Ik bedoel, wat moet je hier nu weer mee?

Dit dus

Moderator: moderatorteam

Ja, had jij die gemaaktEstherK schreef:ja, die is beter geslaagd dan de eerste he!MoniqueDM schreef:Die tweede is prachtig!
Exif is ook altijd interessant, maar wat ik ook graag wil weten is hoe en wat Marco heeft gedaan om deze foto te kunnen schieten.EstherK schreef:Marco kan momenteel niet inloggen en ik heb er geen verstand vanMoniqueDM schreef:Kan Marco misschien eens vertellen hoe hij dat precies voor elkaar heeft gekregen?![]()
Hij vraagt of je de exif wil weten.

Cola en limonade waren kleurstof in de kom water. De snijplank diende als egale achtergrond en om flitslicht terug te reflecteren in de kom met vloeistof en in de druppels.MoniqueDM schreef:Ja, had jij die gemaaktEstherK schreef:ja, die is beter geslaagd dan de eerste he!MoniqueDM schreef:Die tweede is prachtig!?
Exif is ook altijd interessant, maar wat ik ook graag wil weten is hoe en wat Marco heeft gedaan om deze foto te kunnen schieten.EstherK schreef:Marco kan momenteel niet inloggen en ik heb er geen verstand vanMoniqueDM schreef:Kan Marco misschien eens vertellen hoe hij dat precies voor elkaar heeft gekregen?![]()
Hij vraagt of je de exif wil weten.
Waar diende die cola, snijplank en andere limonade voor? Dus heeft hij daar iets speciaals mee gedaan?

Oké, dank je wel voor de antwoordenEstherK schreef:Het blauwe is het effect van het bepalen van niveaus in photshop.MoniqueDM schreef: Maar nog even over die tweede foto uit je eerste berichtje; waar komt nou die aqua-blauwe achtergrond (DOF) vandaan? Is dat van een blauwige snijplank of zo?

Nee, hij heeft alleen een IP-ban bij Geenstijl en de Telegraaf.Martijn schreef:Mooi!
Waarom kan Marco niet inloggen? Heeft íe een weekban?
Ik had wel geweten wat hij daarmee wilde hoorEstherK schreef:Marco was vanmiddag in de keuken bezig met een bakje water, limonade, cola, een snijplank en een bureaulamp. Toen hij ook nog zijn camera op het statief zette en heel pietluttig ging schuiven met alles werd ik wel erg nieuwsgierig.
Ik bedoel, wat moet je hier nu weer mee?[/img]
Marion. schreef:Ik had wel geweten wat hij daarmee wilde hoorEstherK schreef:Marco was vanmiddag in de keuken bezig met een bakje water, limonade, cola, een snijplank en een bureaulamp. Toen hij ook nog zijn camera op het statief zette en heel pietluttig ging schuiven met alles werd ik wel erg nieuwsgierig.
Ik bedoel, wat moet je hier nu weer mee?[/img]
![]()
Mooie foto![]()
Heeft hij hem ook als de druppel verder is?
Ok lulMartijn schreef:EstherK schreef:Nee, hij heeft alleen een IP-ban bij Geenstijl en de Telegraaf.Martijn schreef:Mooi!
Waarom kan Marco niet inloggen? Heeft íe een weekban?
Hij was boos en heeft zichzelf geband van het HFNu hoopt ie dat de modjes hem weer toegang willen verlenen
Hahahaha! Eikel.
Maar hij moet wel weer terug komen hoor.