Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vanmiddag was Kitty stal om haar veulen weer eens op de foto te zetten. Tussendoor heeft ze ook nog even een paar foto's geschoten van mijn vrolijke Spaanse kanjer.
Haiiiii baas!
Owww, geen natte kledderzoen?
Nee, smeken hoeft nu niet meer. Nou kan je het wel vergeten
Heeee, een camera. Even lachen naar het vogeltje
Volgens mij is het vogeltje eruit gedonderd. Help eens zoeken!
Dank je Noor. Vind zelf ook dat ie er goed uitziet. Hij zit duidelijk lekker in zijn vel. Als ik de foto's van de bezichtiging terug zie vraag ik mij wel eens af wat ik toen in hem zag. Maar blijkbaar was de klik voldoende om voor hem te gaan. Geen moment spijt van gehad
Branka schreef:Dank je Noor. Vind zelf ook dat ie er goed uitziet. Hij zit duidelijk lekker in zijn vel. Als ik de foto's van de bezichtiging terug zie vraag ik mij wel eens af wat ik toen in hem zag. Maar blijkbaar was de klik voldoende om voor hem te gaan. Geen moment spijt van gehad
Hij is echt veranderd, toen ik voor het eerst foto's van hem zag was hij erg iel voor een barok paard vond ik. Nu is hij echt mooi en vol, met een prachtige hals en mooie bouw.
Complimenten!
Ga er bijna van blozen. Dank je Suzanne, voor het compliment. Ja, hij is lekker bijgetrokken in vergelijking tot toen ik hem kocht. Heeft even tijd nodig gehad. En ik denk dat als we lekker door blijven gaan hij zich nog wel meer zal ontwikkelen.
En qua karakter is het voor mij een goud paard. Had geen ander paard kunnen wensen. Hij zal mij nooit afstraffen als ik het een keer niet goed doe.
Branka schreef:Ga er bijna van blozen. Dank je Suzanne, voor het compliment. Ja, hij is lekker bijgetrokken in vergelijking tot toen ik hem kocht. Heeft even tijd nodig gehad. En ik denk dat als we lekker door blijven gaan hij zich nog wel meer zal ontwikkelen.
En qua karakter is het voor mij een goud paard. Had geen ander paard kunnen wensen. Hij zal mij nooit afstraffen als ik het een keer niet goed doe.
Graag gedaan hoor, ik vind het gewoon ook echt zo, anders had ik het niet getypt.
Je laatste zin had trouwens de mijne kunnen zijn voor wat betreft Romanov. Je moet het maar treffen hè?