En dat terwijl meneer ongeloofelijk aan het puberen is op het moment. Uitbreken tijdens het blijven, vooral niet gaan zitten of liggen wanneer het baasje het zegt, en nog meer van die cliche puberstreken!!
Gisteren deed hij het gewoon echt heel goed. Ik heb alleen een paar opmerkingen gekregen over dat ik meer de aandacht van hem moet proberen te krijgen tijdens het volgen en dat zijn voet schuin was. En bij het oproepen kreeg ik een onrechtstreeks omdat meneer het heel erg nodig vond om met een boogje naar me toe te komen. Maarja het is dan ook wel een lekker eigenwijze terrier die alles interesant vind behalve mij
Maar ik was dus gewoon heel trots op mijn kereltje!! We weten waar we aan moeten werken dus als er nog mensen tips hebben in het aandacht krijgen tijdens het volgen. Hij trekt niet, maar kijkt constant om zich heen en daardoor wordt hij veel verrast door mijn commando's. Ik heb het al geprobeert door steeds tegen hem te praten, duidelijk voor een commando iets zeggen wat zijn aandacht zou moeten lokken, iets lekkers in mijn hand, een leuk speeltje, corrigeren enz, enz, maar het werkt allemaal maar even en dan gaat hij weer gewoon zijn eigen gang. dus tips zijn welkom!!
Al met al ben ik toch heel blij met zijn resultaat van gisteren!!
Groeten Kim