sstttttt anders komt die zo ook weer aanzetten .Muk schreef:Smoekie is er niks bij.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik kom ons even voorstellen!
Moderator: moderatorteam
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Ik kom ons even voorstellen!
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
- Aantal honden: 2
Ikke niet Bp, dat weet je toch?!bouvierpoedel schreef:Zo hee jij kunt kwoten.Selene schreef:Zo, heb je te veel tijd over? Het merendeel is totaal uit zijn verband gerukt maar goed, blijkbaar moet er een punt gemaakt worden?! Als je het allemaal zo verschrikkelijk vind dat mensen zo behandeld worden hier vraag ik me oprecht af waarom jijzelf hier en nu iemand zwart aan het maken bent.Gingin schreef:je houdt ervan om mensen een goed gevoel te geven? zeker weer de sarcastische modus die aan stond?fes/lou schreef: Tuurlijk, ik hou ervan om mensen een goed gevoel te geven. Als jij nou het idee hebt dat je goed bezig bent, heb jij iig een fijne dag...
de eerste 5 pagina's gaven al aardig duidelijkheid over hoe jij je voor doet op het forum. er zitten zeker ook lieve serieuze reacties tussen maar vooral reacties waarin je andere belachelijk maakt, persoonlijk aanvalt, voor schud wil zetten. en dan pluk ik er een paar her en der uit. de rest van de 167? pagina's wil ik niet eens weten.
fes/lou schreef:Dat moet je zelf weten. Fokplannen? Niet met de poedel hoor....
Je bent best een beetje sneu he....
Als iemand jou niet constant over de bol aait, ga je onaardig doen....fes/lou schreef:Waarom laf?
Heel eerlijk gezegd, vind ik jou niet erg sympathiek overkomen op het forum. Je komt alleen voor jezelf en hebt geen belangstelling voor anderen. En ik heb mijn poedel voor het eerst geschoren, en daarbij heb ik het halsje wat wijd geschoren, en dat is het enige commentaar wat je geeft in een topic. Klinkt niet alsof je echt gezellig in de omgang bent wel?fes/lou schreef:Als je je als meisje als een ordinair viswijf gedraagt en met dingen gaat gooien, kun je een reactie verwachten, en dan moet je aachteraf niet janken. Ze heeft het over haarzelf afgeroepen lijkt me...fes/lou schreef:Dat zou ik geen geintje gevonden hebben van mijn stalhouder, die had echt een probleem gehad...fes/lou schreef:Wat en hufter....fes/lou schreef:Maar waarom denk je dat er op een hondenforum interesse is voor jouw bilnaadhaar? Persoonlijk vind ik dat weer veel te veel informatie....
fes/lou schreef:Kan ik erbij in het I don't give a shit-kliekje?fes/lou schreef:Wat ben jij een vervelende drammer zeg....fes/lou schreef: Maakt niet uit hoor, je hebt toch lekker ff iemand verrot gescholden....
Jouw dag is weer goed...fes/lou schreef:fes/lou schreef:Ach kom op Ariane, iedereen leeft met de wetenschap dat hij dood gaat.
Om dat uit te melken en constant ermee te schermen wordt ook zo vermoeiend.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat nu wel een beetje gehad heb hoor. Natuurlijk is het er dat je ziek bent, maar er zijn meer mensen erg ziek en die zeggen het ook niet om de andere zin...fes/lou schreef:beste Toots, jij hebt niet goed gelezen.
TS heeft gevraagd of men zou fokken met een hond met PL1, en op welke voorwaarden dan. Wie zegt dat zij haar hond niet wil laten testen? Dat heb je er zelf van gemaakt.
Dat je een leek was en dat je geen bal verstand hebt van fokken, was mij idd al duidelijk.fes/lou schreef:Dat zie je verkeerd Marjolein, als je zo denkt fok je willens en wetens ongezonde honden, en daarom moet je per definitie niet bij een fokker een hond halen, want die zijn altijd ziek...
*sarcasmemodus uit*fes/lou schreef:Ja zoiets denk ik. Toots is heel sterk in stellig beweren, maar nadenken en onderbouwen zijn nog niet ingemonteerd...fes/lou schreef:Gut, ik ga gele halsbandjes voor al mijn honden kopen, heb ik nooit meer last van andere hondenfes/lou schreef:Ik vraag me af of Loek wel een leven heeft, nog geen maand aangemeld en 740 berichten.
