Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn teefje staat op springen!!!
Moderator: moderatorteam
-
Marie-Fleur
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Ik heb een Mathezer xing
En een Jack russel - Aantal honden: 2
Re: Mijn teefje staat op springen!!!
Neeh natuurlijk niet , ik heb alleen de grootste band met het dier , iedereen helpt tijdens de bevalling maar ik wou gewoon die vraag weten omdat ik zo benieuwt ben.
- Mirella
- Zeer actief
kan je dan nog is duidelijk uitleggen,wat je vraag is?Marie-Fleur schreef:Neeh natuurlijk niet , ik heb alleen de grootste band met het dier , iedereen helpt tijdens de bevalling maar ik wou gewoon die vraag weten omdat ik zo benieuwt ben.
want je hebt al veel uitleg en reacties gehad,maar daar zat het antwoord blijkbaar niet bij?
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
Muk
Begin dan eens de linken die hier gegeven zijn te lezen én een boek hierover te kopen.Marie-Fleur schreef:Neeh natuurlijk niet , ik heb alleen de grootste band met het dier , iedereen helpt tijdens de bevalling maar ik wou gewoon die vraag weten omdat ik zo benieuwt ben.
Eerlijk gezegd geloof ik je niet.
-
Muk
Trol?yamie schreef:heeft het dier ook een naam?
- Mekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
- Aantal honden: 1
Misschien moet je even vertellen wat je dan wél hebt gedaan om je voor te bereiden?Marie-Fleur schreef:Oké , nou moeten jullie echt is ophouden dat ik niet voorbereid ben ofda ik onervaren, of slecht voor mijn dieren zorg, want dat doe ik wel en ik wil dat jullie mij begrijpen, als jullie het echt willen weten,
Ik ben ook pas 13 en ik ben er het meeste mee bezig, en ik wou alleen maar die vraag kwijt, en heel ons gezin weet er heel veel van af, mijn vader heeft zelfs nog een pupje van het vorige nestje gered , dus we weten echt wel wat we doen

-
Marie-Fleur
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Ik heb een Mathezer xing
En een Jack russel - Aantal honden: 2
Ach mensen laatmaar, ik ga er helemaal niet meer op in
- Mirella
- Zeer actief
succes dan maar.kijk wel af en toe of je een vliesje ziet,zou ik zeggen.want tips aannemen doe je toch niet
- Mekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
Naja zeg, stel je niet zo aan... er zijn zat mensen die geïnteresseerd vragen stellen om je daarmee verder op weg te helpen of je informatie geven.Marie-Fleur schreef:Ach mensen laatmaar, ik ga er helemaal niet meer op in
Je zit hier toch om informatie te winnen, kan jou al die andere reacties dan schelen...

- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Vanwaar dan nu die vragen?Marie-Fleur schreef: en heel ons gezin weet er heel veel van af,
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Hailfall
- Zeer actief
En als je een hondenfokker kennis hebt waarom vraag je het dan aan ons?
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Waarom dan al deze vragen als heel je gezin er al heel veel van af weet,....Marie-Fleur schreef:Oké , nou moeten jullie echt is ophouden dat ik niet voorbereid ben ofda ik onervaren, of slecht voor mijn dieren zorg, want dat doe ik wel en ik wil dat jullie mij begrijpen, als jullie het echt willen weten,
Ik ben ook pas 13 en ik ben er het meeste mee bezig, en ik wou alleen maar die vraag kwijt, en heel ons gezin weet er heel veel van af, mijn vader heeft zelfs nog een pupje van het vorige nestje gered , dus we weten echt wel wat we doen
*zucht*.
Omdat ik geen popcornsmiley meer mag plaatsen dus maar deze,.....

Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

-
Muk
Heb je de links en tips wel gelezen?Marie-Fleur schreef:Ach mensen laatmaar, ik ga er helemaal niet meer op in
Je beantwoord belangrijke vragen niet, je trekt je bokkenpruik op omdat je geen juichende reacties leest, maar je leest niet de tips, links enz.
Jammer, want je hond kan dat wel gebruiken, wat extra kennis.
Maar met een ervaren fokker in je kennisenkring komt alles ongetwijfeld helemaal goed.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach weet je? Ik geloof dr allemaal niet in.
Eerst zijn het haar honden, nu is ze opeens pas 13 nu de antwoorden haar niet zinnen en heeft ze opeens een bevriende hondenfokker die helpt en een puppenreddende vader...
Het is mi gewoon het zoveelste oepsnestje waar niemand verantwoordelijkheid voor neemt, en als er met de bevalling wat misgaat is niemand daarop voorbereid.
Je zal die hond maar wezen...
Eerst zijn het haar honden, nu is ze opeens pas 13 nu de antwoorden haar niet zinnen en heeft ze opeens een bevriende hondenfokker die helpt en een puppenreddende vader...
Het is mi gewoon het zoveelste oepsnestje waar niemand verantwoordelijkheid voor neemt, en als er met de bevalling wat misgaat is niemand daarop voorbereid.
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
Muk
Dat dus. Arme, arme hond.fes/lou schreef:Ach weet je? Ik geloof dr allemaal niet in.
@JYBD
De ijssmiley past ook veel beter bij het weer dan de popcornsmiley.
Laatst gewijzigd door Muk op 03 aug 2012 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- primera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bullterrier
Met hoeveel zijn jullie dan? Lijkt me niet erg fijn voor het teefje dat iedereen erbij is, 2 volwassen mensen lijkt mij meer dan genoeg en al druk zat.Marie-Fleur schreef:iedereen helpt tijdens de bevalling.
- dagmar88
- Zeer actief
Let je wel op dat je onder de 5 x per half jaar blijft?!JYBD schreef: Omdat ik geen popcornsmiley meer mag plaatsen dus maar deze,.....
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
5 x per topic toch??dagmar88 schreef:Let je wel op dat je onder de 5 x per half jaar blijft?!JYBD schreef: Omdat ik geen popcornsmiley meer mag plaatsen dus maar deze,.....
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ook van dat paardenforum zeker?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Penny jarenee-uk schreef:ook van dat paardenforum zeker?
-
Muk
Hahaha, daar komen wel pareltjes vandaan.renee-uk schreef:ook van dat paardenforum zeker?
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
- Aantal honden: 2
Ach god, nondeju, sjemig de pemig, why?
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Precies mijn idee!! Ze heeft zo'n goede band met de hond dat ze het dier niet eens bij haar naam noemt.... Arm beessie...yamie schreef:heeft het dier ook een naam?
RIP Cena
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Je snapt het weer niet Jion.
Als een van mijn teefjes drachtig is, heb ik het over Rebel of Babet of Zarah, en noem ik ze ook zo. TS zegt heel afstandelijk mijn teef...
Dat klinkt niet alsof ze nou zo vreselijk erg betrokken is bij het hondje.
Of heb jij het ook over mijn reu en mijn teef als je het over je honden hebt?
Als een van mijn teefjes drachtig is, heb ik het over Rebel of Babet of Zarah, en noem ik ze ook zo. TS zegt heel afstandelijk mijn teef...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Mensen, het is weer zomervakantie
Je ziet het op alle fora nu, kindertjes die zich vervelen. De mini-trolletjes kruipen onder hun steentjes vandaan
Je ziet het op alle fora nu, kindertjes die zich vervelen. De mini-trolletjes kruipen onder hun steentjes vandaan
- dancingdaydream
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
JYBD schreef: *zucht*.
Omdat ik geen popcornsmiley meer mag plaatsen dus maar deze,.....

