Leuk! Uitdaging voor Q ook, die gaat altijd het hardst tekeer tegen herders en rotties in de wijkDemi schreef:Ik kijk even wie er allemaal mee gaan en anders lopen wij een stukje mee met een aangelijnde Lila en een losse Cujo. Kenzo laten we dan thuis. Zal niet ver zijn wat we mee lopen, Cujo zit nog steeds met haar poot.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nieuwe datum Soesterduinen 6 feb om 13.00
Moderator: moderatorteam
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Re: Soesterduinen 31 januari om 13.00
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Bedoel je Jagger dragen?miekmiek schreef:vind ik niet erg hoor.
@Allison: leuk als je ook komt
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Maar durf je het dan wel aan met Q? Cujo loopt hard weg dus daar hoef je niet bang voor te zijnJinx schreef:Leuk! Uitdaging voor Q ook, die gaat altijd het hardst tekeer tegen herders en rotties in de wijkDemi schreef:Ik kijk even wie er allemaal mee gaan en anders lopen wij een stukje mee met een aangelijnde Lila en een losse Cujo. Kenzo laten we dan thuis. Zal niet ver zijn wat we mee lopen, Cujo zit nog steeds met haar poot.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
En nog even een vraag aan de rest van de wandelaars. Ik kom alleen, Michael neemt Kenzo mee een andere kant van de duinen op. Ik neem dus Lila mee, de uberbitch
Er komt enorm veel kabaal uit bij haar, maar ze zit aan de lijn en ik heb voor de zekerheid een muilkorf bij me. Dus als iemand dit alsnog vervelend vind, gewoon zeggen hoor, dan lopen we wel een andere keer mee.
Ze kan trouwens niet aangehaald worden (ja met muilkorf wel
)
Ze kan trouwens niet aangehaald worden (ja met muilkorf wel
- Mit
- Zeer actief
In principe gaat alles prima als Q losloopt, zelfs met herders. Ergste wat er kan gebeuren is dat hij erop duikt maar hij bijt niet. Mocht Lila wel een gaatje maken dan liggen we daar niet direct wakker van hoor, we doen ons best om hem bij je weg te houden. Dus...Als je het nog aandurft
Oh en kabaal hoef je je geen zorgen om te maken, we zijn Tibs, Luka en Quasar gewend :N: :N:
Oh en kabaal hoef je je geen zorgen om te maken, we zijn Tibs, Luka en Quasar gewend :N: :N:
-
miekmiek
hoe denk je dat Lila reageerd wanneer Miah bij haar in de buurt komt? Pikt ze dat of valt ze dan meteen uit?
-
miekmiek
uiteraard.Ariane schreef:Bedoel je Jagger dragen?miekmiek schreef:vind ik niet erg hoor.
- Dusty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller - Aantal honden: 2
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Zoals het er nu naar uitziet hoeft het niet, maar wel fijn dat het eventueel kanmiekmiek schreef:uiteraard.Ariane schreef:Bedoel je Jagger dragen?miekmiek schreef:vind ik niet erg hoor.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze valt uit, daarom neem ik de muilkorf mee. We hebben het eens eerder geprobeerd met haar. Dat was op een speciale training voor honden met gestoord gedragmiekmiek schreef:hoe denk je dat Lila reageerd wanneer Miah bij haar in de buurt komt? Pikt ze dat of valt ze dan meteen uit?
Maar als je het niet aan durft, gewoon zeggen hoor, snap ik heel goed en dan ga ik gewoon een andere keer mee.
-
miekmiek
Als je haar in het begin even muilkorft durf ik het wel aan. Ik schrik niet zo van een gaatje, maar rotweiler tegen jack russell lijkt me geen goed idee.
Ik zal vanuit mijn kant proberen haar een beetje bij haar uit de buurt te houden, dan kunnen we even zien hoe het gaat. akkoord?
- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
- Aantal honden: 2
Gewoon uit interesse, waarom is het geen optie?Demi schreef:Maar los doen is bij de wandeling geen optie.
'Oooow Lars ik hou van je'

'hahaha jij bent geweldig'

- Snokkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback en Mixje
Nala is nog jong, en die wil altijd even buurten. Ik roep haar wel bij me als ik aangelijnde honden tegenkom, maar ik kan niet garanderen dat ik haar de hele wandeling bij Lila weg kan houden.. Maar als ze een keertje snauwt dan is het vaak meteen duidelijk, en laat ze haar denk ik wel met rust! Denk je dat dat een probleem is?Demi schreef:Ze valt uit, daarom neem ik de muilkorf mee. We hebben het eens eerder geprobeerd met haar. Dat was op een speciale training voor honden met gestoord gedragmiekmiek schreef:hoe denk je dat Lila reageerd wanneer Miah bij haar in de buurt komt? Pikt ze dat of valt ze dan meteen uit?Daar is ze alleen los geweest tussen een hond of 40 en dat ging perfect, ze deed niks en vond het doodeng. Maar toen was ze los en als ze aan de lijn is voelt ze zich enorm gesterkt door de andere kant van de lijn, ik dus. Maar los doen is bij de wandeling geen optie.
Maar als je het niet aan durft, gewoon zeggen hoor, snap ik heel goed en dan ga ik gewoon een andere keer mee.
Groetjes Suzanne
en Nala & Sedi

en Nala & Sedi
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Even om misverstanden te voorkomen. Ik ga ook met een klein groepje wandelen zondagmiddag in de duinen. Als ik met jullie zou meelopen, ben ik met name bezig om Bram bij Quasar weg te houden (die hij wild aantrekkelijk vindt), dus vandaar dat wij niet aansluiten 

Linda, Izzie en Bram
- Mit
- Zeer actief
Het zal niet fout gaan hoor Linda, maar wij zullen ook even in de gaten houden of we je zien, dan lijnen we Q wel even aan.
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze heet tot nu toe nooit de gelegenheid gehad gelukkig om een gaatje te maken, dus die kans krijgt ze zondag ook niet van me wat ze er zelf ook van vindtmiekmiek schreef:Als je haar in het begin even muilkorft durf ik het wel aan. Ik schrik niet zo van een gaatje, maar rotweiler tegen jack russell lijkt me geen goed idee.Ik zal vanuit mijn kant proberen haar een beetje bij haar uit de buurt te houden, dan kunnen we even zien hoe het gaat. akkoord?
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee dnk het niet, ze heeft in het begin een muilkorf om en het is meer snauwen dan happen wat ze doetSnokkie schreef:Nala is nog jong, en die wil altijd even buurten. Ik roep haar wel bij me als ik aangelijnde honden tegenkom, maar ik kan niet garanderen dat ik haar de hele wandeling bij Lila weg kan houden.. Maar als ze een keertje snauwt dan is het vaak meteen duidelijk, en laat ze haar denk ik wel met rust! Denk je dat dat een probleem is?Demi schreef:Ze valt uit, daarom neem ik de muilkorf mee. We hebben het eens eerder geprobeerd met haar. Dat was op een speciale training voor honden met gestoord gedragmiekmiek schreef:hoe denk je dat Lila reageerd wanneer Miah bij haar in de buurt komt? Pikt ze dat of valt ze dan meteen uit?Daar is ze alleen los geweest tussen een hond of 40 en dat ging perfect, ze deed niks en vond het doodeng. Maar toen was ze los en als ze aan de lijn is voelt ze zich enorm gesterkt door de andere kant van de lijn, ik dus. Maar los doen is bij de wandeling geen optie.
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
1e keer wandelen met vreemde honden, heb geen idee hoe ze gaat reagerenLars schreef:Gewoon uit interesse, waarom is het geen optie?Demi schreef:Maar los doen is bij de wandeling geen optie.
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Nee dat hoeft niet hoor. Het gaat ook niet fout, maar ik vind het heel vervelend om Bram steeds te moeten toespreken omdat hij opdringerig isJinx schreef:Het zal niet fout gaan hoor Linda, maar wij zullen ook even in de gaten houden of we je zien, dan lijnen we Q wel even aan.

