Jij heet voortaan Smurfin!yamie schreef:nou, holadiee, Bo besloot bij mijn moeder wel mee te werken, nou ja, soort van, de opdracht voldoet niet helemaalgeen zit en het is geen kaas maar een overheerlijk koekje, maar goed voor kliko Bo is eten eten en hij gaat niet echt naast het lekkertje liggen,
![]()
maar toch, 2 filmpjes van meneer Bo, en oh wat erg, ik film dus zelf nooit met geluid ( zit niet op mijn camera) op die van mijn Ma dus wel, wist ik veel hahaha, dus ik klink erg raar en overdreven en pipo
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Grote muil?
Moderator: moderatorteam
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ja :N: dramatisch he.... vreselijk hahaEline* schreef:yamie schreef:nou, holadiee, Bo besloot bij mijn moeder wel mee te werken, nou ja, soort van, de opdracht voldoet niet helemaalgeen zit en het is geen kaas maar een overheerlijk koekje, maar goed voor kliko Bo is eten eten en hij gaat niet echt naast het lekkertje liggen,
![]()
maar toch, 2 filmpjes van meneer Bo, en oh wat erg, ik film dus zelf nooit met geluid ( zit niet op mijn camera) op die van mijn Ma dus wel, wist ik veel hahaha, dus ik klink erg raar en overdreven en pipoJij heet voortaan Smurfin!Maar wel
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Tsja, herders he?Eline* schreef:Nou, dan wordt jij wel erg serieus genomen door je dames! Mijn "nee, echt heel vies en je blijft eraf" maakten werkelijk geen enkele indruk!LongFields schreef: Helemaal geen, ik heb toen ik het bordje neergezet alleen vermanend: "nee, vies" gezegd. Dat was overduidelijk voldoende!
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Anne
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
boxersien
Komt el goed uit! Eindelijk eens mooi weer dus heb net 1,5 uur gelopen en dat is echt genoeg voor mijn boxertje. Zie morgen of maandag de opdracht wel en eens kijken wat we dan ermee gaan doen (krijg volgende week ook mijn nieuwe camera waarschijnlijk, dus zal het laatste filmpje ZONDER geluid zijn
)
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
-
laeken
- Zeer actief
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
- cindy1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
-
boxersien
Als de sprongen niet te hoog zijn kan mijn HD hond het wel aan hoor, zolang ik dat maar niet jaar in en uit doe
Er is toch nog wel genoeg qua gehoorzaamheid? hond op commando straat over laten steken, parcourse volgen (wel moeilijk of camera moet een goede plaats hebben of je moet het parcourse volgen en eerst parcourse laten zien en dan camera op hond gericht houden, OF een tweede persoon om te filmen (wat niet gemakkelijk is bij velen)
Of misschien gewoon iets geks doen. Bak vol met water en iets op de bodem leggen en dan welke hond het snelste is (dus niet op eerste inzending) of misschien een combinatie maken van een paar alreeds gemaakte opdrachten om te kijken of de honden het wel echt goed begrepen? bijv. hindernisje, apport, terugweg halfverwege afremmen (bij hindernis of zo) en daarna weer door laten komen?
Er is toch nog wel genoeg qua gehoorzaamheid? hond op commando straat over laten steken, parcourse volgen (wel moeilijk of camera moet een goede plaats hebben of je moet het parcourse volgen en eerst parcourse laten zien en dan camera op hond gericht houden, OF een tweede persoon om te filmen (wat niet gemakkelijk is bij velen)
Of misschien gewoon iets geks doen. Bak vol met water en iets op de bodem leggen en dan welke hond het snelste is (dus niet op eerste inzending) of misschien een combinatie maken van een paar alreeds gemaakte opdrachten om te kijken of de honden het wel echt goed begrepen? bijv. hindernisje, apport, terugweg halfverwege afremmen (bij hindernis of zo) en daarna weer door laten komen?
-
aika
- Actief
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
-
laeken
- Zeer actief
Ok, hartstikke bedankt voor de ideeen en ik vond deze wel heel erg leuk. Je neemt een emmer water (als het een grote hond betreft) of een wat ondieper water als het een kleine hond is. Op de bodem leg je een snoepje en je hond moet dan dat snoepje opsnorkelen
De eis daarbij is dat hij tot achter zijn oren halverwege de nek in het water moet verdwijnen. Dus niet neusje in het water
Ogen, oren, alles moet weg zijn tijdens het pakken.
Lijkt me enorm lachen om te zien en dan hoeft er deze week niets aangeleerd te worden. Wil of snapt hij het niet dan begin je met een klein laagje water en ga je zo verder tot hij tot aan de halsband in een emmer kan duiken.
Volgende week komt er weer een leeropdracht. Sorry voor mijn gebrek aan inspiratie maar we zitten hier druk met andere zaken. Komende week beter maar ik denk dat dit ook flink wat humoristische inzendingen gaat geven dus ter amusement gaat het zeker werken
De eis daarbij is dat hij tot achter zijn oren halverwege de nek in het water moet verdwijnen. Dus niet neusje in het water
Lijkt me enorm lachen om te zien en dan hoeft er deze week niets aangeleerd te worden. Wil of snapt hij het niet dan begin je met een klein laagje water en ga je zo verder tot hij tot aan de halsband in een emmer kan duiken.
Volgende week komt er weer een leeropdracht. Sorry voor mijn gebrek aan inspiratie maar we zitten hier druk met andere zaken. Komende week beter maar ik denk dat dit ook flink wat humoristische inzendingen gaat geven dus ter amusement gaat het zeker werken
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Ik ga een poging wagen maar ik geef het weinig kans..
Rimpel heeft de pest aan water en is er zelfs een beetje bang voor
Het kan volgens mij niet ZO lekker zijn dat hij met zijn kop in een bak water gaat om het eruit te vissen...belonen is al een dramaatje op zich omdat hij niet van de vreterij is..
Ik ga eerst eens nadenken over iets dat lekker genoeg is
Rimpel heeft de pest aan water en is er zelfs een beetje bang voor
Het kan volgens mij niet ZO lekker zijn dat hij met zijn kop in een bak water gaat om het eruit te vissen...belonen is al een dramaatje op zich omdat hij niet van de vreterij is..
Ik ga eerst eens nadenken over iets dat lekker genoeg is
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
- Inge
- Zeer actief