Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wij stellen ons eventjes voor

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Muk

Re: wij stellen ons eventjes voor

Ongelezen bericht door Muk »

Alaskan Malamute schreef:Trouwens indereen die een hond bezit die medicatie gebruikt, in wat voor vorm dan ook inclusief middelen tegen vlooien en teken, is medeplichtig aan mishandeling en de dood van vele honden!!!!!
Ook de "moraalridders" hier!!!!
Over moraalridders en respect gesproken, want je bovenstaande tekst slaat helemaal nergens over. :roll:

Dat je mij (en anderen) niet persoonlijk durft aante spreken is wel heel zwak. Beetje lopen janken naar de mods in plaats van zelf de mensen aanspreken heb ik een hekel aan. Ik ben dan wel direct en sta in dit topic klaar met mijn mening, maar op achterbaksheid kun je mij niet betrappen.

Speciaal voor jou herhaal ik het nog een keer; iemand die zonder voorbereiding een pup koopt die zwaar ziek is en daarbij ook niet eerlijk is verteld dat de pup helemaal geen kruising shiba is en zonder de ouderdieren te zien, dat valt voor mij wel onder hele duidelijke broodfok. En daar is de pupkoper zelf schuldig aan. En ja, door mijn werk bij de Dierenbescherming heb ik te vaak de gevolgen van de broodfok gezien. En ik baal er dan ook nog steeds van dat er mensen niet de moeite nemen om zich te verdiepen in de aanschaf van een dier. Zodat je niet bij een broodfokker terecht komt.

Gelukkig gaat het met de pup nu beter, hopelijk komt die er helemaal bovenop.
Alaskan Malamute
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Alaskan Malamute

Ongelezen bericht door Alaskan Malamute »

Muk schreef:
Alaskan Malamute schreef:Trouwens indereen die een hond bezit die medicatie gebruikt, in wat voor vorm dan ook inclusief middelen tegen vlooien en teken, is medeplichtig aan mishandeling en de dood van vele honden!!!!!
Over moraalridders en respect gesproken, want je bovenstaande tekst slaat helemaal nergens over. :roll:

Dat je mij (en anderen) niet persoonlijk durft aante spreken is wel heel zwak. Beetje lopen janken naar de mods in plaats van zelf de mensen aanspreken heb ik een hekel aan. Ik ben dan wel direct en sta in dit topic klaar met mijn mening, maar op achterbaksheid kun je mij niet betrappen.

Speciaal voor jou herhaal ik het nog een keer; iemand die zonder voorbereiding een pup koopt die zwaar ziek is en daarbij ook niet eerlijk is verteld dat de pup helemaal geen kruising shiba is en zonder de ouderdieren te zien, dat valt voor mij wel onder hele duidelijke broodfok. En daar is de pupkoper zelf schuldig aan. En ja, door mijn werk bij de Dierenbescherming heb ik te vaak de gevolgen van de broodfok gezien. En ik baal er dan ook nog steeds van dat er mensen niet de moeite nemen om zich te verdiepen in de aanschaf van een dier. Zodat je niet bij een broodfokker terecht komt.

Nou zal ik jou eens wat zeggen "Muk"'.
Je schrijft dat je werkt voor de dierenbescherming. Hoeveel verdien je eigenlijk? of mag niemand weten waar hun contributie heen gaat?
Zie: http://www.dierenbescherming.nl/fileupl ... 09-def.pdf
Dan moet jij je diep schamen dat je niet afweet van de dierproeven die gehouden worden bij bedrijven zoals Intervet te Boxmeer.
Dat daar vele honden ziek, zwak of misselijk opgesloten zitten in te kleine hokken.
Dat deze honden nooit levend het terrein verlaten.
Dit allemaal om nieuwe medicijnen te ontwikkelen dus als jij een hond hebt die medicatie gebruikt ben je net zo goed medeplichtig!!!
En hier laat ik het bij, op de rest ga ik maar niet in.
Pfff, tjonge jonge doe mij maar sneeuw!
Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten.
Jacan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jacan »

Alaskan Malamute schreef:
Muk schreef:

