Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mooie rasvertegenwoordiger

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Brigitte
Zeer actief

Re: Mooie rasvertegenwoordiger

Ongelezen bericht door Brigitte »

''JP'' schreef:
Brigitte schreef: Aha ok, bedankt voor je uitleg :ok:
de hond in je avatar!!! pffffffff in één woord ''geweldig!!!!'', foto's??....... :roll: :F:
Dank je wel. Dat is mijn helaas veel te vroeg overleden hond Alano (een Ca de Bou)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
''JP''
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): ''labrador retriever''
''jack russel terrier''
''rottweiler''

Ongelezen bericht door ''JP'' »

Budkes schreef:
''JP'' schreef:
Nuyvilaq schreef:gaat goed hier, 1 en al respect naar elkaar toe :ok:
dit is altijd al ver te zoeken geweest op dit forum, is algemeen bekend
staat ook te boek als het laatste forum waar je naar toe moet gaan als je een hondenliefhebber bent..... :ok:
Met alle respect, blijf dan weg.
Dit was al heel veel bladzijdes lang een heel leuk topic want nu ineens weer grondig wordt verpest.
En met honden van andere forummers uitmaken voor "half gaar beest" ga je mijns inziens sowieso een stap te ver.

Je komt wel binnen vallen zeg. :roll:

was het ook niet deze persoon die zelf de vader van onze pup en eigenlijk dus ook onze pup totaal afbrak?
boontje komt om zn loontje zeg maar!, nogmaals, we moesten zelfs maar naar een ander ras kijken, in mijn ogen ook een stap te ver.....
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

''JP'' schreef: de enige andere forums waar ik mezelf mee bezig houd zijn reptielen-forums, geen enkel ander hondenforum.... :ok:
ik kan er ook niks aan doen dat de reputatie van dit forum niet zo best is, heb het ook maar van horen zeggen
en moet eerlijk toegeven dat ik de sfeer hier af en toe ver te zoeken vind, dat ik met bombarie begon was vrij logisch daar sommige mensen best lullig tegen mn vrouw aan het doen waren, mag ik mezelf of mn vrouw niet verdedigen? moet ik maar mee lullen om er bij te horen dan?.......
Van horen zeggen is nog niet algemeen bekend denk ik en als het werkelijk zo'n waardeloos forum was zou het vast niet zo groot zijn en al lang ondergegaan zijn in de zee van andere hondenforums die er zijn
De manier waarop gereageerd wordt heeft natuurlijk ook te maken met de manier waarop je post, of had je gedacht dat iedereen opeens in de ja JP nee JP mode zou schieten omdat jij hier leuk even van leer komt trekken ;)

Wel sneu dat je vrouw het zelf niet afkan, ik kan me voorstellen dat je met zo'n teer zieltje dit forum niet zo heel geweldig zult vinden, vraag me alleen af waarom je je dan niet inleest van te voren en toch je toch per sé op zo'n slecht bekend staand forum gaat aanmelden :?
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
''JP''
Vaste gebruiker
''jack russel terrier''
''rottweiler''

Zoek stok! schreef:Jee wat genant. Een man die met grof geschut z'n vrouw komt 'helpen' :ugh:
ik help niemand!, ik kom het in mijn ogen domme gezever tegenspreken, of krijg ik dan met één grote vriendjesclub te maken?, vind er niks genants aan eigenlijk....
''JP''
Vaste gebruiker
''jack russel terrier''
''rottweiler''

renee-uk schreef:
''JP'' schreef: de enige andere forums waar ik mezelf mee bezig houd zijn reptielen-forums, geen enkel ander hondenforum.... :ok:
ik kan er ook niks aan doen dat de reputatie van dit forum niet zo best is, heb het ook maar van horen zeggen
en moet eerlijk toegeven dat ik de sfeer hier af en toe ver te zoeken vind, dat ik met bombarie begon was vrij logisch daar sommige mensen best lullig tegen mn vrouw aan het doen waren, mag ik mezelf of mn vrouw niet verdedigen? moet ik maar mee lullen om er bij te horen dan?.......
Van horen zeggen is nog niet algemeen bekend denk ik en als het werkelijk zo'n waardeloos forum was zou het vast niet zo groot zijn en al lang ondergegaan zijn in de zee van andere hondenforums die er zijn
De manier waarop gereageerd wordt heeft natuurlijk ook te maken met de manier waarop je post, of had je gedacht dat iedereen opeens in de ja JP nee JP mode zou schieten omdat jij hier leuk even van leer komt trekken ;)

