Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hondenschool in Tilburg en welke cursus?

Moderator: moderatorteam

Palmuk
Actief

hondenschool in Tilburg en welke cursus?

Ongelezen bericht door Palmuk »

Ik denk erover om met Yèti een cursus te gaan volgen in augustus (na de zomerstop van de hondenscholen). Welke cursus precies voor haar geschikt is weten we nog niet. Ze is nu 4,5 jaar oud en heeft bij haar vorige baasjes ooit wel een aantal cursussen gevolgd. Welke precies zou ik na moeten vragen. Maar ja zo'n cursus is ook om de hond gerichtheid op de baas te leren. En ze heeft nu dus een andere baas. :wink:
Via een kennis heb ik de tip gekregen om naar hondenschoolWolf te gaan. Als ik zo de site kijk lijkt het toch slim om te kiezen voor basiscurus A of B. Mochten Yèti en ik het leuk vinden zo samen bezig te zijn zou het leuk zijn om in de toekomst door te kunnen stromen naar behendigheid.
Het lijkt mij iig slim om eens contact op te nemen en eens te gaan kijken bij de hondenschool. En ook daar vragen of zij het niveau van Yèti in kunnen schatten.
Heeft er iemand ervaring met deze hondenschool? Of met een andere school in Tilburg?

groetjes,
Linda (de vriendin van Remco)
Sylvia 1980
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sylvia 1980 »

Hoi,

Wij volgen met Fahim de a cursus bij hondenschool de wolff. We hebben er met Yaro en Luca ook getraind en zijn erg tevreden. Ze trainen op een positieve manier en vaak in niet te grote groepen.
Ik denk dat je dan het beste met de a cursus kunt beginnen. maandag 13 augustus beginnen ze weer na de zomervakantie.
Afbeelding
Groetjes Sylvia
Poot Yaro, Luca en Fahim
A ridgeback isn't just another dog it's a lifestile
Palmuk
Actief

En zitten in die A cusus dan alleen jonge honden die net klaar zijn met de puppy-cursus of ook oudere honden?

groetjes,
Linda
Sylvia 1980
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sylvia 1980 »

In de groep waarin wij nu zitten zit geloof ik een oudere hond. Maar heb met Luca in een a cursus gezeten met meerdere oudere honden. Mijn nicht lipe toen ook met haar basset,die was al 3 kwam uit het asiel.
Afbeelding
Groetjes Sylvia
Poot Yaro, Luca en Fahim
A ridgeback isn't just another dog it's a lifestile
Palmuk
Actief

Donderdagavond om 19.00 beginnen we met Basiscursus A.
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”