Nee hoor, Martijn is gestopt en ik neem het overjojenny schreef:Martijn, volgens mij zit je onder marc zijn naam
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Grote muil?
Moderator: moderatorteam
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Moos
- Zeer actief
Telt dit als goed genoeg?
(ik vind het wel erg knap van vreetschuur Moos die zelfs buiten constant opzoek is naar vreten
Op het schoteltje liggen dus hondenkoekjes)
http://smg.photobucket.com/albums/v256/ ... h=imgAnch1
(ik vind het wel erg knap van vreetschuur Moos die zelfs buiten constant opzoek is naar vreten

-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
-
boxersien
-
laeken
- Zeer actief
Liefst zou ik streng zijn want eten van een bordje doet bijna geen een hond vanzelf, het eten moet op de grond liggen alsof het daar zomaar ligt. Verder stuur je hem naar de mand ipv vooruit en door de mand en het bordje kan hij waarschijnlijk het koekje weerstaan.Moos schreef:Telt dit als goed genoeg?![]()
![]()
(ik vind het wel erg knap van vreetschuur Moos die zelfs buiten constant opzoek is naar vretenOp het schoteltje liggen dus hondenkoekjes)
Ik denk niet dat het je lukt zonder bordje en zonder mandje nl
- Moos
- Zeer actief
Zonder bordje gaat wel lukken, dat maakt Moos niks uit. Dat deed ik voor jou dat je nog kon zien dat er iets lag van zo verafMARC_S schreef:Liefst zou ik streng zijn want eten van een bordje doet bijna geen een hond vanzelf, het eten moet op de grond liggen alsof het daar zomaar ligt. Verder stuur je hem naar de mand ipv vooruit en door de mand en het bordje kan hij waarschijnlijk het koekje weerstaan.Moos schreef:Telt dit als goed genoeg?![]()
![]()
(ik vind het wel erg knap van vreetschuur Moos die zelfs buiten constant opzoek is naar vretenOp het schoteltje liggen dus hondenkoekjes)
Ik denk niet dat het je lukt zonder bordje en zonder mandje nl![]()
Nee, zonder mand niet, want als ik hem vooruit stuur kan ik hem niet direct ernaast laten zitten. Niet omdat hij niet ernaast stil kan zitten, maar omdat hij gewoon ergens daar in de buurt gaat zitten dan; niet netjes ernaast
Er stond niks over dat ze niet naar een gemarkeerde plek mochten lopen
Edit: eten van een bordje doet geen hond vanzelf
Jij kent Moos en Saar oppervreetschuren nog niet begrijp ik?
Hij heeft het eerst tig keer opgevroten voordat hij het uiteindelijk ging laten liggen

-
laeken
- Zeer actief
Ok, ik keur die van jou goed omdat je aangeeft dat je het bordje gebruikt hebt om aan te geven waar die piepkleineMoos schreef:Zonder bordje gaat wel lukken, dat maakt Moos niks uit. Dat deed ik voor jou dat je nog kon zien dat er iets lag van zo verafMARC_S schreef:Liefst zou ik streng zijn want eten van een bordje doet bijna geen een hond vanzelf, het eten moet op de grond liggen alsof het daar zomaar ligt. Verder stuur je hem naar de mand ipv vooruit en door de mand en het bordje kan hij waarschijnlijk het koekje weerstaan.Moos schreef:Telt dit als goed genoeg?![]()
![]()
![]()
Nee, zonder mand niet, want als ik hem vooruit stuur kan ik hem niet direct ernaast laten zitten. Niet omdat hij niet ernaast stil kan zitten, maar omdat hij gewoon ergens daar in de buurt gaat zitten dan; niet netjes ernaast![]()
Er stond niks over dat ze niet naar een gemarkeerde plek mochten lopen![]()
![]()
- Moos
- Zeer actief
Dat was een heel stapeltje van die kleine beloningsbotjesMARC_S schreef:Ok, ik keur die van jou goed omdat je aangeeft dat je het bordje gebruikt hebt om aan te geven waar die piepkleineMoos schreef:Zonder bordje gaat wel lukken, dat maakt Moos niks uit. Dat deed ik voor jou dat je nog kon zien dat er iets lag van zo verafMARC_S schreef:Liefst zou ik streng zijn want eten van een bordje doet bijna geen een hond vanzelf, het eten moet op de grond liggen alsof het daar zomaar ligt. Verder stuur je hem naar de mand ipv vooruit en door de mand en het bordje kan hij waarschijnlijk het koekje weerstaan.Moos schreef:Telt dit als goed genoeg?![]()
![]()
![]()
Nee, zonder mand niet, want als ik hem vooruit stuur kan ik hem niet direct ernaast laten zitten. Niet omdat hij niet ernaast stil kan zitten, maar omdat hij gewoon ergens daar in de buurt gaat zitten dan; niet netjes ernaast![]()
![]()
verleiding was. Lukt het je ook met een plakje boterhamworst?
Moos had daarvoor al een half zakje op, dus ik moest een beetje op zijn dagrantsoen letten
Heel eerlijk Marc, het maakt Moos echt geen ene moer uit wat er ligt; je kan ook tomaat neerleggen of een stukje roggebrood. Vreten is vreten voor Moos, maakt niet uit wat het is, als het maar eetbaar is
Maar hij is goed??

