Ik ben 16 jaar, en ben geboren op 14 mei 1991
Ben 1.65 m groot
Ik woon in Berlaar (dat ligt in de provincie Antwerpen)
Ik zit in het 5de middelbaar en volg Humane Wetenschappen.
Ik heb suikerziekte
Ik hou veel van mijn diertjes omdat ik er veel liefde van terug krijg.
Om te beginnen zal ik mijn hondjes voorstellen. Ik heb er 2 :
Amy:
Labrador teef geboren op 21 maart 2001
Ik heb ze gekregen enkele dagen voor ik verjaarde.

Fleur:
Jack russel teefje geboren op 2 augustus 2003 (tijdens een Jumping )
Ze is echt heel kalm voor een Jack te zijn want ze zeggen altijd dat dat van die nerveuze hondjes zijn enzo maar dat is zo niet bij haar. Waarschijnlijk omdat Amy zo rustig is.

Wat de paardjes betreft.
Ik rijd nu 4.5 jaar paard maar ik heb van kleinsaf aan paardjes al mooie dieren gevonden.
Eerst had ik een kamp gedaan waarin erin de VM werdt gereden en in de namiddag gesport. Een of twee jaar later heb ik weer een kamp gedaan deze keer in manege vijverstein in Bonheide. Daar ben ik blijven rijden tot de zomer erop. Dan heb ik weer een kamp gedaan, deze keer in het Azelhof. Nadien ben ik in het Tallearthof beginnen rijden en in oktober dat jaar heb ik mijn eerste pony gekregen. Een half jaar erna is deze naar huis gekomen en kreeg ik thuis priveles.
Mijn eerste pony: Een haflinger merrie genaamd Roks(elia van de leiweg) Ze was toen 8 jaar en is geboren op 23 mei 1995. Ze is vorig jaar in de krokusvakantie verkocht.

Een half jaar nadat Roks bij ons thuis op de weide stond is Luna gekomen.
Ze was toen 4 maanden oud en ik heb met haar in het begin een hééél sterke band gehad. Ze was super bang van de trailer maar door haar vertrouwen in mij heeft ze geleerd er vanzelf op te gaan. Nu is ze 3 jaar (haar precieze geboortedatum weten we niet)

Dan op 10 november 2004 is Wally (Van De Tongelhoeve) gekomen.
Nu is hij 3 jaar, hij is geobren op 9 april 2004 en is 70cm hoog. Echt een schat van een beestje ook!

Dan vorig jaar in de paasvakantie is Amber erbij gekomen (en Emma maar die is verkocht)
Amber is een mini appaloosa. Ze is geboren op 9 april 2002 en heeft veel springtalent :lol: en natuurlijk is ze ook de perfecte kinderpony

Dan heb ik nog een BWP merie genaamd Uranie De Bornival, ze is 10 jaar oud en 1.65m groot, kan goed sprigen maar ik doe liever dressuur

Dit is Koby des vîs près, het paard van mijn mama. Het is een tinker (ICS) , 6 jaar oud en deze zomer heb ik haar ingereden. ze heeft al 2 veulentjes gehad : Teagan (is van onze DA, we hebben Koby ook van onze DA gekocht) en Sissy (en die is van mij

Sissy des vîs près ondertussen een dik half jaartje oud, haalde vorig jaar de 2de plaats op de keuring in torhout en een 1ste veulenpremie (trots

oja, dit ben ik