pfft..mis Femke nog steeds. Als ik haar nou gewoon nog 1 keer flink kon knuffelen. Even mijn neus in haar vacht steken, even een voorzichtige lik over mijn neus krijgen 'baas, ik vind je lief'
Ik mis je Femke.
Moderator: moderatorteam
Dikkemiekmiek schreef:Gek he, dat je ineens zo overvallen kan worden door dat gemis. Eventjes terug denken aan hoe ze ook alweer keek. Aan wat ze voor gekke dingen deed. Aan hoe makkelijk ze was, en zo trouw. Haar mooie snuit, haar parmantige staart. En haar klotepootjes.![]()
pfft..mis Femke nog steeds. Als ik haar nou gewoon nog 1 keer flink kon knuffelen. Even mijn neus in haar vacht steken, even een voorzichtige lik over mijn neus krijgen 'baas, ik vind je lief'
Ik mis je Femke.

miekmiek schreef:Gek he, dat je ineens zo overvallen kan worden door dat gemis. Eventjes terug denken aan hoe ze ook alweer keek. Aan wat ze voor gekke dingen deed. Aan hoe makkelijk ze was, en zo trouw. Haar mooie snuit, haar parmantige staart. En haar klotepootjes.![]()
Ik mis je Femke.

Heel herkenbaar. Zo staat Pien bij mij op mijn bureaublad, Deur op mijn telefoon en Ozzy's blaf is mijn ringtone. Deze telefoon is mij ook dierbaar want Ozzy heeft ook diverse pogingen gedaan hem op te eten. Een tijdje geleden is hij in het water gevallen en moest ik een andere maar toen miste ik Ozzy en Deur heel erg. Heb na een week weer geprobeerd en gelukkig deed hij het weer. Verder hangen alle halsbanden en riemen in de gang, net als Kiwi's halster en zijn staart.miekmiek schreef:het zijn die kleine dingetjes he? zo heb ik al sinds haar dood haar foto als achtergrond op mijn mobiel staan, en ik kan hem gewoon niet veranderen. Wil ik ook niet. Ik wil deze telefoon gewoon eeuwig houden en haar zo altijd een beetje bij me hebben.