Je hebt gelijk: het staat niet in verhouding tot al die waardevolle, wijze, weloverwogen, zinvolle bijdragen van volwassenen hierSuzanne123 schreef:Ik zal wel geen vrienden scoren maar ik vind dat kinderen gewoon niet thuishoren op een forum. Eigenlijk... want in 90% van de gevallen krijg je dit dus: veel geschreeuw weinig wol.Gollum schreef:Mensen, het is weer zomervakantie![]()
Je ziet het op alle fora nu, kindertjes die zich vervelen. De mini-trolletjes kruipen onder hun steentjes vandaan
Suzanne
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn teefje staat op springen!!!
Moderator: moderatorteam
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Re: Mijn teefje staat op springen!!!
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
tekkel schreef:Je hebt gelijk: het staat niet in verhouding tot al die waardevolle, wijze, weloverwogen, zinvolle bijdragen van volwassenen hierSuzanne123 schreef:Ik zal wel geen vrienden scoren maar ik vind dat kinderen gewoon niet thuishoren op een forum. Eigenlijk... want in 90% van de gevallen krijg je dit dus: veel geschreeuw weinig wol.Gollum schreef:Mensen, het is weer zomervakantie![]()
Je ziet het op alle fora nu, kindertjes die zich vervelen. De mini-trolletjes kruipen onder hun steentjes vandaan
Suzanne
Wat je zegt ben je zelfffff 

- dagmar88
- Zeer actief
Precies, laten we er een 18+ forum van makentekkel schreef:Je hebt gelijk: het staat niet in verhouding tot al die waardevolle, wijze, weloverwogen, zinvolle bijdragen van volwassenen hierSuzanne123 schreef:Ik zal wel geen vrienden scoren maar ik vind dat kinderen gewoon niet thuishoren op een forum. Eigenlijk... want in 90% van de gevallen krijg je dit dus: veel geschreeuw weinig wol.Gollum schreef:Mensen, het is weer zomervakantie![]()
Suzanne
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Ik denk dat ze wel oprecht is omdat ze op een ander forum ook een topic heeft geopent.

-
~Suzanne~
- Zeer actief
Goed, okay, je hebt een punttekkel schreef:Je hebt gelijk: het staat niet in verhouding tot al die waardevolle, wijze, weloverwogen, zinvolle bijdragen van volwassenen hierSuzanne123 schreef:Ik zal wel geen vrienden scoren maar ik vind dat kinderen gewoon niet thuishoren op een forum. Eigenlijk... want in 90% van de gevallen krijg je dit dus: veel geschreeuw weinig wol.Gollum schreef:Mensen, het is weer zomervakantie![]()
Suzanne
Maar, toch... waarom is er dan geen kinderhondenforum?
Suzanne
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Omdat niemand dat wil begeleiden 
Alleen al het idee
Alleen al het idee
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Waar staat dat dit een volwassen honden forum is dan.??Suzanne123 schreef:Goed, okay, je hebt een punttekkel schreef:Je hebt gelijk: het staat niet in verhouding tot al die waardevolle, wijze, weloverwogen, zinvolle bijdragen van volwassenen hierSuzanne123 schreef:Ik zal wel geen vrienden scoren maar ik vind dat kinderen gewoon niet thuishoren op een forum. Eigenlijk... want in 90% van de gevallen krijg je dit dus: veel geschreeuw weinig wol.Gollum schreef:Mensen, het is weer zomervakantie![]()
Suzanne
Suzanne

-
Ήυs
NeeJYBD schreef:5 x per topic toch??dagmar88 schreef:Let je wel op dat je onder de 5 x per half jaar blijft?!JYBD schreef: Omdat ik geen popcornsmiley meer mag plaatsen dus maar deze,.....
-
Ήυs
Misschien moet er een kinderhoekje komen. Een veteranen hoek en een kinderhoekje. Leuk man!bouvierpoedel schreef:Waar staat dat dit een volwassen honden forum is dan.??Suzanne123 schreef:Goed, okay, je hebt een punttekkel schreef:Je hebt gelijk: het staat niet in verhouding tot al die waardevolle, wijze, weloverwogen, zinvolle bijdragen van volwassenen hierSuzanne123 schreef: Ik zal wel geen vrienden scoren maar ik vind dat kinderen gewoon niet thuishoren op een forum. Eigenlijk... want in 90% van de gevallen krijg je dit dus: veel geschreeuw weinig wol.
Suzanne
Suzanne
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
En een zeikwijffen hoekjeFafo schreef:Misschien moet er een kinderhoekje komen. Een veteranen hoek en een kinderhoekje. Leuk man!bouvierpoedel schreef:Waar staat dat dit een volwassen honden forum is dan.??Suzanne123 schreef:Goed, okay, je hebt een punttekkel schreef: Je hebt gelijk: het staat niet in verhouding tot al die waardevolle, wijze, weloverwogen, zinvolle bijdragen van volwassenen hier
Suzanne