Wel sneu dat je vrouw het zelf niet afkan, ik kan me voorstellen dat je met zo'n teer zieltje dit forum niet zo heel geweldig zult vinden, vraag me alleen af waarom je je dan niet inleest van te voren en toch je toch per sé op zo'n slecht bekend staand forum gaat aanmelden :?
mn vrouw heeft allesbehalve een teer zieltje, maar vond het gezever gewoon te triest om nog op te antwoorden
maar goed, het komt dus hier op neer: zeg je niks, ben je een teer zieltje hier, zeg je wel wat, dan ben je een betweter hier..... :ok:
''JP''
Vaste gebruiker
''jack russel terrier''
''rottweiler''

Brigitte schreef:
''JP'' schreef:
Brigitte schreef: Aha ok, bedankt voor je uitleg :ok:
de hond in je avatar!!! pffffffff in één woord ''geweldig!!!!'', foto's??....... :roll: :F:
Dank je wel. Dat is mijn helaas veel te vroeg overleden hond Alano (een Ca de Bou)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik ben echt zwaaaaaaar onder de indruk!!, kende dit ras eerlijk gezegd nog niet
maar jeemig wat een machtig mooie hond zeg, ik ga zo gelijk wat meer lezen over dit ras op het net
jammer dat jullie vroeg afscheid hebben moeten nemen van deze geweldig mooie hond.... :(:
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Je schopt een topic wat al daaaagen stil ligt omhoog. Noemt mijn hond een halfgaar beest. Foto in avatar is een pup van 8 weken. Verder heb ik zelf ook een vrij brede hond, maar hij heeft WEL een buiklijn. En dat heeft Neelix gewoon niet. Geeft niet. Het zal vast een leuk dier zijn maar om nu te gaan zeggen dat het de beste knapste en meest geweldige is. Ja voor jou misschien. Voor mij niet.

Verder ga ik er niet meer op in. Je houding is heel kinderachtig en sneu! Als je mijn hond niet mooi vind, prima toch :) Ik hoef de jouwe niet mooi te vinden :)
''JP''
Vaste gebruiker
''jack russel terrier''
''rottweiler''

LongFields schreef:
Zoek stok! schreef:Jee wat genant. Een man die met grof geschut z'n vrouw komt 'helpen' :ugh:
Jij schrijft het, ik dacht daarnet precies hetzelfde maar dacht, laat ik me eens onthouden van mijn mening.
Maar nu kan ik het tóch niet laten. :wink:

Wat ik dus echt niet kan begrijpen is wat iemand die alleen al in dit topic meerdere keren heeft zitten schoppen tegen de "reputatie van het hondenforum" hier in vredesnaam te zoeken heeft.
Zoek lekker een ander forum op als de sfeer hier je niet bevalt. Zo moeilijk is het niet om niet meer te komen. :19:

*edit: quote toegevoegd ivm de duidelijkheid
zoals ik al zei, ik heb het ook maar van horen zeggen, moet zelf mijn mening nog trekken
word moeilijk na één of twee topics, en als ik het niks vind ben ik inderdaad zo weer vertrokken hoor, over het algemeen zal ik het grootste deel ook alleen maar lezen, en genieten van mooie foto's van leden....
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

