Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

trekkende overenthousiaste ongehoorzame hond...HELP

Moderator: moderatorteam

starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

thom schreef:De topicstarster lijkt, of wil niet reageren...dat is eigenlijk al een duidelijk antwoord.. :denken:
Het topic is oorspronkelijk van ruim 2 jaar geleden, het zal voor TS niet meer actueel zijn :wink:

Anne
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Shibby schreef:
Hier in de buurt loopt een adhd labrador rond. De baasjes laten de hond nooit los met het excuus dat hij te druk is en dan niet luistert. Maar dat is ook niet vreemd als die hond er 3 maal daags een klein blokje van nog geen 10 minuten uit mag. :roll:
Hier ook zo een. Hondje is nog geen jaar. Ik heb er wel over gepraat met de eigenaresse als ze zegt: "Buffy is wel een lekker rustig hondje he" en dan neemt ze hem een of twee keer mee naar school ' s ochtends voor een loopje van een half uurtje om vervolgens weer binnen een paar dagen helemaal af te zakken omdat het gemakkelijker is om te fietsen en de hond in de bench te laten.

Meestal loopt ze ermee naar het veldje (10 meter) om te laten poepen en plassen en dan na twee minuten weer terug. Soms loopt ze te zuchten dat hij "nog steeds niks gedaan heeft". Zou ik ook ophouden als ik die hond was :boos: Vind het altijd zo ontzettend sneu voor zo'n hond. Hij mag ook niet zwemmen omdat hij ziek kan worden van het water hier in de buurt.

Anne
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Belachelijk dat zo'n hondje maar 2 weken op school "zit",...zou toch een hele cursus moeten zijn, willen eigenaar en hondje er iets aan hebben.
Je hond 2 min. uitlaten, dat gaat uiteindelijk een probleem opleveren...... :denken: :denken:
Afbeelding
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

thom schreef:Belachelijk dat zo'n hondje maar 2 weken op school "zit",...zou toch een hele cursus moeten zijn, willen eigenaar en hondje er iets aan hebben.
Je hond 2 min. uitlaten, dat gaat uiteindelijk een probleem opleveren...... :denken: :denken:
Volgens mij bedoelde ze dat hij maar 2 weken mee mocht kinderen naar school brengen :wink:
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”