo'n ding en binnen no time luistert hij.
En dan heb je eindelijk de hond die je altijd al wilde hebben. ( word ook nog gezegd).
Bedenk mij nu dat ik zo'n ding dus niet nodig heb, ik heb de hond die ik altijd al wilde hebben.
Heb het ook op tv gezien, ziet er wel heel er mooi uit.
Allemaal ongehoorzame honden en daarna............nog nooit zulke goed luisterende honden gezien.
En het gaat heeeeel gemakkelijk.,
Pffffft wat doe ik nog op de hondetraining, ik koop zo'n ding en binnen no time luistert hij.
En dan heb je eindelijk de hond die je altijd al wilde hebben. ( word ook nog gezegd).
Bedenk mij nu dat ik zo'n ding dus niet nodig heb, ik heb de hond die ik altijd al wilde hebben.

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.