-
maart
- Zeer actief
-
maart
- Zeer actief
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
-
laeken
- Zeer actief
-
laeken
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
-
boxersien
Super zeg!! Leuk eens helemaal anderen op kop dit keer. Boris gaat het misschien nog leren, maar dat wordt veel oefenen. Eigenlijk mag hij niet meer zitte (is zeer pijnlijk vanwege HD) maar de laatste tijd gaat alles goed alleen zit hij niet graag. Ik probeer er toch een hele korte zit in te brengen (kan hij best wel aan nu denk ik) maar meneer wil alleen maar staan en gelijk liggen. Mag ik anders niet staan, liggen, plat? om toch drie dingen te doen? Of is dit gemeen?
-
laeken
- Zeer actief
Als je hem netjes en dichtbij iets heel erg lekkers laat liggen keur ik het goed hoorboxersien schreef:Super zeg!! Leuk eens helemaal anderen op kop dit keer. Boris gaat het misschien nog leren, maar dat wordt veel oefenen. Eigenlijk mag hij niet meer zitte (is zeer pijnlijk vanwege HD) maar de laatste tijd gaat alles goed alleen zit hij niet graag. Ik probeer er toch een hele korte zit in te brengen (kan hij best wel aan nu denk ik) maar meneer wil alleen maar staan en gelijk liggen. Mag ik anders niet staan, liggen, plat? om toch drie dingen te doen? Of is dit gemeen?
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
-
boxersien
Oke gelukkig, dan ga ik morgen wel verder oefenenMARC_S schreef:Als je hem netjes en dichtbij iets heel erg lekkers laat liggen keur ik het goed hoorboxersien schreef:Super zeg!! Leuk eens helemaal anderen op kop dit keer. Boris gaat het misschien nog leren, maar dat wordt veel oefenen. Eigenlijk mag hij niet meer zitte (is zeer pijnlijk vanwege HD) maar de laatste tijd gaat alles goed alleen zit hij niet graag. Ik probeer er toch een hele korte zit in te brengen (kan hij best wel aan nu denk ik) maar meneer wil alleen maar staan en gelijk liggen. Mag ik anders niet staan, liggen, plat? om toch drie dingen te doen? Of is dit gemeen?Het gaat erom dat ze een paar dingen doen direct naast iets heel erg lekkers zonder dat te pakken
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
laeken
- Zeer actief
-
boxersien

Hier nog een met wat meer afstand van mij, zag dat ik er wel heel dichtbij stond

-
boxersien
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
-
Leane
Ik dacht wat een leuke opdracht die ga ik eens oefenen niet om mee te doen maar gewoon om te kijken hoe Paco en Spyro het doen. Ik oefende met Paco, Net naast de plak worst ging hij zitten al loerend naar de worst. Af ging ook goed hij wilde de worst al pakken maar met een nee bleef hij eraf. . . En toen kwam Spyro aan lopen. . Pakte de plak worst en deed nog net niet
. . . En Paco ? die begreep er niks van 
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Hahaha, nou, daar hebben ze hier ook nooit problemen mee (gehad). Ik moet zelfs uitkijken dat FritZ niet uit mijn glas drinkt :N:Moos schreef:Zonder bordje gaat wel lukken, dat maakt Moos niks uit. Dat deed ik voor jou dat je nog kon zien dat er iets lag van zo verafMARC_S schreef:Liefst zou ik streng zijn want eten van een bordje doet bijna geen een hond vanzelf, het eten moet op de grond liggen alsof het daar zomaar ligt. Verder stuur je hem naar de mand ipv vooruit en door de mand en het bordje kan hij waarschijnlijk het koekje weerstaan.Moos schreef:Telt dit als goed genoeg?![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: eten van een bordje doet geen hond vanzelf![]()
![]()
![]()

- Moos
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Moos
- Zeer actief
hahahaha, die Kaya
Zo'n filmpje heb ik ook van Moos; niks 'blijf' gewoon meteen door naar de koekiesssssssss
(schoteltje? Moos zag geen schoteltje hoor
)
Zo'n filmpje heb ik ook van Moos; niks 'blijf' gewoon meteen door naar de koekiesssssssss
(schoteltje? Moos zag geen schoteltje hoor

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Hahahahaha geweldigP@CO schreef:Ik dacht wat een leuke opdracht die ga ik eens oefenen niet om mee te doen maar gewoon om te kijken hoe Paco en Spyro het doen. Ik oefende met Paco, Net naast de plak worst ging hij zitten al loerend naar de worst. Af ging ook goed hij wilde de worst al pakken maar met een nee bleef hij eraf. . . En toen kwam Spyro aan lopen. . Pakte de plak worst en deed nog net niet. . . En Paco ? die begreep er niks van