En dat alles vrijwel alleen maar om te rellen en te stoken. Get a life zou ik zeggen!
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Waarom kom jij nu weer met je grote poten door dit lieve leuke topic doorbaggeren.Nanna schreef:Dat die teef met 16 mnd gedekt is boeit me niks. Dat kan prima.
Maar dat er een stafford nou weer door zo'n ambull gedekt moet worden, gaat mij boven de pet.
Wil je zo groot mogelijke klapkaken fokken? Die je zo lekker in een bepaald circuit kwijt kunt?
Of is het alleen maar omdat ze allebei zo lief zijn?

-
Loek
- Zeer actief
En jij zit hier op het forum om iedere nieuwkomer die je maar aanstaan weg te jagenfes/lou schreef:Ik vraag me af of Loek wel een leven heeft, nog geen maand aangemeld en 740 berichten.
En dat alles vrijwel alleen maar om te rellen en te stoken. Get a life zou ik zeggen!
En zonder mij rellen jullie hier ook prima hoor, ook een nieuwkomer die het gewaagt heeft tegen de gevestigde orde in te gaan
Maar jullie zijn dan ook geweldig, helemaal super
viewtopic.php?f=21&t=250694
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee hoor, ik jaag helemaal geen nieuwkomers weg. Ik ben alleen tegen uitbuiten van honden, en een 16 maanden oud teefje laten dekken door een reu die veel groter en 2x zo zwaar is, valt daar onder bij mij.
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Je hebt ook net zo'n grote bek als die dikke reet van je , en er komt net zo'n odeur uit.Nanna schreef:Hou je smoel kaal karkas. Steek jij nou nog maar een peuk opbouvierpoedel schreef:Waarom kom jij nu weer met je grote poten door dit lieve leuke topic doorbaggeren.Nanna schreef:Dat die teef met 16 mnd gedekt is boeit me niks. Dat kan prima.
Maar dat er een stafford nou weer door zo'n ambull gedekt moet worden, gaat mij boven de pet.
Wil je zo groot mogelijke klapkaken fokken? Die je zo lekker in een bepaald circuit kwijt kunt?
Of is het alleen maar omdat ze allebei zo lief zijn?Dan kalmeer je weer wat.
![]()
Dus hup ga die vieze bek van je wassen in het bidet.

-
Loek
- Zeer actief
Nog eentje die hier weggejaagd is, de beste man wilde alleen maar weten hoe hij zijn hond kon invoeren, nee hoor, aardige gastjes zijn julliefes/lou schreef:Nee hoor, ik jaag helemaal geen nieuwkomers weg. Ik ben alleen tegen uitbuiten van honden, en een 16 maanden oud teefje laten dekken door een reu die veel groter en 2x zo zwaar is, valt daar onder bij mij.
viewtopic.php?f=5&t=249984
-
Muk
Ik verlies al mijn aardigheid bij stooktrollen.
-
Loek
- Zeer actief
En hier hadden de forumgoden ook het nodige te melden, dat het nog een kind is mag de pret ook niet deren, gewoon de beuk erin, dapper hoor
viewtopic.php?f=5&t=248795
viewtopic.php?f=5&t=248795
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Sja, je beschuldigt mij ergens van maar in beide topics die jij aanhaalt heb ik niet gepost
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
Loek
- Zeer actief
Maar in de rest wel heh fesje loutje, ik zie je graag mijn naam noemenfes/lou schreef:Sja, je beschuldigt mij ergens van maar in beide topics die jij aanhaalt heb ik niet gepost
-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Jij bent natuurlijk ook geen forumgodfes/lou schreef:Sja, je beschuldigt mij ergens van maar in beide topics die jij aanhaalt heb ik niet gepost
-
Loek
- Zeer actief
Ik wil trouwens ook wel alle reltopics opzoeken waar jij wel dacht dat je wat zinvols te melden had , doe je niet heiliger voor dan de pausfes/lou schreef:Sja, je beschuldigt mij ergens van maar in beide topics die jij aanhaalt heb ik niet gepost
-
Loek
- Zeer actief
Dat heb ik nou bij mensen die zichzelf zo belangrijk vindenMuk schreef:Ik verlies al mijn aardigheid bij stooktrollen.