Je schrijft dat je werkt voor de dierenbescherming. Hoeveel verdien je eigenlijk? of mag niemand weten waar hun contributie heen gaat?
Dan moet jij je diep schamen dat je niet afweet van de dierproeven die gehouden worden bij bedrijven zoals Intervet te Boxmeer.
Dat daar vele honden ziek, zwak of misselijk opgesloten zitten in te kleine hokken.
Dit allemaal om nieuwe medicijnen te ontwikkelen dus als jij een hond hebt die medicatie gebruikt ben je net zo goed medeplichtig!!!
Tjonge jonge wat kan jouw het schelen wat zij verdient, jij gaat je salaris hier toch ook niet neerzetten :piew:
Ga dan actie voeren voor mijn part, het is makkelijker van de zijlijn te staan roepen hoe iets anders moet.
Open je eigen topic en ga daar een discussie aan, het gaat hier om een hondje uit de broodfok

Voor de ts ik hoop dat je hondje hier goed uitkomt en verder een gezond leven mag gaan lijden :ok:
Afbeelding
Luna 25-11-2011 27-12-2017
Alaskan Malamute
geregistreerd lid

Jacan schreef:
Tjonge jonge wat kan jouw het schelen wat zij verdient, jij gaat je salaris hier toch ook niet neerzetten :piew:
Ga dan actie voeren voor mijn part, het is makkelijker van de zijlijn te staan roepen hoe iets anders moet.
Open je eigen topic en ga daar een discussie aan, het gaat hier om een hondje uit de broodfok

Voor de ts ik hoop dat je hondje hier goed uitkomt en verder een gezond leven mag gaan lijden :ok:
Lezen Jacan lezen,

Waar staat dat ik roep dat het anders moet!!!!!!!

Volgens mij gaat deze topic over "Wij stellen ons eventjes voor" en niet over broodfok.
Dat mensen het nodig vinden om Reinier aan te vallen omdat hij zonder erg een pup waarschijnlijk uit de "broodfok" heeft gekocht kan ik ook niet helpen.
Ben ik nou zo slim of jij zo dom, zou Louis van Gaal zeggen!
P.S. zolang de moderatoren dit allemaal goed vinden ...............................
Laatst gewijzigd door Alaskan Malamute op 07 jun 2011 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
nusca
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een mechelaar.

Ongelezen bericht door nusca »

[quote="Alaskan Malamute"]Dan moet jij je diep schamen dat je niet afweet van de dierproeven die gehouden worden bij bedrijven zoals Intervet te Boxmeer.Dat daar vele honden ziek, zwak of misselijk opgesloten zitten in te kleine hokken.Dat deze honden nooit levend het terrein verlaten.Dit allemaal om nieuwe medicijnen te ontwikkelen dus als jij een hond hebt die medicatie gebruikt ben je net zo goed medeplichtig!!!En hier laat ik het bij, op de rest ga ik maar niet in.

Dieren die gebruikt worden voor dierenproeven mogen al vaak niet eens levend het terrein verlaten en zouden vaak al niet eens in de gewone buitenwereld kunnen leven.
Verder ga je volkomen voorbij aan het feit dat ik neem aan jij ook medicatie gebruikt indien nodig. Of ben je dan zo principieel om te weigeren.
Alaskan Malamute
geregistreerd lid

nusca schreef:
Alaskan Malamute schreef:Dan moet jij je diep schamen dat je niet afweet van de dierproeven die gehouden worden bij bedrijven zoals Intervet te Boxmeer.Dat daar vele honden ziek, zwak of misselijk opgesloten zitten in te kleine hokken.Dat deze honden nooit levend het terrein verlaten.Dit allemaal om nieuwe medicijnen te ontwikkelen dus als jij een hond hebt die medicatie gebruikt ben je net zo goed medeplichtig!!!En hier laat ik het bij, op de rest ga ik maar niet in.

