Over moraalridders en respect gesproken, want je bovenstaande tekst slaat helemaal nergens over.Alaskan Malamute schreef:Trouwens indereen die een hond bezit die medicatie gebruikt, in wat voor vorm dan ook inclusief middelen tegen vlooien en teken, is medeplichtig aan mishandeling en de dood van vele honden!!!!!
Ook de "moraalridders" hier!!!!
Dat je mij (en anderen) niet persoonlijk durft aante spreken is wel heel zwak. Beetje lopen janken naar de mods in plaats van zelf de mensen aanspreken heb ik een hekel aan. Ik ben dan wel direct en sta in dit topic klaar met mijn mening, maar op achterbaksheid kun je mij niet betrappen.
Speciaal voor jou herhaal ik het nog een keer; iemand die zonder voorbereiding een pup koopt die zwaar ziek is en daarbij ook niet eerlijk is verteld dat de pup helemaal geen kruising shiba is en zonder de ouderdieren te zien, dat valt voor mij wel onder hele duidelijke broodfok. En daar is de pupkoper zelf schuldig aan. En ja, door mijn werk bij de Dierenbescherming heb ik te vaak de gevolgen van de broodfok gezien. En ik baal er dan ook nog steeds van dat er mensen niet de moeite nemen om zich te verdiepen in de aanschaf van een dier. Zodat je niet bij een broodfokker terecht komt.
Gelukkig gaat het met de pup nu beter, hopelijk komt die er helemaal bovenop.