''JP'' schreef:
ik help niemand!, ik kom het in mijn ogen domme gezever tegenspreken, of krijg ik dan met één grote vriendjesclub te maken?, vind er niks genants aan eigenlijk....
Ik wel. Je vrouw voelt zich blijkbaar aangevallen en jij komt de boel even rechtzetten. Ach, het heeft ook wel iets romantisch. Op een aparte manier dan. Maar ben je nu kwijt wat je wilde zeggen?
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

''JP'' schreef:
ik ben echt zwaaaaaaar onder de indruk!!, kende dit ras eerlijk gezegd nog niet
maar jeemig wat een machtig mooie hond zeg, ik ga zo gelijk wat meer lezen over dit ras op het net
jammer dat jullie vroeg afscheid hebben moeten nemen van deze geweldig mooie hond.... :(:
Ze zijn (gelukkig) ook nog niet zo bekend. Het is een 'klein' ras en HD is een groot probleem. Alano had dus ook HD (HD-E) Op dit moment heb ik een jonge reu (herplaatser) die is gefokt in Belgie, ook een Ca de Bou van nu 16 maanden en ook deze heeft wederom HD (HD-D)

Afbeelding

Tis een geweldig ras maar helaas erg ongezond ook.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

''JP'' schreef: zoals ik al zei, ik heb het ook maar van horen zeggen, moet zelf mijn mening nog trekken
word moeilijk na één of twee topics, en als ik het niks vind ben ik inderdaad zo weer vertrokken hoor, over het algemeen zal ik het grootste deel ook alleen maar lezen, en genieten van mooie foto's van leden....
Het zou je beter hebben gestaan als je niet zo driftig met de schijnbare mening van anderen had rondgestrooid hier.
Je eigen conclusies trekken op basis van eigen ervaringen lijkt me heel wat verstandiger.

Dit is een forum waar over het algemeen gezegd wordt wat men denkt, en dus geen blad voor de mond genomen wordt. Misschien confronterend soms, en niet iedereen is daar tegen bestand, maar uiteindelijk weet je wél wat je aan elkaar hebt en hoef je niet politiek correct te gaan doen over dingen waar je een andere mening over hebt dan een ander.

En je zult nog versteld staan van wat men hier voor elkaar over heeft als er een keer iets akeligs gebeurt met een forummer of hond van een forummer. Ik heb nog nooit een forum bezocht waar de saamhorigheid en de bereidheid te helpen zó groot is.
Anne&Taar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes

Ongelezen bericht door Anne&Taar »

''JP'' schreef:van mijn kant dan nog wat eigen foto's van de tonnetje ronde? ''neelix'', naar mijn inzien echt dom gelul dus!!!..... :piew: :denken: , leuk hoor vriendjespolitiek, maar blijf wel reéél..... :ok:

een bezoek aan onze brego waar neelix ook bij was, geweldige dag was dit...

Afbeelding

]
De vriendelijkheid zelfe, niet? :wink:
Ik mag overigens hopen dat Neelix niks met dit zwemmertje te maken heeft?
Tipje: Gewoon accepteren dat de meneing van de een- niet die van de ander is. Denk je bv dat t mij zou interesseren wat jij van mijn hondjes vind? :wink:(edit: typo... :oohja: )
Laatst gewijzigd door Anne&Taar op 23 feb 2010 13:40, 2 keer totaal gewijzigd.
''JP''
Vaste gebruiker
''jack russel terrier''
''rottweiler''

Machie schreef:Je schopt een topic wat al daaaagen stil ligt omhoog. Noemt mijn hond een halfgaar beest. Foto in avatar is een pup van 8 weken. Verder heb ik zelf ook een vrij brede hond, maar hij heeft WEL een buiklijn. En dat heeft Neelix gewoon niet. Geeft niet. Het zal vast een leuk dier zijn maar om nu te gaan zeggen dat het de beste knapste en meest geweldige is. Ja voor jou misschien. Voor mij niet.