Dieren die gebruikt worden voor dierenproeven mogen al vaak niet eens levend het terrein verlaten en zouden vaak al niet eens in de gewone buitenwereld kunnen leven.
Verder ga je volkomen voorbij aan het feit dat ik neem aan jij ook medicatie gebruikt indien nodig. Of ben je dan zo principieel om te weigeren.
Lees eerst eens van het begin af aan deze "discussie" voordat je reageert.
Ik vraag mij af waar jij jouw "wijsheid" vandaan haalt.
Laatst gewijzigd door Alaskan Malamute op 07 jun 2011 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Ik ga de mods ook maar PB-en

Beste modjes en aanverwanten,

Bij deze vind ik het totaal respectloos van alaskan malamute zoals hij het voorsteltopic loopt te verknallen van een ander nieuw lid (zie topic blabla)
Deze meneer wijst iedereen erop hoe respectloos ze zijn maar toont zelf nog minder respect door elke eigenaar van een zieke hond die medicatie gebruikt te beschuldigen van dierenmishandeling. Voor meer info lees het topic en oordeel er zelf over. Hopelijk worden er correcte stappen ondernomen zodat dit heerschap zich in de toekomst beter gedraagt
Vriendelijke groeten
:engel:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Alaskan Malamute
geregistreerd lid

chrico schreef:Ik ga de mods ook maar PB-en

Beste modjes en aanverwanten,

Bij deze vind ik het totaal respectloos van alaskan malamute zoals hij het voorsteltopic loopt te verknallen van een ander nieuw lid (zie topic blabla)
Deze meneer wijst iedereen erop hoe respectloos ze zijn maar toont zelf nog minder respect door elke eigenaar van een zieke hond die medicatie gebruikt te beschuldigen van dierenmishandeling. Voor meer info lees het topic en oordeel er zelf over. Hopelijk worden er correcte stappen ondernomen zodat dit heerschap zich in de toekomst beter gedraagt
Vriendelijke groeten
:engel:
Graag chrico,

Op argumenten ingaan doe jij niet. Ach doe je best maar, te zielig voor woorden!!
Overigens draai je de boel om. Notabene ben jij 1 van de forum leden die Reinier betichtte dat hij een hond uit de broodfok had gekocht en daardoor ervoor zorgde dat deze topic niets meer met voorstellen te maken had!!
Laatst gewijzigd door Alaskan Malamute op 07 jun 2011 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Muk

Muk schreef:

Je mag prima weten wat ik verdien bij de DB, niks. Ik heb gewerkt als beheerder van een dierenasiel en nu ben ik gewoon vrijwilliger. Dus naar mij gaat de contributie niet. Ik weet van de dierproeven en ja, daar ben ik geen voorstander van. Maar nee, ik ben daar niet medeplichtig aan, want ik heb in het werk voor de DB daar helemaal niets mee van doen.
Dus.... wat is je punt? Behalve dat je aantoont dat je heel zielig bent?

Dus wat dit nu met broodfokkerij van doen heeft weet ik niet, maar jouw hersenkronkels werken duidelijk anders dan die van mij.
daywalker
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door daywalker »

ik hoop dat het hummeltje het zal redden
Knappe manier trouwens om iemand welkom te heten op dit forum. :kotz:
Laatst gewijzigd door daywalker op 07 jun 2011 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
Muk

nusca schreef:
Alaskan Malamute schreef:Dan moet jij je diep schamen dat je niet afweet van de dierproeven die gehouden worden bij bedrijven zoals Intervet te Boxmeer.Dat daar vele honden ziek, zwak of misselijk opgesloten zitten in te kleine hokken.Dat deze honden nooit levend het terrein verlaten.Dit allemaal om nieuwe medicijnen te ontwikkelen dus als jij een hond hebt die medicatie gebruikt ben je net zo goed medeplichtig!!!En hier laat ik het bij, op de rest ga ik maar niet in.
Uiteraard gebruikt Alaskan Malamute geen aspirine of paracetamol. Ook de pil of antibiotica gebruikt zij niet, net zoals zij eigenlijk alle medicatie weigert. Want alle medicatie is getest op dieren en ja, daar werkt zij niet aan mee.
nusca
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een mechelaar.