-
Punzel
- Zeer actief
Ben je ook ineens een moraalridder geworden? Zeiken dat anderen alleen maar in reltopics te vinden zijn terwijl de enige reden dat jij dat weet is omdat je er zelf ook altijd te vinden bent.Loek schreef:Ik wil trouwens ook wel alle reltopics opzoeken waar jij wel dacht dat je wat zinvols te melden had , doe je niet heiliger voor dan de pausfes/lou schreef:Sja, je beschuldigt mij ergens van maar in beide topics die jij aanhaalt heb ik niet gepost
Ik zie fes/lou vaak genoeg serieus reageren en goed advies geven aan mensen, ik zie jou nooit in serieuze topics verschijnen.
-
Muk
Dan zoek ik gelijk alle topics op waarin jij dacht wat zinvols te melden. O, wacht, die zijn er niet! Loek is alleen aan het rellen op het hf. Kortom, je bent geen haar beter dan de personen waarnaar jij wijst.Loek schreef:Ik wil trouwens ook wel alle reltopics opzoeken waar jij wel dacht dat je wat zinvols te melden had , doe je niet heiliger voor dan de pausfes/lou schreef:Sja, je beschuldigt mij ergens van maar in beide topics die jij aanhaalt heb ik niet gepost
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Niet zeiken Loek je bent net zo erg als de rest/en mij die je beschuldigd .Loek schreef:Dat heb ik nou bij mensen die zichzelf zo belangrijk vindenMuk schreef:Ik verlies al mijn aardigheid bij stooktrollen.
Dus snaveltje toe.
Je loopt hier met je gebral over anderen ook weer het zoveelste topic te vernaaien.
Gevalletje pot verwijt de ketel

-
Loek
- Zeer actief
Je hoeft jezelf niet schoon te praten hoor, totaal ongeloofwaardig.Muk schreef:Dan zoek ik gelijk alle topics op waarin jij dacht wat zinvols te melden. O, wacht, die zijn er niet! Loek is alleen aan het rellen op het hf. Kortom, je bent geen haar beter dan de personen waarnaar jij wijst.Loek schreef:Ik wil trouwens ook wel alle reltopics opzoeken waar jij wel dacht dat je wat zinvols te melden had , doe je niet heiliger voor dan de pausfes/lou schreef:Sja, je beschuldigt mij ergens van maar in beide topics die jij aanhaalt heb ik niet gepost
Zodra er wat te rellen valt ben je er als de kippen bij
-
Punzel
- Zeer actief
Hou toch op joh, alsjeblieft. Meen je dit nu serieus?Loek schreef: Je hoeft jezelf niet schoon te praten hoor, totaal ongeloofwaardig.
-
Muk
Ik praat mijzelf niet schoon. En ik ben vaak aan het rellen, maar niet altijd. Daarin verschil ik met jou, want jij komt hier alleen maar om te rellen. Dus niet zo schijnheilig vingerwijzen terwijl je zelf geen haar beter bent.Loek schreef:Je hoeft jezelf niet schoon te praten hoor, totaal ongeloofwaardig.Muk schreef:Dan zoek ik gelijk alle topics op waarin jij dacht wat zinvols te melden. O, wacht, die zijn er niet! Loek is alleen aan het rellen op het hf. Kortom, je bent geen haar beter dan de personen waarnaar jij wijst.Loek schreef:Ik wil trouwens ook wel alle reltopics opzoeken waar jij wel dacht dat je wat zinvols te melden had , doe je niet heiliger voor dan de pausfes/lou schreef:Sja, je beschuldigt mij ergens van maar in beide topics die jij aanhaalt heb ik niet gepost
-
Loek
- Zeer actief
Mukje moet terug naar de lagere school en daar leren lezen, ik zou zeggen begin er nu maar meeMuk schreef:Ik praat mijzelf niet schoon. En ik ben vaak aan het rellen, maar niet altijd. Daarin verschil ik met jou, want jij komt hier alleen maar om te rellen. Dus niet zo schijnheilig vingerwijzen terwijl je zelf geen haar beter bent.
-
Muk
Ik zeg, jij hebt meer moeite met lezen, zelfs de lagere school is te hoog gegrepen voor je.Loek schreef:Mukje moet terug naar de lagere school en daar leren lezen, ik zou zeggen begin er nu maar meeMuk schreef:Ik praat mijzelf niet schoon. En ik ben vaak aan het rellen, maar niet altijd. Daarin verschil ik met jou, want jij komt hier alleen maar om te rellen. Dus niet zo schijnheilig vingerwijzen terwijl je zelf geen haar beter bent.