Verder ga ik er niet meer op in. Je houding is heel kinderachtig en sneu! Als je mijn hond niet mooi vind, prima toch :) Ik hoef de jouwe niet mooi te vinden :)
ben zelf elders mod, en echt bumpen was dit nou ook weer niet, dit topic had zowiezo nog wel omhoog gekomen hoor, maar dit sluit totaal niet aan bij hoe je eerst praatte tegen jess, over een ander ras zoeken, hond naar je hand proberen te creeeren, over dat krullen er in fokken en dergelijke, tuurlijk hoef jij neelix niet de beste, knapste, of meest geweldige te vinden, mij hoor je dit zelf ook nergens over hem zeggen hoor, en die hoog opgetrokken buiklijn hoort ook gewoon niet bij het showtype, en in mijn ogen totaal niet in het gehele ras, maar goed, ieder zn smaak, waar ik mn nek over brak is dat er gezegd werd dat neelix totaal niet klopte, en een slechte vertegenwoordiger is voor het ras, vind ik niet als we over het showtype praten.......
:ok:
''JP''
Vaste gebruiker
''jack russel terrier''
''rottweiler''

Anne&Taar schreef:
''JP'' schreef:van mijn kant dan nog wat eigen foto's van de tonnetje ronde? ''neelix'', naar mijn inzien echt dom gelul dus!!!..... :piew: :denken: , leuk hoor vriendjespolitiek, maar blijf wel reéél..... :ok:

Afbeelding

]
Tipje: Gewoon accepteren dat de meneing van de en- niet die van de ander is. Denk je bv dat t mij zou interesseren wat jij van mijn hondjes vind? :wink:
oké we hebben weer een echte hondenkenner hier!, neelix is dus wel zn vader ja, en barst los!, zwemmertje?, lees ff een eerder antwoord een pagina terug geloof ik, niks mis met dat tijdelijke spalkje hoor, ook een goede reden, als je nou eens leest...... :ok:
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Een labje hoort voor mij mooie flaporen te hebben en een mooie kop. Ik vind dat Neelix een te brede kop heeft en te kleine oren. Als we persee hele brede labjes willen fokken, kunnen we er toch ook wel krullen in fokken?

En hoezo hoort een lab geen buiklijn te hebben? Volgensmij hoort elke hond een buiklijn te hebben Dus van voor naar achter aflopend. Neelix heeft een rechte lijn. Dan is hij naar mijn idee gewoon iets te dik.

Ik was zo fel omdat gezegt werd dat een lab er zo uit hoort te zien en dat vind ik van niet. Daarbij is het al een poos geleden wat ik getyped heb en weet ik niet eens meer precies wat ik gezegt heb :F:
Agnes-en-Balou
Zeer actief

Ongelezen bericht door Agnes-en-Balou »

Jemig, ongelofelijk hoe een inhoudelijke discussie over verschillende types labrador en wie wat het mooiste vindt, zo snel hierop kan uitlopen!
Mensen geven hun mening JP, niemand viel volgens mij je vrouw persoonlijk aan? Jammer dat jij niet net zo verstandig was als je vrouw om je mond te houden... Zij had tenminste door dat het om verschillen van mening ging. En als je dan wel begint, ga dan niet zelf mensen persoonlijk aanvallen, maar hou het inhoudelijk. Elke volgende opmerking vat jij als aanval op. Iemand zegt dat Neelix tonrond is, en HOPPA daar is JP over zn toeren, terwijl je dat als labradorkenner een compliment zou moeten vinden. Helemaal als je er een bent die voor het showtype gaat.

Ooh, en tip: Als je interpunctie gebruikt (hoofdletters en punten mis ik vooral) dan wordt het niet 1 lap tekst waar je nergens adem kan halen, en komt het allemaal een stuk minder schreeuwerig over.
Groetjes van Agnes en Balou & Nouska
Anne&Taar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes

Ongelezen bericht door Anne&Taar »

''JP'' schreef:
Anne&Taar schreef:

Afbeelding

]
Tipje: Gewoon accepteren dat de meneing van de en- niet die van de ander is. Denk je bv dat t mij zou interesseren wat jij van mijn hondjes vind? :wink:
oké we hebben weer een echte hondenkenner hier!, neelix is dus wel zn vader ja, en barst los!, zwemmertje?, lees ff een eerder antwoord een pagina terug geloof ik, niks mis met dat tijdelijke spalkje hoor, ook een goede reden, als je nou eens leest...... :ok:
Nou, commentaar niet meer nodig hoor, point made. L*l (schijnt je stopword te zijn... :wink: ) vooral lekker verder. :wink:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

''JP'' schreef:
renee-uk schreef:

mn vrouw heeft allesbehalve een teer zieltje, maar vond het gezever gewoon te triest om nog op te antwoorden
maar goed, het komt dus hier op neer: zeg je niks, ben je een teer zieltje hier, zeg je wel wat, dan ben je een betweter hier..... :ok:
Nee hoor en dat zeg ik ook nergens, maar als je alleen dat wat je uitkomt uit een post gaat halen en het dan ook nog uit zijn verband trekt ben ik gauw uitgepraat.
Succes ermee!
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
''JP''
Vaste gebruiker
''jack russel terrier''
''rottweiler''

Machie schreef:Een labje hoort voor mij mooie flaporen te hebben en een mooie kop. Ik vind dat Neelix een te brede kop heeft en te kleine oren. Als we persee hele brede labjes willen fokken, kunnen we er toch ook wel krullen in fokken?

En hoezo hoort een lab geen buiklijn te hebben? Volgensmij hoort elke hond een buiklijn te hebben Dus van voor naar achter aflopend. Neelix heeft een rechte lijn. Dan is hij naar mijn idee gewoon iets te dik.

Ik was zo fel omdat gezegt werd dat een lab er zo uit hoort te zien en dat vind ik van niet. Daarbij is het al een poos geleden wat ik getyped heb en weet ik niet eens meer precies wat ik gezegt heb :F:
op sommige pics vind ik de buiklijn van neelix anders aardig goed te zien, maar naar mijn mening hoort hij gewoon niet hoger opgetrokken te zijn bij een labrador, dat vind ik dan weer lelijk zeg maar, en dat over die oren en te brede kop vind ik wederom weer gezever, ga er nu ook mee op houden!!!, gaat steeds verder merk ik......
vania
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door vania »

''JP'' schreef: was het ook niet deze persoon die zelf de vader van onze pup en eigenlijk dus ook onze pup totaal afbrak?
ik snap niet goed wat dit er mee te maken heeft
heel veel mensen in de DC wereld kraakte de vader (is inmiddels overleden) van mijn hond af
wil dat dan zeggen dat ze mijn hond afkraken?? terwijl de meeste hem nu zien het een prachtige hond vinden, jou hond is niet zijn vader he
ik vind nogal vrij veel honden snel "te dik", maar daarom wil dat toch niet zeggen dat ik ze totaal afkraak??

ik vind dit trouwens een prachtige DC, hij mag van mij alleen wel een paar kilo afvallen :N:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
heidie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier en kruising dalmatier
Always in my mind Beau, stacy en Breska
http://moteados.come2me.nl/
Contacteer:

Ongelezen bericht door heidie »

Komop Jp ga mensen niet proberen over zijn/haar honden kennis want eerder in die topic over rastypische hoofden... daar ging ook wat mis. Mag ik vragen waarom je je zo aangevallen voelt??? En wat interesseert jou het wat andere van jou hond vinden??
Ik snap echt niet waar je de energie vandaan haalt.. hahah Zinloos
Als je een hond mooi vind zeg je dat en vind je dat niet zeg je dat ook.
Gelukkig verschillend mensen van mening en das nou ook de reden waarom je op show de ene keer een U krijgt en de andere keer een G.

Jammer dat er zoveel geziek in een topic komt, maar het was juist de vraag wat JIJ een mooie rasv ertegenwoordiger van je ras vind. Logisch dat daar hele andere types uit komen lijkt me. Zullen we het topic weer gebruiken voor welk deze bedoelt is???