Ongelezen bericht door nusca »

Alaskan Malamute schreef:Lees eerst eens van het begin af aan deze "discussie" voordat je reageert.Ik vraag mij af waar jij jouw "wijsheid" vandaan haalt.
Wat dacht je van het hebben van een ouder die meer dan 40 jaar op de universiteit zich bezig heeft gehouden met neurologisch onderzoek waarbij vroeger chimpansees, katten enz werden gebruikt. Ging vroeger altijd de aapjes een koekje geven, de katten aaien en zelfs mijn cavia kwam er vandaan. Was over, niet nodig voor proeven en heeft ondanks dat speciaal daarvoor gefokt was toch nog jaren geleefd. En waar kwam jouw wijsheid vandaan?, van een ex ofzo?

Ik heb ieders antwoord in deze discussie gelezen en vind het voor het pupje heel sneu, ik lees echter ook dat jij een ieder denkt te kunnnen veroordelen die aangeven dat ts zich beter had kunnen inlezen omdat ze wel medicatie zouden gebruiken waar ook dieren voor worden gebruikt. Dus daaruit concludeer ik dat jij een proefdier waar hele zware eisen voor zijn en welke gebruikt wordt voor het ontwikkelen van medicijnen en het kunnen genezen c.q. behandelen van ziektes gelijk stelt aan broodfokteven die jaar na jaar nesten moeten krijgen ter verrijking van de portemonnee van de broodfokker.
Muk

Alaskan Malamute schreef:Lees eerst eens van het begin af aan deze "discussie" voordat je reageert.
Ik vraag mij af waar jij jouw "wijsheid" vandaan haalt.
Jouw wijsheid is anders ook erg beperkt. Alsof het de schuld vande Dierenbescherming is dat er proefdiercentra zijn in Nederland.
Ik ben het met je eens dat het beleid van de Dierenbescherming beleidsmatig slecht bezig is en dat er teveel geld naar de directie gaat (en andere nutteloze uitgaven helaas), maar ik ben wel blij dat er zoiets is als een Dierenbescherming. Zonder Dierenbescherming zouden er heel veel asiels niet bestaan en zou de LID ook niet bestaan. Kortom, je mist dan ook een groot vangnet voor afgedankte dieren.
chrico
Zeer actief

Graag chrico,

Op argumenten ingaan doe jij niet. Ach doe je best maar, te zielig voor woorden!!
Overigens draai je de boel om. Notabene ben jij 1 van de forum leden die Reinier betichtte dat hij een hond uit de broodfok had gekocht en daardoor ervoor zorgde dat deze topic niets meer met voorstellen te maken had!!
Hahaha wil jij wel eens lezen voor je iedereen door de war gooit en beschuldigt :LOL:
Als er 1 niet op argumenten ingaat ben jij dat zelf wel :mrgreen:
Om het je makkelijk te maken zal ik mijn eerste bericht hier plaatsen zodat je het nogmaals kan lezen al blijkt begrijpend lezen niet je sterkste kant te zijn
chrico schreef:
Niet weg gaan omdat mensen vallen over het feit dat er tegenwoordig zoveel info is te vinden en mensen het nalaten of er niet bij stilstaan. je pup heeft er niets aan als je weggaat en jijzelf ook niet. Je kan hier geslacht worden maar ook in hetzelfde topic gesteund worden en ik denk dat jullie dat laatste wel kunnen gebruiken.
Ik zou de rasvereniging ook op de hoogte stellen, niet dat zij veel voor je kunnen betekenen maar in de toekomst misschien wel kunnen voorkomen daar de moeder wel een stamboom heeft (alhoewel dat ook niet alles zegt maar goed).
Informeer bij een andere dierenarts wat zij zouden adviseren bij een pup met parvo, zelf vind ik je DA laks reageren maar sommige DA-en hebben geen nachtopvang. Rondbellen is nu het belangrijkste. Ik weet niet waar je woont (staat misschien ergens) maar het kan zijn dat hier mensen zitten uit jouw omgeving die een DA kunnen adviseren die wel die gelegenheid heeft of die anders zou handelen.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Alaskan Malamute
geregistreerd lid

chrico,

Je hebt gelijk.
Mijn oprechte excuses.
Ik heb je i.d.d. met iemand anders verwisselt.
Jacan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar

Ongelezen bericht door Jacan »

Jacan schreef:

Lezen Jacan lezen,

Waar staat dat ik roep dat het anders moet!!!!!!!

