Manu schreef:Rami schreef:Manu schreef:Het bivakkeren is allemaal een leuk idee maar ze is nergens. Ze loopt overal en gaat steeds noordelijker. Ik kan wel ergens bivakkeren maar dat is zonde van mijn energie want de kans dat ik op de goede plek zit is zo klein.
Oke. Ik dacht dat ze voornamelijk steeds in een bepaald gebied gezien werd. Ik probeer maar gewoon mee te denken hoor.

Weet ik, sorry. Het staat er erg bot, zo bedoel ik het echt niet.
Ze is nu verspreid over een gebied van zo'n 7 km gezien.
Ik word er een beetje moedeloos van dat ik niks kan. Sorry.
Op zich valt het nog mee een gebied van 7 km, en ja dat is heeeeel groot als je zoekt, dat weet ik, maar ik bedoel voor
een podenco in 5 dagen is het een minimale afstand. Ze had veel en veel meer kunnen afleggen, dus dat op zich stemt hoopvol dat ze wel min of meer in dezelfde omgeving blijft.
Ik weet het, je kan er weinig mee, behalve er wat hoop uit putten.
Ze gaat op een bepaald moment moe worden en rustiger worden en dat is het moment dat ze meer waagt en
iemand haar kan pakken. Daar duim ik keihard voor!!
Maar meid, wat kan ik me je wanhoop indenken en het gevoel van 'waarom komt ze nu niet gewoon thuis waar ze
alles heeft?'. Helaas, een hond in paniek denkt niet zo, maar een hond die rustiger wordt wel en die gaat op een bepaald
moment min of meer op dezelfde plek blijven.
Dit moet gewoon goed komen, ze is net in de hemel belandt bij jou en moet daar nog vele jaren van kunnen genieten.