En mocht er iemand zijn die deze discussie voort wilt laten gaan. Schaam je niet en open een topic! :lol1:

Om zelf maar eens te beginnen, ben ik een reu tegen gekomen waar ik bij alle foto's opslag verliefd ben.... Geweldig beest!!! Lekker atletisch niet te grof of te hoog voor een dallie en in mijn ogen een mooie kop, goed gehoekt en mooie voeten. op de foto vind ik overgens dat zijn bekken teveel uit elkaar staan. Maar dat zie ik op de andere niet echt terug. Deze hond is nu volgens mij 2 a 3 jaar oud
Afbeelding

idd van 2007
Afbeelding
Agnes-en-Balou
Zeer actief

Ongelezen bericht door Agnes-en-Balou »

Mooie hond Heidie! :D
Persoonlijk zou ik hem met IETS langere poten nog een beetje mooier vinden, maar ik heb geen idee of dat in strijd is met de rasstandaard hoor ;)
Groetjes van Agnes en Balou & Nouska
Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Ongelezen bericht door Ellen. »

Op het Labradorforum ben je toch ook actief? En ik vind best dat je een eigen mening mag hebben over wat je wel en niet mooi vind. En jezelf verdedigen is helemaal niet verkeerd.. Maar het kan ook op een andere manier vind ik.. Iedereen heeft zijn eigen mening en mag dat ook uitspreken, zoals jij dat doet vind ik meer aanvallend bedoelt. Niet helemaal wat de bedoeling is van een HF.. :ok:
heidie
Zeer actief
Contacteer:

Agnes-en-Balou schreef:Mooie hond Heidie! :D
Persoonlijk zou ik hem met IETS langere poten nog een beetje mooier vinden, maar ik heb geen idee of dat in strijd is met de rasstandaard hoor ;)
Weet je wat ik zo jammer vind is dat je in de dalmatier wereld de reuen en teven steeds groter ziet worden en echt net onder of ruim erboven (de rasstandaard) zit. Soms worden ze vergeleken met doggen... qua hoofd. Dat vind ik al erg zat hhihi
Daarom vind ik deze juist zo mooi, ik weet niet of hij in het echt te groot of teklein zou zijn, want ik heb hem nog nooit in het echt gezien.

Zo zie je bij de teven vaak dat ze grover worden en het slanke kwijtraken. Maar net zo grof als een reu aan het worden zijn. Jammer vind ik dat.
Afbeelding
Maxine
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxine »

''JP'' schreef:voorbeeld antwoord van iemand met een beter zicht op het geheel:

''Ik vind persoonlijk toch de slankere labs mooier, maar inderdaad, je hebt gelijk: vroeger waren ze ook al wat grover zoals de show-types van vandaag.''

:ok:
Dank je! Dat zinnetje kwam geloof ik van mij. :ok:
Afbeelding
Maxine
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxine »

Dit vind ik twee mooie bassets:

Deze staat misschien toch net iets te hoog op de poten, maar dat vind ik op zich wel leuk!
Afbeelding

En deze vind ik ook leuk. En vooral niet te overdreven rimpels.
Afbeelding
Afbeelding
heidie
Zeer actief
Contacteer:

Maxine schreef:Dit vind ik twee mooie bassets:

Deze staat misschien toch net iets te hoog op de poten, maar dat vind ik op zich wel leuk!
Afbeelding

En deze vind ik ook leuk. En vooral niet te overdreven rimpels.
Afbeelding
eerste basset vind ik ook mooi. Hoog op de poten zou denk ik niet goed zijn, maar wel mooier als de korte pootjes.
Tweede is lastig beoordelen omdat hij zit.
Afbeelding
''JP''
Vaste gebruiker
''jack russel terrier''
''rottweiler''

heidie schreef:Komop Jp ga mensen niet proberen over zijn/haar honden kennis want eerder in die topic over rastypische hoofden... daar ging ook wat mis. Mag ik vragen waarom je je zo aangevallen voelt??? En wat interesseert jou het wat andere van jou hond vinden??
Ik snap echt niet waar je de energie vandaan haalt.. hahah Zinloos
Als je een hond mooi vind zeg je dat en vind je dat niet zeg je dat ook.
Gelukkig verschillend mensen van mening en das nou ook de reden waarom je op show de ene keer een U krijgt en de andere keer een G.