Linda, Izzie en Bram
- Mit
- Zeer actief
Ah okee. Nouja wie weet was het eenmalig en reageert hij nu niet zo op Q. Komt vast goed maar we zwaaien welZoek stok! schreef:Nee dat hoeft niet hoor. Het gaat ook niet fout, maar ik vind het heel vervelend om Bram steeds te moeten toespreken omdat hij opdringerig isJinx schreef:Het zal niet fout gaan hoor Linda, maar wij zullen ook even in de gaten houden of we je zien, dan lijnen we Q wel even aan.
-
miekmiek
voor miah ook. straks worden ze nog vriendjes. staan wij mooi voor lul met onze zogenaamde felle teven.Demi schreef:
1e keer wandelen met vreemde honden, heb geen idee hoe ze gaat reageren
- Mit
- Zeer actief
Onze ervaring is dat het juist in een groepje met vreemde honden heel erg goed gaat. Wij kunnen Quasar echt niet 1 op 1 loslaten met elke hond maar in een groep gaat het juist met de rassen/soorten waar hij enorm tegen flipt normaal, heel goed. Zolang we hem maar zsm loslaten want anders gaat ie spanning opbouwen en dan wordt hij narrig.
Schrik ook niet; Als we even wachten op mensen aan het begin van de wandeling is de kans groot dat hij gaat uitvallen naar honden die er al zijn. Dat komt goed als hij in beweging is of losloopt
Schrik ook niet; Als we even wachten op mensen aan het begin van de wandeling is de kans groot dat hij gaat uitvallen naar honden die er al zijn. Dat komt goed als hij in beweging is of losloopt
- Qal
- Zeer actief
Mooi toch? Dat weten we allemaal niet.Demi schreef:1e keer wandelen met vreemde honden, heb geen idee hoe ze gaat reageren
Geen reden om op voorhand dingen uit te sluiten, die dikke van ons heeft ons ook enorm verbaasd.
Ik denk dat dat niet het probleem is als ze samen los gaan.Zoek stok! schreef:Nee dat hoeft niet hoor. Het gaat ook niet fout, maar ik vind het heel vervelend om Bram steeds te moeten toespreken omdat hij opdringerig is
Ik denk dat er sowieso geen probleem is aangezien Q zich meer ophoudt met zwaargewichten zodra hij los is.
Laatst gewijzigd door Qal op 29 jan 2010 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Dat doet Reina ookJinx schreef:

- Mit
- Zeer actief
Erg he? Dan kom je daar nadat je hebt gezegd dat ie los gaat en dat het wel goedkomt en dan sta je te wachten op mensen die nog aan moeten komen en dan flipt ie toch een partij :N:alm@ schreef:Dat doet Reina ookJinx schreef:
Schrik ook niet; Als we even wachten op mensen aan het begin van de wandeling is de kans groot dat hij gaat uitvallen naar honden die er al zijn. Dat komt goed als hij in beweging is of loslooptdie heeft een keer staan bleren tegen een enorme rottweiler-reu die van hetzelfde last had. Mensen liepen verschrikt een eindje om
En als hij dan los is dan is er geen vuiltje aan de lucht
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ze voelen zich gesteund door die lijn. Los moeten ze het zelf uitzoeken en dan gaat het goedJinx schreef:
Erg he? Dan kom je daar nadat je hebt gezegd dat ie los gaat en dat het wel goedkomt en dan sta je te wachten op mensen die nog aan moeten komen en dan flipt ie toch een partij :N:
En als hij dan los is dan is er geen vuiltje aan de lucht

- Qal
- Zeer actief
Bôh gek, meen je dat serieus?alm@ schreef:Ze voelen zich gesteund door die lijn. Los moeten ze het zelf uitzoeken en dan gaat het goed
Wanneer treffen we jou weer eens of gaan we met de verkeerde wandelingen mee?

- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
En nog even iets, Lila is absoluut niet af te leiden met iets erg lekkers. Ze is op haar bitch momenten niet te bereiken, dus is het de vraag wie er harder gilt, Lila of ik 
- Mit
- Zeer actief
Ik voorzie een Soesterduinen ban met al die woeste honden en krijsende eigenarenDemi schreef:En nog even iets, Lila is absoluut niet af te leiden met iets erg lekkers. Ze is op haar bitch momenten niet te bereiken, dus is het de vraag wie er harder gilt, Lila of ik
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Jinx schreef:Ik voorzie een Soesterduinen ban met al die woeste honden en krijsende eigenarenDemi schreef:En nog even iets, Lila is absoluut niet af te leiden met iets erg lekkers. Ze is op haar bitch momenten niet te bereiken, dus is het de vraag wie er harder gilt, Lila of ik![]()
Bener ook bang voor