Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Safari schreef:Die tekst mbt Mascha past meer bij mij, ik heb een hartgrondige hekel aan ruzie en aan mensen die lelijk tegen elkaar doen.
Ik vind het dan ook gewaagd om je aan een groep bordspelspelende mensen te wagen.
Voor je het weet vliegt er van alles om je oren als je met je zoutjes langskomt
Cleva schreef:Mensen worden na de zevende keer dat ze me moeten zeggen dat ik aan de beurt ben altijd een beetje nurks.
Ik heb een beetje een reputatie dat ik mensen bij de les houdt. Als het zeven keer gezegd moet worden, wordt het misschien gewoon niet duidelijk genoeg gezegd?
we're the ones who seek to dance to fallen serenades the magic hymns of gold as softly sung the sunlight fades away
Marjoleine schreef:Ik vind het dan ook gewaagd om je aan een groep bordspelspelende mensen te wagen.
Dat bord, hè? Da's dus niet om mee te meppen.
En er wordt ook niet met pionnen, dobbelstenen, kaarten, of andere attributen gegooid
Er wordt gewoon netjes gespeeld.
we're the ones who seek to dance to fallen serenades the magic hymns of gold as softly sung the sunlight fades away
Safari schreef:Die tekst mbt Mascha past meer bij mij, ik heb een hartgrondige hekel aan ruzie en aan mensen die lelijk tegen elkaar doen.
Ik vind het dan ook gewaagd om je aan een groep bordspelspelende mensen te wagen.
Gevalletje live life on the edge .....waar begin ik aan
Pepie schreef:
Ik ga het niet allemaal lezen hoor waarom dit zo lang loop.
Begrijp er alleen geen snars van
Je verwacht toch niet dat we je dat allemaal gaan uitleggen hè Peep?
Laatst gewijzigd door Safari op 12 aug 2015 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Krijg ik wel bedankjes voor, hoor, dat ik mensen door dode punten trek als ze afgeleid raken.
Als de aandacht er echt niet meer is, moet je een spel afkappen en eventueel een winnaar uitroepen en niet doormodderen.
Pendrag schreef:Misschien een leuk onderwerp voor een onderzoek: gaan bordspellen en hondenliefhebbers niet samen of zijn er zo weinig liefhebbers van bordspellen dat je bij het aantal leden van het HF maar één liefhebber mag verwachten?
Ik heb nu een kleine steekproef gehouden onder mensen die er in deze thread blijk van gaven eventueel wel positief tegenover een spellendag in Raalte te staan. [..]
Organiseren van een spellendag is inmiddels gelukt, ondanks de nodige vakanties en zonder heel wild allerlei mensen aan te schrijven (en zelfs zonder een apart onderwerp te openen. )
Edit: .. maar door afzeggingen is-ie ook weer afgelast. Edit: .. en opnieuw gepland. Edit: .. en gestrand op drie afzeggingen in de laatste twee dagen..
Laatst gewijzigd door Jeroen Jan-Willem op 10 okt 2015 17:50, 5 keer totaal gewijzigd.
Samenvatting:
- ik ben de partner van Miranda;
- ik werk in de IT en meer in het bijzonder met mainframes;
- ik speel graag bordspelletjes, met name strategische en in het bijzonder Shogi;
- ik geef om muziek en heb een voorkeur voor metal in de brede zin des woords;
- ik lees met name non-fictie, fantasy en science fiction en literatuur;
- ik discussieer graag over abstracte onderwerpen zoals filosofie en spiritualiteit.
Verder bevat deze thread diverse uitweidingen over bordspellen, muziek, computerspellen, (oude) computers en software. Voorin staan nog wat foto's.
Jeroen Jan-Willem schreef:Samenvatting:
- ik speel graag bordspelletjes, met name strategische en in het bijzonder Shogi;
- ik discussieer graag over abstracte onderwerpen zoals filosofie en spiritualiteit.
Verder bevat deze thread diverse uitweidingen over bordspellen, muziek, computerspellen, (oude) computers en software. Voorin staan nog wat foto's.
Jeroen Jan-Willem schreef:Samenvatting:
Ik begon zelf eigenlijk meer richting The Big Bang theory te denken.