Volgens mij gaat deze topic over "Wij stellen ons eventjes voor" en niet over broodfok.
Dat mensen het nodig vinden om Reinier aan te vallen omdat hij zonder erg een pup waarschijnlijk uit de "broodfok" heeft gekocht kan ik ook niet helpen.
Ben ik nou zo slim of jij zo dom, zou Louis van Gaal zeggen!
P.S. zolang de moderatoren dit allemaal goed vinden ...............................
Dat doe je dus niet maar je veroordeelt hier wel iedereen
Als jij dan ook houd bij het voorstellen en niet gaan roepen dat we dierenmishandelen ect.
Tja laat mij dan maar lekker dom zijn
Afbeelding
Luna 25-11-2011 27-12-2017
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Alaskan Malamute schreef: Inderdaad heb ik het over proefdieren.
O.a. bij Intervet Boxmeer zitten vele honden opgesloten in kleine hokken waarop diverse nieuwe medicatie in grote doseringen wordt uitgeprobeerd. Geen enkele hond verlaat het terrein levend!!! Vele honden worden/zijn ziek of overlijden aan een overdosering. Hoe ik dit weet?
Mijn ex-vriendin werkt op die afdeling en verzorgt de honden! Andere bedrijven zullen het niet anders doen!
Dat vind ik verschrikkelijk en dat had ik liever niet geweten. Ik vind het ook belachelijk en ik zal het nooit kunnen rechtvaardigen.

Trouwens indereen die een hond bezit die medicatie gebruikt, in wat voor vorm dan ook inclusief middelen tegen vlooien en teken, is medeplichtig aan mishandeling en de dood van vele honden!!!!!

Hierin heb ik geen enkele zeggenschap, noch een keuze in gehad. Ik voel me dan ook niet aangesproken.

Verder heb ik fel gereageerd op de ts. Zal ik niet ontkennen. Maar ik ben niet persoonlijk of op de man af of beledigend.

Verder lees ik nu rustig mee omdat ik hoop dat het voor deze pup goed gaat aflopen en ik ben benieuwd of die lamme dierenbescherming (waar ik toch al niet zo'n hoge pet van op heb) nog iets gedaan heeft.
Laatst gewijzigd door iones op 07 jun 2011 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
chrico
Zeer actief

Alaskan Malamute schreef:chrico,

Je hebt gelijk.
Mijn oprechte excuses.
Ik heb je i.d.d. met iemand anders verwisselt.
Geen probleem :ok: ik hou wel van af en toe een beetje bekken :mrgreen:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Alaskan Malamute schreef: Graag chrico,

Je mag toch wel iemand betichten van het feit dat hij iets stoms gedaan heeft? Of moeten we nu met iedereen gaan meelullen?

Verder vind ik de discussie over laboratoria erg off topic gaan.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Muk

Jacan schreef:Dat doe je dus niet maar je veroordeelt hier wel iedereen
Als jij dan ook houd bij het voorstellen en niet gaan roepen dat we dierenmishandelen ect.
Tja laat mij dan maar lekker dom zijn
Inderdaad, Alaskan Malamute is geen haar beter. Dat is niet erg, maar ga dan niet achterbaks lopen klagen.

Nog even een kleine toevoeging.

Alaskan Malamute, hoe zet jij je eigenlijk in om het dierenwelzijn te verbeteren? En dan heb ik het niet alleen over je eigen dierenwelzijn. Want het is makkelijk om een ander af te kraken, maar ik zet mij tenminste nog in tegen dierenleed. En ik gok zo dat jij alleen maar vanuit je luie stoel anderen bekritiseert. Kan allemaal, maar daarmee help je het dierenleed niet uit de wereld.
javi
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): staffordshire/ norder collie

Ongelezen bericht door javi »

Hoe zou het nu gaan met het kleintje van de TS ?