- SanBoy
- Actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso!!
Jeeesssss... Is this for real???
TS je bent naar mag ik hopen niet echt zo dom als dat je je voordoet?!
Alle reacties in de wind slaan van degene die je handvatten aanreiken.. En beledigd reageren op de wat 'mindere' reacties?!
Ikke nie snappe
TS je bent naar mag ik hopen niet echt zo dom als dat je je voordoet?!
Alle reacties in de wind slaan van degene die je handvatten aanreiken.. En beledigd reageren op de wat 'mindere' reacties?!
Ikke nie snappe
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Jion schreef:Ik snap het inderdaad wel vaker niet hier. Vooral niet waarom er vaak zo mierenneukerig moeilijk wordt gedaan tegen nieuwelingen die hier argeloos een topic openen waar dan het hele forum bovenop duikt met de trol-bordjes in de aanslag en waarbij meestal dan ook nog dingen worden gelezen die er gewoon niet staan.fes/lou schreef:Je snapt het weer niet Jion.
Kind is 13 en hun hond krijgt een oepsnestje en ze vindt dat spannend en wil daar ervaringen over delen. Erg vreselijk allemaal.![]()
En inderdaad, als ik ergens nieuw binnenkom (of nonvirtueel met vreemde mensen over mijn honden praat) dan spreek ik vaker in termen van hond/teef/reu/die blonde/die bruine, simpelweg omdat mensen snel in de war raken als ik gelijk met namen begin te smijten. De vaste gebruikers hier kennen elkaar al lang en kennen elkaars honden ook, dan is het veel logischer om namen te gebruiken. Als ik het op dit forum over mijn partner heb zeg ik ook 'mijn man', dus blijkbaar hou ik niet van hem of zo.![]()
Een tijd geleden was er hier een topic getiteld 'mijn fokprodukt'. Dat vond ik een stuk schokkender, maar blijkbaar is dat een gebruikelijke naam voor een pup.
Ach komop, kind verveelt zich gewoon en wil graag reacties. Het zou me niks verbazen als ze niet eens honden heeft.
- Hanneke2
- Zeer actief
Dat is niet het punt.laeken schreef:Leuk, wat zijn het voor hondjes? Twee rassen? Zelfde ras? Of zijn de ouders kruisingen? Als het eerste nest goed en gezond opgedroogd is is een tweede nest een prima idee in mijn ogen. Laat je niet gekmaken hier. Hier mag je alleen met twee rashonden fokken met papieren en testen en onder een kennelnaam. Helaas geeft dat minstens net zo weinig garantie als twee leuke honden een herhalingsnest laten doen. Toch denken mensen dat je beter twee poedels op elkaar kan zetten dan een JR op een whippet bv. Ik zou toch liever een hondje uit de laatste combi hebben dus ik heb geen problemen met een leuke nestje voor de zomaar.
Als ik rondkijk naar de rashonden op dit forum dan kom ik weinig kerngezonde en leuke dieren tegen die op kunnen tegen de kruisingen die hier rondrennen. Die zien er in mijn ogen een stuk beter uit kwa bouw en ze zijn ook sterker omdat ze domweg niet ingeteeld zijn. Er zijn zat hele mooie gezonde rashonden. Ik heb er zelf ook een gehad. Maar de kruisingen doen het toch wat beter op de meeste vlakken gemiddeld genomen. De oepsnesten dus.
Of laat ik het zo zeggen, zolang er nog prachtige kruisingpups liggen te verpieteren in veel te volle asiels in het buitenland vind ik het van de gekke om meer pups te fokken.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ik zal wel geen vrienden scoren maar ik vind dat kinderen gewoon niet thuishoren op een forum. Eigenlijk... want in 90% van de gevallen krijg je dit dus: veel geschreeuw weinig wol.Gollum schreef:Mensen, het is weer zomervakantie![]()
Suzanne