Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Landal green parks
Moderator: moderatorteam
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
Landal green parks
Wij gaan in september een week naar Landal Green Parks het Vennebos in Noord Brabant.
Is iemand daar al eens geweest en is het een beetje leuk voor de hondjes daar in de buurt?
Is iemand daar al eens geweest en is het een beetje leuk voor de hondjes daar in de buurt?
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
MoniqueDM
- Zeer actief
Dit is niet waar. Honden mogen niet in de Plaza. Restaurant, bowlingbaan e.d. liggen in de plaza, dus verboden voor honden.Carma schreef:Vrijwel overal (restaurant, bowlingbaan ed) mag de hond mee. Veel plezier alvast!
Center Parcs en Landal Greenparcs zijn hartstikke leuk, ook voor honden. Vaak liggen de parken in bosrijke gebieden, dus je kunt er lekker wandelen. Hou wel rekening met teken!
Het Vennebos is ook leuk, veel water, dus met een zwemmende hond ideaal. Het is een wat ouder park dat vroeger van Center Parcs is geweest, zo ook de Lommerbergen
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)

-
Pak-de-bal
is niet waar , hoor.Carma schreef:Ik ben nog nooit op die locatie geweest, maar al wel een paar keer met de hond op een Landall greenpark geweest. Over het algemeen zijn ze daar heel hondvriendelijk! Vrijwel overal (restaurant, bowlingbaan ed) mag de hond mee. Veel plezier alvast!
Ik vind sowieso voor het restaurent , dan kan je best wel even de hond in het huisje achterlaten.
In Hoenderloo zijn honden niet welkom in dit soort openbare plaatsen, maar verder altijd heel goed gegaan met de hond.
de parken zijn altijd goed tussen de bossen gebouwd en altijd zijn er wel goede wandelroutes.
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
-
MoniqueDM
- Zeer actief
Het mag echt niet. Dat was ook de reden dat ik altijd in het huisje bleef, want ik vond het zielig om een hond in een vreemd huisje alleen achter te laten.
Wij gingen altijd met familie en als familie de plaza inging, dan bleef ik buiten wachten met de woef
.
Wij gingen altijd met familie en als familie de plaza inging, dan bleef ik buiten wachten met de woef
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)

- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Re: Landal green parks
jaaaaaaa,Carmen schreef:Wij gaan in september een week naar Landal Green Parks het Vennebos in Noord Brabant.
wij waren er zonder hond, maar hebben wel heerlijk gewandeld
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Wij hebben een iets minder goede ervaring met Landal green parks, even voorbij Stavelot, in de ardennen.
We hadden een 2-tweekamerappartement op de begane grond. Voor ons een groenstrook van ca. 20 meter (waar honden niet mochten komen ivm spelende kinderen). Na ca 20 meter liep er een beekje.
De schuifpui konden wij dus nooit open hebben omdat er heel veel loslopende honden liepen. Er werd daar ook gespeeld met honden, stokken en ballen gooien.
Er was een gebied waar je je hond uit mocht laten. Om daar te komen moest je over een ca 40-meterlange brug heen en 1,5 breed. Ik ben met Queen regelmatig teruggehold omdat er van de andere kant net weer een hondenbaasje kwam met meestal een onaangelijnde hond. Zelfs geen halsband om
Als ik daar midden op de brug had gestaan en er zouden van weerszijde honden aankomen, had ik toch met een groot probleem gezeten.
Erg leuk als je een super sociale hond hebt maar voor ons viel het enorm tegen. Ook de hoeveelheid honden
Voor volgend jaar willen we graag een particuliere woning huren, met een omheinde tuin. Dus als iemand iets weet? Ik hoor het graag
Zolang het maar te rijden is in maximaal 5 uur.
We hadden een 2-tweekamerappartement op de begane grond. Voor ons een groenstrook van ca. 20 meter (waar honden niet mochten komen ivm spelende kinderen). Na ca 20 meter liep er een beekje.
De schuifpui konden wij dus nooit open hebben omdat er heel veel loslopende honden liepen. Er werd daar ook gespeeld met honden, stokken en ballen gooien.
Er was een gebied waar je je hond uit mocht laten. Om daar te komen moest je over een ca 40-meterlange brug heen en 1,5 breed. Ik ben met Queen regelmatig teruggehold omdat er van de andere kant net weer een hondenbaasje kwam met meestal een onaangelijnde hond. Zelfs geen halsband om
Erg leuk als je een super sociale hond hebt maar voor ons viel het enorm tegen. Ook de hoeveelheid honden
Voor volgend jaar willen we graag een particuliere woning huren, met een omheinde tuin. Dus als iemand iets weet? Ik hoor het graag
- gizmo
- Zeer actief
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Takkie_Teckel
- Zeer actief
- Takkie_Teckel
- Zeer actief
- Asterix
- Zeer actief