Ik probeer me niet te storen aan de opmerking van beginnende leden blaba. Ik snap dat op een forum een band ontstaat tussen leden als je langere tijd lief en leed met elkaar deelt en dat nieuwerikken zich daar een plaatsje in moeten vinden. De nieuwere echter hebben misschien net pas het forum ontdekt of zoals ik al langere tijd geen hond gehad en dan heeft het ook geen zin op het honden forum te gaan posten. Dat wil toch niet zeggen dat we onderdanig moeten zijn aan de roedelleiders hier?
De rest van de discussie vind ik jammer, we houden allemaal van onze hondjes en we doen er allemaal andere dingen mee.
Laat elkaar in z'n waarde mensen. Er zijn zoveel meningen en dat mag toch ook?
dikke kus van mij :cheer:
If you don't risk anything, you risk everything.
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

javi schreef:Hoe zou het nu gaan met het kleintje van de TS ?

Ik probeer me niet te storen aan de opmerking van beginnende leden blaba. Ik snap dat op een forum een band ontstaat tussen leden als je langere tijd lief en leed met elkaar deelt en dat nieuwerikken zich daar een plaatsje in moeten vinden. De nieuwere echter hebben misschien net pas het forum ontdekt of zoals ik al langere tijd geen hond gehad en dan heeft het ook geen zin op het honden forum te gaan posten. Dat wil toch niet zeggen dat we onderdanig moeten zijn aan de roedelleiders hier?
De rest van de discussie vind ik jammer, we houden allemaal van onze hondjes en we doen er allemaal andere dingen mee.
Ik had het er ook niet over dat je 'onderdanig' moet zijn, ik zei alleen maar dat het me OPVIEL dat het vaak nieuwe leden zijn de schreeuwen dat dit forum niet goed in elkaar zit. Als er iemand geen moeite heeft met nieuwe leden, dan ben ik het wel, vind een nieuwe inbreng vaak interessant en ook vind ik het erg leuk om weer nieuwe mensen te leren 'kennen'. Dus sorry als mijn woorden zo opgevat worden; ik bedoelde het helemáál niet zo en dacht dat ik mij wel juist verwoord had.

@Alaskan Malamute: Kun je misschien antwoord geven op eerder gestelde vragen? Gebruik je shampoo? Als je in de toekomst medicatie nodig hebt voor jezelf of je honden; doe je dat dan? Ik verwacht op beide vragen een ja eerlijk gezegt.. En dat vind ik een beetje hypocriet; kan me namelijk niet voorstellen dat je je haren niet wast en jezelf en je hond pijn laat lijden omdat je anders proefdieren de dood injaagt.
Afbeelding
Icecold81
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door Icecold81 »

:piew: :piew: :piew:

open een topic inzake deze discussie en ga daar verder

:roos:
Afbeelding
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
shibashira
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
Contacteer:

Ongelezen bericht door shibashira »

@ TS hoe gaat het met je pup momenteel?
Een schatje om te zien, maar idd met erg weinig Shiba er in. Dat geeft verder ook niet, hopelijk gaat het de goede kant op.

En verder de discussie over dierproeven :piew: niet echt gepast in dit topic. En snap ook niet hoe sommige mensen oogkleppen op hebben en het nut er niet van in zien in bepaalde gevallen.
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya
Afbeelding
Roo
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Roo »

Hm. Ik kan me nog herinneren dat ik na 1 offtopic lolletje met Diaantje erop werd gewezen niet zulke streken uit te halen in voorstel-topics, en ik zo de nieuwkomers weg zou jagen.... Renee-uk grijp hier in, want als TS nu hem nu nog niet gesmeerd is dan weet ik het ook niet meer.
javi
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): staffordshire/ norder collie

Ongelezen bericht door javi »

Hilde schreef:
javi schreef:Hoe zou het nu gaan met het kleintje van de TS ?

Ik had het er ook niet over dat je 'onderdanig' moet zijn, ik zei alleen maar dat het me OPVIEL dat het vaak nieuwe leden zijn de schreeuwen dat dit forum niet goed in elkaar zit. Als er iemand geen moeite heeft met nieuwe leden, dan ben ik het wel, vind een nieuwe inbreng vaak interessant en ook vind ik het erg leuk om weer nieuwe mensen te leren 'kennen'. Dus sorry als mijn woorden zo opgevat worden; ik bedoelde het helemáál niet zo en dacht dat ik mij wel juist verwoord had.

