Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenkleding
Moderator: moderatorteam
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
-
Kimsjen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
Re: Hondenkleding
volwassen, getrouwd, eigen huis.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Frenk
- Zeer actief
Neem een kind? Wat een apart adviesthom schreef:Neem een kind en word volwassenKimsjen schreef:volwassen, getrouwd, eigen huis.

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Of een aankleedpop, dat kan ook nog....Frenk schreef:Neem een kind? Wat een apart adviesthom schreef:Neem een kind en word volwassenKimsjen schreef:volwassen, getrouwd, eigen huis.![]()

- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
http://www.hippehond.nl" onclick="window.open(this.href);return false;Carmen schreef:
Pfff voor Arie is niks minder dan echte merkkleding goed genoeg, hij is natuurlijk een hippe hond
Bovendien komt met wol zijn spiermassa niet zo goed uit

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Kimsjen schreef:volwassen, getrouwd, eigen huis.
Ik meende dat je een kind was..

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- Spike4
- Actief
Ik vind honden zijn geen aankleed pop.
Vind het dan ook triest als ze wel zo gebruikt worden.
Alleen als het echt nodig is tegen de kou ofzo of als een hond ziekjes is is het wat anders.
Vind het dan ook triest als ze wel zo gebruikt worden.
Alleen als het echt nodig is tegen de kou ofzo of als een hond ziekjes is is het wat anders.
-
Kimsjen
- Zeer actief
Zolang de hond er geen last van heeft. Wat boeit mij dit dan. Onze hond heeft een prachtig leven, ze hoeft alleen af en toe kleertjes aan.
Gelukkig zijn deze kleertjes dan ook zeer veel verkrijgbaar. Ik zal er dan ook nooit mee ophouden (tenzij de hond er last van krijgt, natuurlijk).
Dan maar Paris Hilton.
Och en misschien wil ik nog wel meer hondjes (kan ik die ook lekker aankleden). Heb ik geen pop voor nodig
Gelukkig zijn deze kleertjes dan ook zeer veel verkrijgbaar. Ik zal er dan ook nooit mee ophouden (tenzij de hond er last van krijgt, natuurlijk).
Dan maar Paris Hilton.
Och en misschien wil ik nog wel meer hondjes (kan ik die ook lekker aankleden). Heb ik geen pop voor nodig
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Je doet maar wat je niet laten kunt natuurlijk, maar zoals ik zei eerder al: Een dier is geen speelgoed.
Ik vind dat je er als eigenaar verantwoordelijk voor bent om een huisdier een zo leuk mogelijk leven te bieden. Niet andersom.
Wat niet wil zeggen dat jij slecht voor je hond zorgt, maar wat wel wil zeggen dat je een dier niet mag aanwenden als speelgoed voor jezelf.
Op wat voor gebied dan ook. Vind ik.
Ik vind dat je er als eigenaar verantwoordelijk voor bent om een huisdier een zo leuk mogelijk leven te bieden. Niet andersom.
Wat niet wil zeggen dat jij slecht voor je hond zorgt, maar wat wel wil zeggen dat je een dier niet mag aanwenden als speelgoed voor jezelf.
Op wat voor gebied dan ook. Vind ik.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
Kimsjen
- Zeer actief
Ik vind het in elk geval fijn dat je niet direct zegt dat ik slecht voor mijn hond zorg. Ik zie mijn hond niet als speelgoed, alleen omdat ik haar kleren aandoe (soms). Maar dat is mijn mening. Ik denk verder dan ook dat iedereen andere normen en waarden heeft met het opvoeden en verzorgen van honden.
In elk geval zou ik mijn hond nooit bijten.
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
Idem hier.Saba schreef:Ik raak altijd benieuwd naar de mentale gesteldheid van het baasje als ik een chihuahua in tutu rond zie huppelen.![]()
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Er zijn ook weinig mensen die van zichzelf vinden dat ze een wegpiraat zijn, terwijl hun medeweggenoten daar anders over kunnen denkenKimsjen schreef:Ik zie mijn hond niet als speelgoed
Ik vind gewoon dat je beter een ander object kunt uitkiezen als je het leuk vind om ergens mee te doedelen
Je hond heeft er niks aan immers.
edit:kwoot er bij
Laatst gewijzigd door Jaap* op 06 aug 2009 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- -Gaby-
- Zeer actief
Hoe bedoel je dit precies? Heb ik iets gemist?Kimsjen schreef:Ik vind het in elk geval fijn dat je niet direct zegt dat ik slecht voor mijn hond zorg. Ik zie mijn hond niet als speelgoed, alleen omdat ik haar kleren aandoe (soms). Maar dat is mijn mening. Ik denk verder dan ook dat iedereen andere normen en waarden heeft met het opvoeden en verzorgen van honden.
- M@scha
- Zeer actief
er is een ander topic van een nieuwsbericht over een man die zijn hond beet. ik hoop dat ze daarop doelt. wat dat hier te zoeken heeft? gééén idee. maar dat heb ik wel vaker 

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Zoooo, onze Bob maar even een zonnepetje opgezet

Zou hij het leuk vinden?

mmm... nee, niet echt

ToBe ook maar of past die pet niet iedereen/

Zou hij het leuk vinden?