Jammer dat er zoveel geziek in een topic komt, maar het was juist de vraag wat JIJ een mooie rasv ertegenwoordiger van je ras vind. Logisch dat daar hele andere types uit komen lijkt me. Zullen we het topic weer gebruiken voor welk deze bedoelt is???

En mocht er iemand zijn die deze discussie voort wilt laten gaan. Schaam je niet en open een topic! :lol1:

Om zelf maar eens te beginnen, ben ik een reu tegen gekomen waar ik bij alle foto's opslag verliefd ben.... Geweldig beest!!! Lekker atletisch niet te grof of te hoog voor een dallie en in mijn ogen een mooie kop, goed gehoekt en mooie voeten. op de foto vind ik overgens dat zijn bekken teveel uit elkaar staan. Maar dat zie ik op de andere niet echt terug. Deze hond is nu volgens mij 2 a 3 jaar oud
Afbeelding

idd van 2007
je bedoelt toch niet dat ik eerder de mist inging in een ander topic over rastypische hoofden?, want dat ben ik niet geweest namelijk?, dit is één van de eerste topics waar ik op reageer?...... :denken:
heidie
Zeer actief
Contacteer:

Nee in dit topis waar de honden volgens jou een rastypisch hoofd hadden en de eigenaar die verteld over hun kaken die niet goed staan en dus niet een rastypisch hoofd hebben.
En dat is nou net het mooie aan dit topic vind ik. Je plaatst een foto en andere reageren erop, waardoor jij misschien een andere kijk krijgt op dat ras en er meer van leert. Daar is ook niets goed en fout aan vind ik.
Wanneer er meningen van andere zijn waarvan ik denk, ooh zo had ik het nog niet bekeken. Neem ik ze mee. Is dat niet zo, nouja jammer dan doe ik er niets mee.
Afbeelding
''JP''
Vaste gebruiker
''jack russel terrier''
''rottweiler''

Afbeelding

][/quote]

Tipje: Gewoon accepteren dat de meneing van de en- niet die van de ander is. Denk je bv dat t mij zou interesseren wat jij van mijn hondjes vind? :wink:[/quote]

oké we hebben weer een echte hondenkenner hier!, neelix is dus wel zn vader ja, en barst los!, zwemmertje?, lees ff een eerder antwoord een pagina terug geloof ik, niks mis met dat tijdelijke spalkje hoor, ook een goede reden, als je nou eens leest...... :ok:[/quote]
Nou, commentaar niet meer nodig hoor, point made. L*l (schijnt je stopword te zijn... :wink: ) vooral lekker verder. :wink:[/quote]

mag ik vragen wat mijn stopwoord volgens jouw is dan?, snap je replie niet helemaal, en noem je mij nou open en uit ''lul''
want dan heb ik ook nog wel wat leuke benamingen voor jouw hoor, maar laat ik mezelf niet zo verlagen, de reden dat ik ook hier vrij fel opende is omdat jij zelf vrij lullig zegt, ik hoop dat neelix niks met dit zwemmertje te maken heeft, hierbij mn vorige replie en uitleg hier voor: omdat er een verkeerde hoek in zn achterpoten stond in den beginne, niks raars hoor
omdat brego de enigste in zn nest was, werd hij niet gestimuleerd om te lopen, en dit deed hij dus ook pas vrij laat
en daar hij dus te lang gelegen had, stonden zijn achterpootjes niet helemaal correct, tijdelijk gespalkt en enkele weken later terug gegaan naar de arts en alles was meer dan perfect(werd iedere week gechecked), ook laatst tijdens een bezoek aan een arts even weer naar laten kijken, en alles meer dan perfect, niks aan de hand dus....
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”