@Alaskan Malamute: Kun je misschien antwoord geven op eerder gestelde vragen? Gebruik je shampoo? Als je in de toekomst medicatie nodig hebt voor jezelf of je honden; doe je dat dan? Ik verwacht op beide vragen een ja eerlijk gezegt.. En dat vind ik een beetje hypocriet; kan me namelijk niet voorstellen dat je je haren niet wast en jezelf en je hond pijn laat lijden omdat je anders proefdieren de dood injaagt.
geeft niet, forum is toch zo wie zo moeilijk. Je hoort nooit een toon aan de woorden die worden geschreven, dat is soms best vervelend. ik kom ook soms sarcastisch over hoorde ik op het motor-forum. :roll: :D
If you don't risk anything, you risk everything.
stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

rahanna schreef: Renee-uk grijp hier in, want als TS nu hem nu nog niet gesmeerd is dan weet ik het ook niet meer.
Waarom zou Renee UK in moeten grijpen hier? :19:
wita-lap
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Contacteer:

Ongelezen bericht door wita-lap »

:pop: ga vooral door, zeer interessant allemaal
daywalker
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -

Ongelezen bericht door daywalker »

Hilde schreef:
Alaskan Malamute schreef:Beste Mensen,

Onderstaand bericht heb ik naar het moderatorteam gestuurd.

Geachte Moderator(s),

Als nieuw forum lid verbaas ik mij over het feit dat een lid die, mag ik aannemen en naar eigen zeggen, ter goede trouw heeft gehandeld dusdanig wordt afgebrand dat de honden er geen brood van lusten.
Tevens verbaas ik mij dat tot nog toe geen moderator heeft ingegrepen in deze, in mijn ogen, buiten proportionele reacties van sommige leden.
Begaan zijn is prima maar dat hoeft, wat mij betreft, niet te ontaarden in het op de man spelen.
De betreffende “discussie” is: http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 5&t=217555
Graag uw reactie op bovenstaande.
De inhoud van deze e-mail plaats ik in de betreffende “discussie”.

Hoogachtend, met vriendelijke groet,
W xxxxxxxxxxxxx

Reinier, ik wens je veel succes met je pup.
Ohnee, weer een nieuweling die mensen die al veel langer lid zijn op de vingers gaat tikken :roll:
Als je dit al erg vindt zou ik heel snel gillend wegrennen, want ik lees véél ergere dingen.

Zoals Suzanne al zegt, ik zie er geen Shiba in, meer herder oid..
Verkleinde foto, omdat hij groot erg lastig te bekijken is:

Afbeelding
wat heeft het langer lid zijn van een forum te maken met dit alles? Heb je dan meer rechten om iemand die je totaal niet kent respectloos toe te blaffen met ziekelijke opmerkingen, of valt al dat kutcommentaar van sommigen onder de noemer "goede raad geven?" Op het forum zitten nogal wat keyboardwarriors die het leuk vinden om rel te schoppen, de aard van het beestje is dat. :ugh: beetje jammer, maar ja als je maar lol hebt natuurlijk :(:
mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

daywalker schreef:wat heeft het langer lid zijn van een forum te maken met dit alles? Heb je dan meer rechten om iemand die je totaal niet kent respectloos toe te blaffen met ziekelijke opmerkingen, of valt al dat kutcommentaar van sommigen onder de noemer "goede raad geven?" Op het forum zitten nogal wat keyboardwarriors die het leuk vinden om rel te schoppen, de aard van het beestje is dat. :ugh: beetje jammer, maar ja als je maar lol hebt natuurlijk :(:
*zucht*
Als je nou even álles leest wat ik hier heb geschreven, zou je niet zo reageren. Ik zie trouwens geen ziekelijke opmerkingen of 'kutcommentaar'. Ook geen zogenoemde 'keyboardwarriors' of in normaal Nederlands relschoppers oid. De aard van het beestje zullen we het maar even niet over hebben dan, want die opmerking raakt natuurlijk kant noch wal.
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”