-
Ήυs
En een 'ik wil gewoon even rellen' hoekje. En een 'ik weet echt álles' hoekjebouvierpoedel schreef:En een zeikwijffen hoekjeFafo schreef:Misschien moet er een kinderhoekje komen. Een veteranen hoek en een kinderhoekje. Leuk man!bouvierpoedel schreef:Waar staat dat dit een volwassen honden forum is dan.??Suzanne123 schreef: Goed, okay, je hebt een punt
Suzanneen een als je mensen leert kennen ga je van honden houden hoekje.
Oei... Er zijn kinderen bij
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ja kind bek houden .Fafo schreef:En een 'ik wil gewoon even rellen' hoekje. En een 'ik weet echt álles' hoekjebouvierpoedel schreef:En een zeikwijffen hoekjeFafo schreef:Misschien moet er een kinderhoekje komen. Een veteranen hoek en een kinderhoekje. Leuk man!bouvierpoedel schreef: Waar staat dat dit een volwassen honden forum is dan.??en een als je mensen leert kennen ga je van honden houden hoekje.
een 'ik ben geil' hoekje?
![]()
Oei... Er zijn kinderen bij

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Kun jezelf ook de hoek in laten trappen toch.thom schreef:En een homo- en 50+ hoekje..

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Heerlijk..bouvierpoedel schreef:Kun jezelf ook de hoek in laten trappen toch.thom schreef:En een homo- en 50+ hoekje..

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Niet zeiken ,als je een eigen hoekje wilt hebben moet je er ook wat voor over hebben.thom schreef:Heerlijk..bouvierpoedel schreef:Kun jezelf ook de hoek in laten trappen toch.thom schreef:En een homo- en 50+ hoekje..

- booster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Su, Binky, Daisy en Amiya
- Aantal honden: 4
Sucses met de bevalling,
Ik heb 2x een nest gehad met me teef.
De 1e was een oeps nest ( wel zelfde ras was gedekt bij oude eigenaar) en 2e keer bewust laten dekken.
heb toen haar geregeld tempratuur gemeten van te voren en de laatste week 2x per dag.
Alles steeds goed opgeschreven zodat ik een tabel had.
Zorg dat alles goed klaar staat voor als de bevalling gaat beginnen en niet dat je alles op het laatste moment bij elkaar moet rapen.
Mjn teef was steeds tot het laatst erg rustig en de 1e keer dat ze moest bevallen liep ze naar me toe en draaide ze haar kont naar me toe en was ze met de 1e begonnen ( zag het vlies) en heb haar toen naar haar beval plek gebracht. ( hier kon ze zelf in en uit lopen).
de 2e keer was ze ook erg rustig en me gevoel zei dat ik moest gaan kijken en toen ik bij haar kwam zag ik de vlies van de 1e.
Heb de 2e keer wel een camera bij haar plek neer gehangen zodat ik haar in de gaten kon houden dit heb ik ook bij haar laten hangen zodat we konden zien of alle pups genoeg aan de tepels lagen en welke niet zonder haar steeds te moeten storen.
Vanaf geboorte 2x per dag gewogen de ochtend en avond gewichten de 1e week en daarna 1x daags.
Als je pups hebt die veel op elkaar lijken kan je elastike halsbandjes maken in verschillende kleuren.
Let goed op de lichaamstaal van je hond want niet iedere hond is het zelfde en de mijne was rustig en begon gewoon zonder voortekens maar de jouwe kan weer heel anders reageren.
Ik heb 2x een nest gehad met me teef.
De 1e was een oeps nest ( wel zelfde ras was gedekt bij oude eigenaar) en 2e keer bewust laten dekken.
heb toen haar geregeld tempratuur gemeten van te voren en de laatste week 2x per dag.
Alles steeds goed opgeschreven zodat ik een tabel had.
Zorg dat alles goed klaar staat voor als de bevalling gaat beginnen en niet dat je alles op het laatste moment bij elkaar moet rapen.
Mjn teef was steeds tot het laatst erg rustig en de 1e keer dat ze moest bevallen liep ze naar me toe en draaide ze haar kont naar me toe en was ze met de 1e begonnen ( zag het vlies) en heb haar toen naar haar beval plek gebracht. ( hier kon ze zelf in en uit lopen).
de 2e keer was ze ook erg rustig en me gevoel zei dat ik moest gaan kijken en toen ik bij haar kwam zag ik de vlies van de 1e.
Heb de 2e keer wel een camera bij haar plek neer gehangen zodat ik haar in de gaten kon houden dit heb ik ook bij haar laten hangen zodat we konden zien of alle pups genoeg aan de tepels lagen en welke niet zonder haar steeds te moeten storen.
Vanaf geboorte 2x per dag gewogen de ochtend en avond gewichten de 1e week en daarna 1x daags.
Als je pups hebt die veel op elkaar lijken kan je elastike halsbandjes maken in verschillende kleuren.
Let goed op de lichaamstaal van je hond want niet iedere hond is het zelfde en de mijne was rustig en begon gewoon zonder voortekens maar de jouwe kan weer heel anders reageren.
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb van alles, maar geen dikke reet..Nanna schreef:Ik denk dat mijn hoek het drukst wordt![]()
Het 'klagen over je dikke reet' hoekje

