Nu vroeg ik me af of er leuke dingen in de buurt te beleven zijn? Zoals mooie wandelgebieden enzo of uitstapjes waarbij Belle mee kan?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
America (Limburg)
Moderator: moderatorteam
-
Dazwa84
America (Limburg)
We hebben onze honeymoon geboekt
Lekker een midweek naar centerparcs (park meerdal) in America, Limburg. Belle gaat uiteraard mee en we zitten in een VIP-cottage
Nu vroeg ik me af of er leuke dingen in de buurt te beleven zijn? Zoals mooie wandelgebieden enzo of uitstapjes waarbij Belle mee kan?
-
chyta
- Actief
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
De Kasteeltuinen in Arcen (ik weet alleen niet of daar honden mee mogen) ligt op ongeveer 35 km. afstand van America.
Het witte stadje Thorn is erg leuk om op je dooie akkertje rond te neuzen of heerlijk op 1 van de terrasjes even wat te drinken.
Vanuit Thorn is het maar een stukje naar de Maas.
Daar ligt een recreatiegebied, eigenlijk dien je daar te betalen maar wanneer je meld dat je alleen maar even de hond laat poedelen in het water mag je vaak gewoon doorlopen is mijn ervaring
Thorn ligt ongeveer 45 km. van America vandaan.

Het witte stadje Thorn is erg leuk om op je dooie akkertje rond te neuzen of heerlijk op 1 van de terrasjes even wat te drinken.
Daar ligt een recreatiegebied, eigenlijk dien je daar te betalen maar wanneer je meld dat je alleen maar even de hond laat poedelen in het water mag je vaak gewoon doorlopen is mijn ervaring
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
-
Dazwa84
Dat klinkt leuk, ik ga het onthouden, dankjewel! Altijd leuk als Belle ook lekker het water in kan. Niet dat ze echt zwemt, maar poedelen vind ze heerlijk.Frederique schreef:De Kasteeltuinen in Arcen (ik weet alleen niet of daar honden mee mogen) ligt op ongeveer 35 km. afstand van America.
Daar ligt een recreatiegebied, eigenlijk dien je daar te betalen maar wanneer je meld dat je alleen maar even de hond laat poedelen in het water mag je vaak gewoon doorlopen is mijn ervaring![]()