Wat zijn ze prachtig!
Nu lekker genieten van deze bijzondere ervaring!
Moderator: moderatorteam
Als ze 7-8 weken zijn dan is het echt gemakkelijker afscheid te nemen dan dat je nu denktSandra&co schreef:
Dank jullie wel allemaal! Ik ben heel blij met m'n ukjes en zit te overwegen of ik ze niet allemaal kan houden.
Nee Sandra. Het antwoord is néé!
Heel herkenbaar TamaraTamara81 schreef: Ik ging stuiterend naar bed en wordt stuiterend wakker.
crutz schreef:Als ze 7-8 weken zijn dan is het echt gemakkelijker afscheid te nemen dan dat je nu denktSandra&co schreef:
Dank jullie wel allemaal! Ik ben heel blij met m'n ukjes en zit te overwegen of ik ze niet allemaal kan houden.
Nee Sandra. Het antwoord is néé!

zal wel meevallen met zo'n goed moedertje, die haalt alle werk wel naar zich toe en houdt het uit handen van SandraHabibi schreef:[*]Over 5 dagen al een topic, "help ik kom slaap tekort". ..![]()
Denk het eigenlijk ook wel. Ik monitor alleen of alles gezond blijft de komende weken, maar ik zie geen teken dat dat niet het geval gaat zijn. Ze lijken al boller dan gisteren, drinken goed, zijn levendig. Af en toe trek ik Sofi even uit de kist om even d'r behoefte te doen op de hoek van de straat en vervolgens gaan we snel weer naar binnen.crutz schreef:zal wel meevallen met zo'n goed moedertje, die haalt alle werk wel naar zich toe en houdt het uit handen van SandraHabibi schreef:[*]Over 5 dagen al een topic, "help ik kom slaap tekort". ..![]()

Sofi zit bijna continue als een moederkloek op d'r nest, met een krans puppen om zich heen. Ze kan nét over de rand van de werpkist naar mij kijken, dat is meestal het teken dat er nieuwe input nodig isRebble schreef:Ziet er goed uit, lekker bolletjesHoe doe Sofi het en wat vindt Izzy er nu van?
Sandra&co schreef: Sofi zit bijna continue als een moederkloek op d'r nest, met een krans puppen om zich heen.
Fijn! Je hoopt het en gaat er eigenlijk wel een beetje vanuit en als het dan ook echt zo is dan is dat wel heel fijn!Sandra&co schreef:Sofi zit bijna continue als een moederkloek op d'r nest, met een krans puppen om zich heen. Ze kan nét over de rand van de werpkist naar mij kijken, dat is meestal het teken dat er nieuwe input nodig isRebble schreef:Ziet er goed uit, lekker bolletjesHoe doe Sofi het en wat vindt Izzy er nu van?
Ze eet en drinkt net zo goed als d'r puppies, houdt de werpkist en het kroost keurig schoon. Van mij krijgt ze een dikke 10.
Izzy houdt zich op de achtergrond. Ik merk aan alles dat ze réte nieuwsgierig is, maar ze houdt gepaste afstand.