nu is het al zo erg dat hij me vanmiddag zo de straat op rende (waar veel auto's rijden) terwijl we er niet eens dicht bij in de buurt waren...iemand tips hoe ik kan zorgen dat hij niet meer bij de oudjes in de tuin gaat en zomaar de straat oversteekt....? alvast bedankt!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wel oortjes maar niet luisteren....
Moderator: moderatorteam
- mientjedobbel
- Vaste gebruiker
Wel oortjes maar niet luisteren....
al een paar weken loop ik s'middags rond 1 uur met een hele groep mensen in het park de honden lekker los en dat ging goed tot eergisteren het park ligt bij een ouderen verzorgings tehuis en als we er een grasveld van af zijn gaat loebas op de rekken en trug komen ho maar
ik kan roepen en zeggen wat ik wil maar zelf voor een snoeppie wil hij niet komen...
nu is het al zo erg dat hij me vanmiddag zo de straat op rende (waar veel auto's rijden) terwijl we er niet eens dicht bij in de buurt waren...iemand tips hoe ik kan zorgen dat hij niet meer bij de oudjes in de tuin gaat en zomaar de straat oversteekt....? alvast bedankt!!
- Sade2006
- geregistreerd lid
- Contacteer:
- mientjedobbel
- Vaste gebruiker
-
tineke
Ik zou eens gaan proberen om zonder die groep de aandacht van je hond te krijgen.
Dat gaat makkelijker als je alleen bent en het wat prikkelarmer is.
Als je dan goed op het hierkomen traint met lekkers of een speeltje en alle aandacht hebt van je hondje kun je het waarschijnlijk wel weer uitbouwen naar groepswandelingen
Als je dan goed op het hierkomen traint met lekkers of een speeltje en alle aandacht hebt van je hondje kun je het waarschijnlijk wel weer uitbouwen naar groepswandelingen
-
pia zz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
boxer - Aantal honden: 2
Ja, dit is absoluut waar. Ik heb met Yorick hetzelfde gehad, liep altijd met anderen en meneer ging steeds beroerder luisteren. Loop nu eigenlijk weer een jaar alleen ( kom genoeg honden tegen waar hij even mee kan spelen )en het gaat weer helemaal toppietineke schreef:Ik zou eens gaan proberen om zonder die groep de aandacht van je hond te krijgen.

waardeer wat je hebt, je weet nooit hoe lang het duurt!!