Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn wereld staat vandaag even stil......
Moderator: moderatorteam
-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Sandracula
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
-
marisa
- Actief
- Contacteer:
- Belle
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Anneke
- Actief
-
miekmiek
- Senta
- Zeer actief
-
lies
- Zeer actief
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Contacteer:
- Hinke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hatsjoehondje en een geleidehond van vriend
- Aantal honden: 2
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Mark-fryslan
- Zeer actief
Vandaag
Hallo Mercedes,
Ja, we hebben haar vandaag naar het crematorium gebracht. Ik vond het fijn om Malou nog even een dag thuis te hebben. Maar vanmiddag was het ineens genoeg en wilde ik haar weg brengen. Maandag wordt ze gecremeerd. Dinsdag haal ik haar weer op en we willen haar uitstrooien in een natuurgebied hier in de buurt waar we graag kwamen en waar Malou het altijd geweldig vond. Ik heb het veldje al in mijn hoofd. Een speciaal plekje waar ik altijd pakkertje met Malou speelde. Mooi veldje met hoog gras.
Het blijft onwerkelijk. Ik heb vandaag veel gelachen om grappige herinneringen. Gehuild bij het opruimen van haar speeltjes en het zien van een afgekauwde stoffer en blik. De emoties gaan op en af.
Ik ben wel heel blij met alle lieve reacties. Zowel hier als familie en vrienden. Dat doet een mens goed.
Dus nogmaals iedereen bedankt voor de reacties.
Groetjes Mark
Ja, we hebben haar vandaag naar het crematorium gebracht. Ik vond het fijn om Malou nog even een dag thuis te hebben. Maar vanmiddag was het ineens genoeg en wilde ik haar weg brengen. Maandag wordt ze gecremeerd. Dinsdag haal ik haar weer op en we willen haar uitstrooien in een natuurgebied hier in de buurt waar we graag kwamen en waar Malou het altijd geweldig vond. Ik heb het veldje al in mijn hoofd. Een speciaal plekje waar ik altijd pakkertje met Malou speelde. Mooi veldje met hoog gras.
Het blijft onwerkelijk. Ik heb vandaag veel gelachen om grappige herinneringen. Gehuild bij het opruimen van haar speeltjes en het zien van een afgekauwde stoffer en blik. De emoties gaan op en af.
Ik ben wel heel blij met alle lieve reacties. Zowel hier als familie en vrienden. Dat doet een mens goed.
Groetjes Mark
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" - John Lennon -
In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
- Gonny
- Zeer actief
Re: Vandaag
Mark-fryslan schreef:Hallo Mercedes,
Ja, we hebben haar vandaag naar het crematorium gebracht. Ik vond het fijn om Malou nog even een dag thuis te hebben. Maar vanmiddag was genoeg en wilde ik haar weg brengen. Maandag wordt ze gecremeerd. Dinsdag haal ik haar weer op en we willen haar uitstrooien in een natuurgebied hier in de buurt waar we graag kwamen en waar Malou het altijd geweldig vond. Ik heb het veldje al in mijn hoofd. Een speciaal plekje waar ik altijd pakkertje met Malou speelde. Mooi veldje met hoog gras.
Groetjes Mark

- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Goed te lezen Mark, dat je zo bewust alles van Malou gedag zegt. Ik kan me voorstellen dat alles ook nog erg onwerkelijk moet zijn, omdat het zo plots gegaan is. Ik vind het knap hoe je het allemaal doet.
Nogmaals alle sterkte toegewenst!
Nogmaals alle sterkte toegewenst!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
-
Marion.
Mark, ik vind het waanzinnig knap van je dat je nu al kunt lachen bij het opruimen van haar speeltjes, en de afgeknauwde stoffer. Zo moet het ook, zeker op termijn, maar ik had er iets langer tijd voor nodig. Geef het verdriet ook een plekje, dat moet ook. En hoe kort ze ook heeft geleefd, Malou zit voor altijd in je hart. En dat plekje in je hart blijft altijd warm. Koester dat.Mark-fryslan schreef:Het blijft onwerkelijk. Ik heb vandaag veel gelachen om grappige herinneringen. Gehuild bij het opruimen van haar speeltjes en het zien van een afgekauwde stoffer en blik. De emoties gaan op en af.
Dag mooie Malou. Goede reis!
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Mark, mooi om te lezen dat je haar nog een dagje bij je hebt gehad...
Dat je toch bewust afscheid van haar hebt kunnen nemen...
Een dag is ook eigenlijk maar zo kort...
Bij mensen krijg je 5 dagen...
En dit was zo plotseling...dan ben je dat echt nodig.
Het uitstrooien zal straks ook wel emotioneel zijn...
Maak het allemaal mee...laat het toe...
