Als dit zo blijft dan moeten we het maar verzetten,
dit is echt geen doen!
wil ook geen ziek pupseltje!
Moderator: moderatorteam
ik moet Storm toch uitlaten maar ik ga met Rups zeker niet zo lang in de stromende regen, sneeuw en harde wind lopen. KOu is niet erg, daar kan een deken zijn werk doen. Maar als alles door en door nat wordt kan ze zichzelf niet warm houden in de rugdrager.doggy schreef:
Wanneer is het definitief???
denk ook dat het verstandig is deze wandeling af te blazen,, de voorspellingen zijn gewoon echt niet goed te noemen.ingrid2112 schreef:..
Denk eerlijk gezegd niet dat het um zondag wordt...gezien de weersomstandigheden....
We kunnen ook wel eens een keer in Bakkeveen afspreken, daar lopen we ook vaak met het vee en het is ook een meer beschut gebied.
Goed idee! Lijkt me ook wel es leuk om in drenthe te wandelen.RupsenStorm schreef:zondag is het in elke bos druk.In drenthe kun je wel goed wandelen op zondag ochtend juist heel vroeg. Is dat misschien bij jullie ook?
we spreken zodra het weer het toelaat snel wat af ok?
Klinkt ook goed! (geen idee waar oranjewoud is...Jacan schreef:Misschien is oranje woud ook een optie?
Ik wandel daar geregeld met Bowie, honden mogen grote gedeeltes los word netjes aangegeven waar wel en waar niet
Ik parkeer dan niet bij dat restaurant maar een parkeerplaats eerder
lijkt me een goed plan in dat geval. Kun jij het ook lezen.Pendrag schreef:...
Maken we een nieuwe afspraak via dit topic? Ik kom nl. maar heel weinig op het hondenforum. En als hier gepost wordt, krijg ik zo'n handig mailtje zodat ik weet dat ik even moet kijke.
Ben daar nog nooit geweest , lijkt me leukRupsenStorm schreef:lijkt me een goed plan in dat geval. Kun jij het ook lezen.Pendrag schreef:...
Maken we een nieuwe afspraak via dit topic? Ik kom nl. maar heel weinig op het hondenforum. En als hier gepost wordt, krijg ik zo'n handig mailtje zodat ik weet dat ik even moet kijke.
In drenthe zijn veel losloopgebieden oa in de bossen bij appelscha, grolloo, sleen, odoorn etc. Erg mooi!

Als je parkeert bij het zwembad (dundelle), zo dicht mogelijk bij het restaurantje (de dwaler) en daar het bos inloopt loop je in een gedooggebied.ingrid2112 schreef:In Bakkeveen mogen de honden officeel niet los lopen.
Ja daar lopen wij ook vaak, je komt dan op die soort van zandvlakte toch?Jaap* schreef:Als je parkeert bij het zwembad (dundelle), zo dicht mogelijk bij het restaurantje (de dwaler) en daar het bos inloopt loop je in een gedooggebied.
Zolang je dan niet door een hekje loopt (waar dan ook een bordje bij staat dat je hond vast moet) gaat het goed
Ja, precies. Zo doen wij dat ookingrid2112 schreef:Ja daar lopen wij ook vaak, je komt dan op die soort van zandvlakte toch?Jaap* schreef:Als je parkeert bij het zwembad (dundelle), zo dicht mogelijk bij het restaurantje (de dwaler) en daar het bos inloopt loop je in een gedooggebied.
Zolang je dan niet door een hekje loopt (waar dan ook een bordje bij staat dat je hond vast moet) gaat het goed
wij hebben onze honden er ook altijd los, maar soms spelen er veel kinderen en dan lijn ik ze maar aan.