-
Loek
- Zeer actief
Wat jij zegt is totaal oninteressant Mukje, je bent gewoon een relledel die niet weet hoe snel ze ergens bovenop moet springen om een ander af te maken in al je zgn wijsheidMuk schreef:Ik zeg, jij hebt meer moeite met lezen, zelfs de lagere school is te hoog gegrepen voor je.Loek schreef:Mukje moet terug naar de lagere school en daar leren lezen, ik zou zeggen begin er nu maar meeMuk schreef:Ik praat mijzelf niet schoon. En ik ben vaak aan het rellen, maar niet altijd. Daarin verschil ik met jou, want jij komt hier alleen maar om te rellen. Dus niet zo schijnheilig vingerwijzen terwijl je zelf geen haar beter bent.
Read my lips, zgn. wijsheid
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Soms is het een goed idee om gewoon te kappen... nu is dat moment.
Aan TS, welkom dan maar
Aan TS, welkom dan maar
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Heb ik weer geen mod in de buurd,maar willen jullie gewoon weer ontopic.
Jullie zijn allemaal even erg de oude en nieuwe zie ik allemaal alleen maar hun gelijk er door drammen.
Ik heb steeds meer het idee in een grote kleuterklas te zijn beland
Jullie zijn allemaal even erg de oude en nieuwe zie ik allemaal alleen maar hun gelijk er door drammen.
Ik heb steeds meer het idee in een grote kleuterklas te zijn beland
-
Muk
Dat je zelf niet inziet dat je geen haar beter bent (sterker nog, jij relt meer dan ik doe), zegt al genoeg over jou.Loek schreef:Wat jij zegt is totaal oninteressant Mukje, je bent gewoon een relledel die niet weet hoe snel ze ergens bovenop moet springen om een ander af te maken in al je zgn wijsheidMuk schreef:Ik zeg, jij hebt meer moeite met lezen, zelfs de lagere school is te hoog gegrepen voor je.Loek schreef:Mukje moet terug naar de lagere school en daar leren lezen, ik zou zeggen begin er nu maar meeMuk schreef:Ik praat mijzelf niet schoon. En ik ben vaak aan het rellen, maar niet altijd. Daarin verschil ik met jou, want jij komt hier alleen maar om te rellen. Dus niet zo schijnheilig vingerwijzen terwijl je zelf geen haar beter bent.![]()
![]()
![]()
-
Marion.
Nou, inderdaad zegtwinkeltje schreef:Ik heb steeds meer het idee in een grote kleuterklas te zijn beland
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
kan het ophouden pleasMuk schreef:Dat je zelf niet inziet dat je geen haar beter bent (sterker nog, jij relt meer dan ik doe), zegt al genoeg over jou.Loek schreef:Wat jij zegt is totaal oninteressant Mukje, je bent gewoon een relledel die niet weet hoe snel ze ergens bovenop moet springen om een ander af te maken in al je zgn wijsheidMuk schreef:Ik zeg, jij hebt meer moeite met lezen, zelfs de lagere school is te hoog gegrepen voor je.Loek schreef: Mukje moet terug naar de lagere school en daar leren lezen, ik zou zeggen begin er nu maar mee![]()
![]()
![]()
-
Muk
Jawel, ik zag jouw post nog niet staan, maar ik kap ermee.twinkeltje schreef:Kan het ophouden pleas
-
TomCee
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Zover ik kan ondersteun ik de oproep va Twinkeltje. Fez en ik hebben even naar elkaat geblaft en daarmee was het klaar. Het is niet nodig dat de hele populatie hier weer als een roofdier opspringt. En nee, reageer gewoon ook ff niet op deze post.twinkeltje schreef:kan het ophouden pleasMuk schreef:Dat je zelf niet inziet dat je geen haar beter bent (sterker nog, jij relt meer dan ik doe), zegt al genoeg over jou.Loek schreef:Wat jij zegt is totaal oninteressant Mukje, je bent gewoon een relledel die niet weet hoe snel ze ergens bovenop moet springen om een ander af te maken in al je zgn wijsheidMuk schreef: Ik zeg, jij hebt meer moeite met lezen, zelfs de lagere school is te hoog gegrepen voor je.![]()
![]()
![]()