Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Nanna schreef:Kindermatrasje met een paar vuilniszakken eromheen. Daaroverheen een hoes en klaar ben je.
kindermatrasje, waar vind ik die goedkoop, want er blijft niets goed dus kringloop heeft hier niet zoveel daar hebben we al gekeken .... nog maar eens kijken bij wat vergelijking sites
sbientje schreef:hoe komt dat leer zo gecraqueleed dan? mijn honden liggen in zo'n mand van ozoplus, zo'n namaak biabed, maar dat kunstleer zie je gewoon niets aan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook bij uitzondering een lappie doorhene haal, meestal ligt er een vetbed in
Idd. Hier hebben ze er ook 1... denk bijna 2 jaar en pup overleefd en dagelijkse graafpogingen van 3 honden.. heb er verder niets in liggen
Hier geen craquelé, maar wel een scheur in mijn mand van welgeteld drie minuten uit de doos . Gelukkig is het daarbij gebleven (na reparatie), maar hij moest blijkbaar direct getest worden (door Laissah) .
dat is wel heel erg mooi en luxe, denk dat hij daar niet eens op zou gaan trouwens, hij mag niet op de bank dit lijkt er wel op qua maat en vorm........ maar het is wel helemaal mooi.
Budkes schreef:
S@ndr@ schreef:dat is best een leuke prijs voor iets wat je toch wel regelmatig zul moeten vervangen denk ik...
Kindermatrasjes zijn denk ik te smal voor Van Gils. Dat was iig altijd wel mijn probleem. Die van een tientje zijn maar 60 cm breed.
dat zou zomaar kunnen ja, dat moe tik even op en nameten
dank je wel allemaal voor het meedenken
Alleen vindt ze hem niet lekker liggen geloof ik
Haar opa die hier nu logeert ligt er wel op, en die zit toch zo tegen de 80 kilo aan schat ik zo.
Gaat er niet door heen met z'n nagels.
En de hoes is te wassen.