Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Foto's maken van het vuurwerk ging niet door met oud en nieuw door de mist. Dus ik dacht ik ga eens proberen om foto's van de kade te maken als het donker is. Leuk om te doen. De sluiter staat zo'n 40 seconden open dus koplampen van auto's worden strepen.
Ik heb de tips van deze site gevolgd met het onderstaande resultaat:
Laatst gewijzigd door Marco# op 08 jan 2008 10:52, 3 keer totaal gewijzigd.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Heb het al eens eerder geopperd heb de ballen verstand van fotograferen, maar ik zie wel of een foto gelukt is of niet.
Deze zijn dus voor mij helemaal gelukt
Dipsausje schreef:Gefeliciteerd hij is ook erg mooi. Als het goed is komt mijn statief deze week binnen, lijkt me erg leuk om ook eens te proberen.
Welke heb je besteld? Jij hebt al aardig wat moois op je site staan trouwens! Werkt dat Coppermine een beetje handig? Ik ben nog steeds op zoek naar een geschikt albumprogramma.
Dipsausje schreef:Gefeliciteerd hij is ook erg mooi. Als het goed is komt mijn statief deze week binnen, lijkt me erg leuk om ook eens te proberen.
Welke heb je besteld? Jij hebt al aardig wat moois op je site staan trouwens! Werkt dat Coppermine een beetje handig? Ik ben nog steeds op zoek naar een geschikt albumprogramma.
Ik vind coppermine erg handig werken, heb wel zelf veel functies en andere dingen die ik niet nodig vond verwijderd. En de 'looks' een beetje aangepast. Maar het foto's toevoegen en categoriseren gaat heet snel en makkelijk, dus updaten van de site is weinig werk.
Ik vind coppermine erg handig werken, heb wel zelf veel functies en andere dingen die ik niet nodig vond verwijderd. En de 'looks' een beetje aangepast. Maar het foto's toevoegen en categoriseren gaat heet snel en makkelijk, dus updaten van de site is weinig werk.
Ik heb de 250 R/F. Coppermine werkt niet bij mij (Vista) en ik zit nu te rommelen met JAlbum. Update ook makkelijk. Als ik wat meer foto's heb dan ga ik misschien een flash template kopen.
Ik heb de 250 R/F. Coppermine werkt niet bij mij (Vista) en ik zit nu te rommelen met JAlbum. Update ook makkelijk. Als ik wat meer foto's heb dan ga ik misschien een flash template kopen.
Zo te zien verschilt die 250 niet erg veel van de 600, ik ben trouwens voor de 600 gegaan omdat die ook zo laag kan. En ik ga er nog weleens bij liggen. JAlbum is inderdaad ook makkelijk, gebruik ik ook wel eens. En wat bedoel je met dat Coppermine niet werkt? Je moet dat of bij een server uploaden of zelf een Apache server op je computer draaien. Of bedoelde je dat niet? Flash kan trouwens best leuk zijn, maar echt nodig is het naar mijn idee niet. Met CSS en HTML bouw je een stuk makkelijker een mooie site die ook nog eens minder "zwaar" is en dan zijn er weer legio gratis php galleries en dergelijke die je kan gebruiken. Naar mijn idee is Flash vooral handig voor als je mooie effecten wil laten zien, om te moeten updaten vind ik het nogal een ramp.
Gr. Jelle en een poot van Borke
jelledekker.nl | Laatste Update: 12/03/2008 | 205 foto's online
Marco# schreef:
Zo te zien verschilt die 250 niet erg veel van de 600, ik ben trouwens voor de 600 gegaan omdat die ook zo laag kan. En ik ga er nog weleens bij liggen. JAlbum is inderdaad ook makkelijk, gebruik ik ook wel eens. En wat bedoel je met dat Coppermine niet werkt? Je moet dat of bij een server uploaden of zelf een Apache server op je computer draaien. Of bedoelde je dat niet? Flash kan trouwens best leuk zijn, maar echt nodig is het naar mijn idee niet. Met CSS en HTML bouw je een stuk makkelijker een mooie site die ook nog eens minder "zwaar" is en dan zijn er weer legio gratis php galleries en dergelijke die je kan gebruiken. Naar mijn idee is Flash vooral handig voor als je mooie effecten wil laten zien, om te moeten updaten vind ik het nogal een ramp.
Ik was in de war met een ander programmaatje ala JAlbum. Omdat ik zelf geen sites bouw ben ik min of meer aangewezen op templates. Ik zag op die link een vrij strakke fotoalbum template met wat flash. Niet zo schreeuwend als het meeste op die site.