Wat Marion ook zegt...geef het verdriet een plekje...
En je zult over ook over een tijdje nog op en neer gaan met je gevoelens...dan kom je ineens weer iets tegen, moet je ineens weer ergens aan denken...en dan komt het weer in alle hevigheid op je afvliegen.
Laten komen...
Die mooie herinneringen gaan straks zeker de boventoon voeren omdat jullie zulke goede maatjes waren.
Sterkte hoor en fijn te horen dat mensen in je omgeving je ook troost kunnen bieden. Je gaat ook meerder malen per dag door mijn gedachten.

Dat je toch bewust afscheid van haar hebt kunnen nemen...
Een dag is ook eigenlijk maar zo kort...
Bij mensen krijg je 5 dagen...
En dit was zo plotseling...dan ben je dat echt nodig.
Het uitstrooien zal straks ook wel emotioneel zijn...
Maak het allemaal mee...laat het toe...
Wat Marion ook zegt...geef het verdriet een plekje...
En je zult over ook over een tijdje nog op en neer gaan met je gevoelens...dan kom je ineens weer iets tegen, moet je ineens weer ergens aan denken...en dan komt het weer in alle hevigheid op je afvliegen.
Laten komen...
Die mooie herinneringen gaan straks zeker de boventoon voeren omdat jullie zulke goede maatjes waren.
Sterkte hoor en fijn te horen dat mensen in je omgeving je ook troost kunnen bieden. Je gaat ook meerder malen per dag door mijn gedachten.
Laatst gewijzigd door mercedes2803 op 04 nov 2005 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Canecorsosultan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Contacteer:
-
Djinny
- Zeer actief
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Dat herken ik wel ja, je wil eerst niet dat ze weggaan en dan ineens kun je het niet meer hebben. Maar dat was denk ik voor jezelf toch het beste om te doen.Je hebt nu echt de tijd genomen om afscheid te nemen.
Ik vind het heel knap hoe je er mee omgaat, het zal je helpen het verdriet te verwerken.
Nogmaals heel veel sterkte in de komenden lege dagen.Hopelijk kun je die een beetje vullen met al die mooie, lieve en leuke herinneringen.
Wat is een hond een kostbaar bezit hè.....
Ik vind het heel knap hoe je er mee omgaat, het zal je helpen het verdriet te verwerken.
Nogmaals heel veel sterkte in de komenden lege dagen.Hopelijk kun je die een beetje vullen met al die mooie, lieve en leuke herinneringen.
Wat is een hond een kostbaar bezit hè.....
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
-
pepim
- Zeer actief
-
anita1
- Actief
- starfleet
- Erelid
Dat zal nog wel een tijdje blijven Mark, dat op en af. Dat herken ik nog wel. Mooie manier om afscheid te nemen en haar as te verstrooien op een favoriet veldje, de herinnering blijft altijd levend.Mark-fryslan schreef:
Anne
-
linlin
een waardig afscheid, mark.Mark-fryslan schreef: Ja, we hebben haar vandaag naar het crematorium gebracht. Ik vond het fijn om Malou nog even een dag thuis te hebben. Maar vanmiddag was het ineens genoeg en wilde ik haar weg brengen. Maandag wordt ze gecremeerd. Dinsdag haal ik haar weer op en we willen haar uitstrooien in een natuurgebied hier in de buurt waar we graag kwamen en waar Malou het altijd geweldig vond. Ik heb het veldje al in mijn hoofd. Een speciaal plekje waar ik altijd pakkertje met Malou speelde. Mooi veldje met hoog gras.
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Hoi Mark,Mark-fryslan schreef:Hallo Mercedes,
Groetjes Mark
Sorry voor de even stilte hier, maar mijn Kaya werd net 1 dag na jouw enorm trieste zwarte dag gecastreerd. Dit was gisteren dus.
Donderdagavond toen ik het nieuws las over Malou was ik volkomen lamgeslagen. Tranen om jouw verdriet, om Malou, en vreselijk veel onzekerheid over Kaya's komende operatie. Bijna afgeblazen, maar uiteindelijk toch doorgezet.
Door jouw verhaal hou ik haar met argusogen in de gaten, is ze 2 keer uitgebreid gecheckt op hart en longen door de dierenarts voor de operatie. Niet dat je dit voorkomen kan natuurlijk, maar wel voor mijn eigen gemoedsrust.
Het moet afschuwelijk voor je zijn, geen voorstelling van te maken bijna. Zo heb je je lieverd in je armen en zo is het afgelopen.....
Je hebt prachtige herinneringen en ik hoop dat die de boventoon gaan voeren. Ze heeft voor altijd een plekje in je hart Mark.
Ik wens je nogmaals heel veel sterkte toe, denk heel veel aan je in deze periode