Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Landal Roekenbosch, tips?

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

miemot
Zeer actief
Aantal honden: 1

Landal Roekenbosch, tips?

Ongelezen bericht door miemot »

Het komend weekend gaan we met de schoonfamilie op vakantie in Landal Roekenbosch. Na het weekend zouden Frank en ik samen met Guus nog wat verder willen trekken (eventueel slapen in tentje of in de hippiebus).

Duuuusss... wat ik wou vraaaggeuuuhh... weet er iemand iets leuks daar in de buurt of een beetje uit die buurt :mrgreen: ?

Verder maak ik me ook wel wat zorgen eigenlijk. Guus zal daar ook wel eens alleen moeten blijven in dat huisje (als we uit eten gaan bijvoorbeeld). Zou dat wel lukken, in zo'n vreemde omgeving? Hier thuis heeft hij helemaal geen moeite met alleen zijn, maar toch...
Tanja Simba&Bella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tanja Simba&Bella »

Bij ons gaat het meestal goed het alleen blijven in het huisje...na aankomst pakken wij meestal gelijk uit om daarna in alle rust even bij te komen en aan het huisje te wennen..
De kussens leggen we meestal in de gang zodat we zeker weten dat ze niks slopen...

En als je blijft twijfelen...de hond van vrienden van ons kon ook niet alleen blijven...hebben toen via de receptie een oppas besteld voor de hond zodat wij even uit eten konden met elkaar...Die vrouw die kwam had de avond van haar leven en de hond ook haha
Groetjes, Tanja

Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015

Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”