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Schat met jouw dikke reet in die hoek kann ik er zelfs niet meer bij ,laat staan die andere dikbillen.Nanna schreef:Ik denk dat mijn hoek het drukst wordt![]()

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik wil helemaal niet in jouw hoekje, jij mag ook niet in mijn hoekje, mét je bevallige achterzijde..Nanna schreef:Dan tief je maar lekker op uit mijn hoekjethom schreef:Ik heb van alles, maar geen dikke reet..Nanna schreef:Ik denk dat mijn hoek het drukst wordt![]()

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Marie-Fleur schreef:Oké iedereen trekt nu conclusies, daar heb ik nis, tegen maar luister.
De eerste keer was met opzet, en de tweede keer was perongeluk, kan toch gebeuren wij hebben een Jack russel ( dat is het teefje ) en een vuilnisbakje( reutje)
Wij hebben ze idd uit elkaar gehouden, dus in de nacht had het reutje de deur open gesprongen. En ja het is een sterke hond.
Maar ik zou het fijn vinden dat jullie inplaats van negatieve dingen, misschien kunnen helpen?
En als je niet wilt reageren , dan doe je dat toch niet? Denk je dat ik het leuk vind dat ze weer pups krijgt? Maargoed gebeurt, is gebeurt en je moet er maar mee leven.
Ik heb dit niet geschreven om helemaal afgekraakt te worden maar om geholpen te worden.
En het is al moeilijk zat.
En wat ik helemaal niet kan uitstaan dat iemand schreef dat ik slecht voor mijn dieren zorg, want dat is al HELEMAAL niet waar!
Ik heb dit nog even gelezen verder niks.
maar het is wel degelijk waar jij hebt er iig slecht voor gezorgt dat de reu bij haar weg bleef.
Ook heb je hulp nodig van der mensen hier en dan zo reageren is niet bepaald slim.
Ook heb je niks geleerd van de vorrige zwangerschap kennelijk.
En dat ze gedekt is wil nog niet zeggen dat je altijd de pups hoeft te laten komen er zijn oplossingen voor.
Jij heb je hondje dit aangedaan en nu vraag je hulp van anderen maar die anderen mogen alleen maar lief reageren ?
Wat verwacht je nou mens.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Het meest irritante is nog dat je aan zo'n openingstopic (er is geen voorsteltopic) dus niet kunt zien dat iemand 13 is. Aan het taalgebruik te merken denk ik dat eigenlijk ook nog steeds niet.
Of TS is idd 13 en heeft de openingspost onhandig aangepakt.
Of TS is veel ouder en schrikt zich nu wezenloos over de reakties en houdt het er nu maar op dat ze 13 is.
Of TS is een T..l en dat kan zondermeer.
Het is kennelijk zomervakantie en dus weet je het niet...
Als het echt waar is dat er een 13 jarig kind nu voor de hond moet zorgen vind ik dat een grof schandaal.
Als het zo is dat het 13-jarige kind de openingspost onhandig heeft aangepakt kan ik dat begrijpen maar nou ja.... wat moet je daar dan mee? Op reageren? Nee, eigenlijk nie; ik kan er in ieder geval niets mee. Laat de ouders het regelen, uitleggen en doen.
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik hier nu mee kan of moet ;-(
Suzanne
Of TS is idd 13 en heeft de openingspost onhandig aangepakt.
Of TS is veel ouder en schrikt zich nu wezenloos over de reakties en houdt het er nu maar op dat ze 13 is.
Of TS is een T..l en dat kan zondermeer.
Het is kennelijk zomervakantie en dus weet je het niet...