mmm... nee, niet echt

- -Gaby-
- Zeer actief
Ik snapte het al niet, maar dat zal het wel zijn.massam schreef:er is een ander topic van een nieuwsbericht over een man die zijn hond beet. ik hoop dat ze daarop doelt. wat dat hier te zoeken heeft? gééén idee. maar dat heb ik wel vaker
- -Gaby-
- Zeer actief
Haha, die bekkies! En dat staartje van ToBe.Maryanne schreef:Zoooo, onze Bob maar even een zonnepetje opgezet
Zou hij het leuk vinden?
mmm... nee, niet echt
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Haha een megarompertje voor onze grote babymassam schreef:he arie! t/m maat xl!!
- Spike4
- Actief
Kimsjen schreef:Zolang de hond er geen last van heeft. Wat boeit mij dit dan. Onze hond heeft een prachtig leven, ze hoeft alleen af en toe kleertjes aan.
Dan maar Paris Hilton.
waaraan zie je dat je hond er geen last van heeft.
Ik geloof toch echt niet dat de hond zou denken leuk ik mag weer kleertjes aan.
Ik hoef het bij mijn hond niet eens in mijn hooft te halen om hem wat aan te trekken.
maar ach ieder zijn ding
-
Marion.
Maar waarom. Waarom? Dat je hond er geen last van heeft is voor mij geen reden. Denk je dat hij het erg leuk vindt? Denk je dat hij staat te springen "joepieeeee, ik krijg mijn zondagse kleertjes aan en kijk mij mooi zijn"? Vind jij het zelf leuk om in hetzelfde kokette rokje te lopen als je hond? Vind je het leuk dat mensen naar jullie kijken (en ja uiteraard kijken ze, want het is niet normaal)?Kimsjen schreef:Onze hond heeft een prachtig leven, ze hoeft alleen af en toe kleertjes aan.
Waarom? Kleed je je vent ook af en toe aan, en paradeer je dan ook door de straten?
- Frenk
- Zeer actief
Mij lijkt het net zo kwalijk om een kind te nemen als een soort speeltje, als een hond om die redenthom schreef:Of een aankleedpop, dat kan ook nog....Frenk schreef:Neem een kind? Wat een apart adviesthom schreef:Neem een kind en word volwassen![]()
Ik zou dus barbie's gaan verzamelen of een poppenhuis bouwen aanraden.

- M@scha
- Zeer actief
- Lassu
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Pembroke
Stel he, als je ooit een kind zou krijgen...
zou je die dan ook een hondenvacht laten dragen?
Als je het vroeg genoeg aanleert, zal hij het vast niet erg vinden! Het is dan soms wel een beetje warm en ongemakkelijk voor het kind maar hey! je zorgt er verder toch goed voor?
zou je die dan ook een hondenvacht laten dragen?
Als je het vroeg genoeg aanleert, zal hij het vast niet erg vinden! Het is dan soms wel een beetje warm en ongemakkelijk voor het kind maar hey! je zorgt er verder toch goed voor?
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
Zal me toch echt een rotzorg zijn wat mensen er van vinden , hier krijgen ze hun pakken aan in de winter, ik ga ook niet in mijn blootje de kou in.
Vinden ze dat erg , nee echt niet , zonder pak willen ze niet eens de kou in , met pak zijn ze blij. Het zou voor mij alleen maar makkelijker zijn zonder , moet moet er wel 4 in en uit hun een pak hijsen , zoveel keer per dag.

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- Frenk
- Zeer actief
-
Marion.
Jip, ik mag toch hopen dat je begrijpt dat het merendeel hier vind dat functioneel aankleden prima is, en dat jouw aangeklede honden in niets te vergelijken zijn met de klederderacht van de Chi van Kimsjenjip007 schreef:Zal me toch echt een rotzorg zijn wat mensen er van vinden , hier krijgen ze hun pakken aan in de winter, ik ga ook niet in mijn blootje de kou in.Vinden ze dat erg , nee echt niet , zonder pak willen ze niet eens de kou in , met pak zijn ze blij. Het zou voor mij alleen maar makkelijker zijn zonder , moet moet er wel 4 in en uit hun een pak hijsen , zoveel keer per dag.
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
Volgens mij is Sonja en misschien nog anderen ook tegen het aankleden van nakers. En er wordt gezegd dat honden het zelf niet fijn vinden , ik merk dat echt niet hier . Ik doe dan wel geen tutu aan bij Sop , maar ik denk dat het haar weinig uitmaakt wat ze aan heeft.Marion. schreef:Jip, ik mag toch hopen dat je begrijpt dat het merendeel hier vind dat functioneel aankleden prima is, en dat jouw aangeklede honden in niets te vergelijken zijn met de klederderacht van de Chi van Kimsjenjip007 schreef:Zal me toch echt een rotzorg zijn wat mensen er van vinden , hier krijgen ze hun pakken aan in de winter, ik ga ook niet in mijn blootje de kou in.Vinden ze dat erg , nee echt niet , zonder pak willen ze niet eens de kou in , met pak zijn ze blij. Het zou voor mij alleen maar makkelijker zijn zonder , moet moet er wel 4 in en uit hun een pak hijsen , zoveel keer per dag.

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.