voor morgen heb ik liever optie 2. Ik heb het niet zo op schapen en honden :N: en ik heb de honden persoonlijk liever de hele weg los met een groep.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelen 3 januari EES ipv Odoorn *UPDATE PAGINA 2*
Moderator: moderatorteam
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Patrol
- Zeer actief
- Sucha
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- cindy1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Er is inderdaad een schapenpark in Odoorn. Ik heb daar een keer de wandeling van Nicky Gootjes gelopen, dat was zo'n 11 kilometer en met een ander startpunt. Ik kan me nu inderdaad herinneren dat we langs dat schapenpark hebben gelopen, en dat daar inderdaad een stuk een fietspad liep. Met een grote groep honden is dat niet handig.
Mijn oriëntatievermogen is ook niet best. Ik vind Ees wel een goed idee, mits er geen drukke weg langs het bos loopt (of dat dat een klein stukje is en je dan dieper het bos in bent). Ik ben nog nooit in dat bos geweest en zie net op de routeplanner dat het maar 20 minuten rijden is, dus net zo ver als Odoorn. Wat mij betreft wordt het dus Ees.
Zijn daar veel meertjes e.d.? Dat is weer niet zo handig ivm drukte met schaatsers (denk dat dat in Odoorn nu ook is, want volgens mij is daar een ijsbaan).
Mijn oriëntatievermogen is ook niet best. Ik vind Ees wel een goed idee, mits er geen drukke weg langs het bos loopt (of dat dat een klein stukje is en je dan dieper het bos in bent). Ik ben nog nooit in dat bos geweest en zie net op de routeplanner dat het maar 20 minuten rijden is, dus net zo ver als Odoorn. Wat mij betreft wordt het dus Ees.
Zijn daar veel meertjes e.d.? Dat is weer niet zo handig ivm drukte met schaatsers (denk dat dat in Odoorn nu ook is, want volgens mij is daar een ijsbaan).

- Sucha
- Zeer actief
duhuhhhhhhhhhh boomkroon pad is een pad dat gemaakt is in de kronen van de bomen. Honden mogen daar niet in en het is heel hoog.Hutsje schreef:nee? waddan?RupsenStorm schreef:boomkroon pad zelf wil jij niet lopen met de hondenmaar daaromheen is het wel lekker lopen. Kunnen we inderdaad binnenkort ook eens gaan lopen.
- cindy1986
- Zeer actief
- Contacteer:
En mij krijg je daar ook niet op :N:RupsenStorm schreef:duhuhhhhhhhhhh boomkroon pad is een pad dat gemaakt is in de kronen van de bomen. Honden mogen daar niet in en het is heel hoog.Hutsje schreef:nee? waddan?RupsenStorm schreef:boomkroon pad zelf wil jij niet lopen met de hondenmaar daaromheen is het wel lekker lopen. Kunnen we inderdaad binnenkort ook eens gaan lopen.

- Sucha
- Zeer actief
die heb ik ook gelopen. Erg mooie route. maar inderdaad nu je het zegt. niet geschikt op dat punt voor een grote groep.cindy1986 schreef:Er is inderdaad een schapenpark in Odoorn. Ik heb daar een keer de wandeling van Nicky Gootjes gelopen, dat was zo'n 11 kilometer en met een ander startpunt. Ik kan me nu inderdaad herinneren dat we langs dat schapenpark hebben gelopen, en dat daar inderdaad een stuk een fietspad liep. Met een grote groep honden is dat niet handig.....
- Hutsje
- Zeer actief
oh, dawissiknieRupsenStorm schreef:duhuhhhhhhhhhh boomkroon pad is een pad dat gemaakt is in de kronen van de bomen. Honden mogen daar niet in en het is heel hoog.Hutsje schreef:nee? waddan?RupsenStorm schreef:boomkroon pad zelf wil jij niet lopen met de hondenmaar daaromheen is het wel lekker lopen. Kunnen we inderdaad binnenkort ook eens gaan lopen.

- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- *Evie*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
- Contacteer:
- ingrid2112
- Zeer actief
- ingrid2112
- Zeer actief
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Laten jullie dan even weten wanneer? Wie weet kan ik dan met Finn wel mee. Morgen gaat echt niet lukken... helaas, maar heb andere leuke dingen te doenPatrol schreef:euhh... ja ik schuil het onder de noemer gieten / exloo en omgeving. Maar laten we daar een andere keer afspreken... bij de zandwinning, zo leuk voor de hondjes...Hutsje schreef:of is dat gieten?
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- ingrid2112
- Zeer actief
- cindy1986
- Zeer actief
- Contacteer:
Is goed, Noëlle en ik staan morgen in Ees, tot morgenTamara. schreef:zullen we definitied voor optie 2 kiezen, wandelen in ees? er zijn nog 2 mensen die hun pb nog niet hebben gelezen, cathy en pendraq, als zij dit voor mijn vertrek nog niet hebben gedaan dan rij ik wel even heen en weer of gert rijd er even naartoe, is toch dichtbij.

-
estelle
Ik neem alleen Kimba mee dus ik wil best een hond van jou vasthouden hoor, geen probleem.Hutsje schreef:dan spreken wij wel een keer iets anders af. ik wandel daar best regelmatigPatrol schreef:Hutsje schreef:ik laat kiefer thuis, kom dus met lijf en fritz. het maakt mij niet uit waar we afspreken en waar we gaan lopen.
Oh weg mijn kans om met Kiefer te zoenuh..... nou dan maar met de oren van Lijfje spelen....
. kiefer is zaterdag en met oudjaar nog meegeweest, en heeft zich vandaag ook erg uitgeleefd, dus morgen mag fritz weer mee. 3 hondfen en een camera is iets te veel van het goede als ze ook nog aan de lijn moeten, dat redt ik niet. en ik wil er niet steeds andere mensen mee opzadelen
.
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- *Evie*
- Zeer actief
- Contacteer:
Landal Het Land van Bartje
Buinerweg 8
9536 PG Ees
Als je aan komt rijden, rijd je eigenlijk tegen de parkeerplaats aan van Landal. We kunnen dan op deze parkeerplaats afspreken en te voet een weg aflopen en wandelen.
Het is ook mogelijk om de weg linksaf te nemen als je eigenlijk tegen de parkeerplaats aanrijdt en daar vlakbij het bos parkeren, maar hoeveel parkeermogelijkheid daar is weet ik niet, je kan de auto in ieder geval ook in de berm kwijt.
Welk P-Plaats word het???
Ook wel handig

http://www.Adebowale.nl
- Sucha
- Zeer actief
- *Evie*
- Zeer actief
- Contacteer:
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- D@@ntje76
- Zeer actief
- Contacteer:
Pfffff, net dit hele topic doorgelezen en ik heb op zich wel zin om mee te wandelen.
Of Mike dan los gaat weet ik nog niet, het is een schat van een hond, maar hij wil nog wel eens heftig reageren op volle reuen
Of ik ook echt kom weet ik nog niet aangezien ik een logeetje heb en eigenlijk nog van alles moet doen, boodschappen en zo...
Als ik kom, ben ik gemakkelijk te herkennen aan een wit monster
Of Mike dan los gaat weet ik nog niet, het is een schat van een hond, maar hij wil nog wel eens heftig reageren op volle reuen
Of ik ook echt kom weet ik nog niet aangezien ik een logeetje heb en eigenlijk nog van alles moet doen, boodschappen en zo...
Als ik kom, ben ik gemakkelijk te herkennen aan een wit monster