Als het echt waar is dat er een 13 jarig kind nu voor de hond moet zorgen vind ik dat een grof schandaal.
Als het zo is dat het 13-jarige kind de openingspost onhandig heeft aangepakt kan ik dat begrijpen maar nou ja.... wat moet je daar dan mee? Op reageren? Nee, eigenlijk nie; ik kan er in ieder geval niets mee. Laat de ouders het regelen, uitleggen en doen.
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik hier nu mee kan of moet ;-(
Suzanne
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ga eerst even lezen zemel .toots schreef:Marie-Fleur schreef:Oké iedereen trekt nu conclusies, daar heb ik nis, tegen maar luister.
De eerste keer was met opzet, en de tweede keer was perongeluk, kan toch gebeuren wij hebben een Jack russel ( dat is het teefje ) en een vuilnisbakje( reutje)
Wij hebben ze idd uit elkaar gehouden, dus in de nacht had het reutje de deur open gesprongen. En ja het is een sterke hond.
Maar ik zou het fijn vinden dat jullie inplaats van negatieve dingen, misschien kunnen helpen?
En als je niet wilt reageren , dan doe je dat toch niet? Denk je dat ik het leuk vind dat ze weer pups krijgt? Maargoed gebeurt, is gebeurt en je moet er maar mee leven.
Ik heb dit niet geschreven om helemaal afgekraakt te worden maar om geholpen te worden.
En het is al moeilijk zat.
En wat ik helemaal niet kan uitstaan dat iemand schreef dat ik slecht voor mijn dieren zorg, want dat is al HELEMAAL niet waar!
Ik heb dit nog even gelezen verder niks.
maar het is wel degelijk waar jij hebt er iig slecht voor gezorgt dat de reu bij haar weg bleef.
Ook heb je hulp nodig van der mensen hier en dan zo reageren is niet bepaald slim.
Ook heb je niks geleerd van de vorrige zwangerschap kennelijk.
En dat ze gedekt is wil nog niet zeggen dat je altijd de pups hoeft te laten komen er zijn oplossingen voor.
Jij heb je hondje dit aangedaan en nu vraag je hulp van anderen maar die anderen mogen alleen maar lief reageren ?
Wat verwacht je nou mens.
Ts is een meisje van 13.

- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Is de bevalling al begonnen inmiddels?!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
-
Ήυs
Ik ben trots op mijn dikke kont 
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
OK, 4 keer dan,...... maar als er gequote wordt, tellen de popcorns en ijsjes in de quotes dan ook mee?Fafo schreef:NeeJYBD schreef:5 x per topic toch??dagmar88 schreef:Let je wel op dat je onder de 5 x per half jaar blijft?!JYBD schreef: Omdat ik geen popcornsmiley meer mag plaatsen dus maar deze,.....
5 was juist te veel toch? Ik zou de 4 aanhouden.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

- JYBD
- Zeer actief
En een popcornthom schreef:En een homo- en 50+ hoekje..

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Popcorn-junk...JYBD schreef:En een popcornthom schreef:En een homo- en 50+ hoekje..hoekje??

- JYBD
- Zeer actief
Inderdaad, ik kom er eerlijk voor uit, ik kom dan maar hierbij, zogezegd, uit de popcornkast.thom schreef:Popcorn-junk...JYBD schreef:En een popcornthom schreef:En een homo- en 50+ hoekje..hoekje??

-
Muk
Er gaat niets boven zoeteJYBD schreef:En een popcornthom schreef:En een homo- en 50+ hoekje..hoekje??