Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nacht fotografie -update-

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Marco#

Nacht fotografie -update-

Ongelezen bericht door Marco# »

Foto's maken van het vuurwerk ging niet door met oud en nieuw door de mist. Dus ik dacht ik ga eens proberen om foto's van de kade te maken als het donker is. Leuk om te doen. De sluiter staat zo'n 40 seconden open dus koplampen van auto's worden strepen.

Ik heb de tips van deze site gevolgd met het onderstaande resultaat:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Marco# op 08 jan 2008 10:52, 3 keer totaal gewijzigd.
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Wat een mooie fotos zeg.. :ok:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Mooooooooooiii :ok:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Kika
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kika »

Mooi gedaan :ok:
Hier was ook niets te zien van het vuurwerk, dus de vooraf ingestelde camera is lekker in de tas gebleven.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

heel mooi!
Afbeelding
Yv*nn
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yv*nn »

O Wauw wat een mooie foto,s weer Marco !!!

Heb het al eens eerder geopperd heb de ballen verstand van fotograferen, maar ik zie wel of een foto gelukt is of niet.
Deze zijn dus voor mij helemaal gelukt :ok:
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

prachtig :ok:
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Marco#

Bedankt allemaal!

Op een internationaal foto-forum kreeg ik net een hoge waardering (10) voor de eerste foto. :cool2: :mrgreen: En ik ga daar lekker heel erg blij om zijn. :cheer: :cheer: :cheer: :lekkerpuh:

Afbeelding
Jay1978
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jay1978 »

Gefeliciteerd! Het is ook idd een super foto!
Dipsausje
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dipsausje »

Gefeliciteerd hij is ook erg mooi. Als het goed is komt mijn statief deze week binnen, lijkt me erg leuk om ook eens te proberen.
Gr. Jelle en een poot van Borke
jelledekker.nl | Laatste Update: 12/03/2008 | 205 foto's online
Afbeelding
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Carmen »

Gefeliciteerd! Het zijn dan ook prachtige fotoos
Marco#

Dipsausje schreef:Gefeliciteerd hij is ook erg mooi. Als het goed is komt mijn statief deze week binnen, lijkt me erg leuk om ook eens te proberen.
Welke heb je besteld? Jij hebt al aardig wat moois op je site staan trouwens! Werkt dat Coppermine een beetje handig? Ik ben nog steeds op zoek naar een geschikt albumprogramma.
Annemieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bearded collie

Ongelezen bericht door Annemieke »

Woww prachtige foto! Vooral met die kerstverlichting in de huizen, erg mooi! :ok:
Dipsausje
Actief
Contacteer:

Marco# schreef:
Dipsausje schreef:Gefeliciteerd hij is ook erg mooi. Als het goed is komt mijn statief deze week binnen, lijkt me erg leuk om ook eens te proberen.
Welke heb je besteld? Jij hebt al aardig wat moois op je site staan trouwens! Werkt dat Coppermine een beetje handig? Ik ben nog steeds op zoek naar een geschikt albumprogramma.
Ik vind coppermine erg handig werken, heb wel zelf veel functies en andere dingen die ik niet nodig vond verwijderd. En de 'looks' een beetje aangepast. Maar het foto's toevoegen en categoriseren gaat heet snel en makkelijk, dus updaten van de site is weinig werk.

En ik heb een Velbon Sherpa 600 R/F besteld, en een Tamron 90mm f2.8 macro erbij. Om verzendkosten te besparen. :pffff:
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Heel erg mooi Marco! Geniet van je 10 :ok:
Marco#

Dipsausje schreef:
Marco# schreef:
Ik vind coppermine erg handig werken, heb wel zelf veel functies en andere dingen die ik niet nodig vond verwijderd. En de 'looks' een beetje aangepast. Maar het foto's toevoegen en categoriseren gaat heet snel en makkelijk, dus updaten van de site is weinig werk.

En ik heb een Velbon Sherpa 600 R/F besteld, en een Tamron 90mm f2.8 macro erbij. Om verzendkosten te besparen. :pffff:

Ik heb de 250 R/F. Coppermine werkt niet bij mij (Vista) en ik zit nu te rommelen met JAlbum. Update ook makkelijk. Als ik wat meer foto's heb dan ga ik misschien een flash template kopen.
Dipsausje
Actief
Contacteer:

Marco# schreef:
Dipsausje schreef:
Marco# schreef:

Ik heb de 250 R/F. Coppermine werkt niet bij mij (Vista) en ik zit nu te rommelen met JAlbum. Update ook makkelijk. Als ik wat meer foto's heb dan ga ik misschien een flash template kopen.
Zo te zien verschilt die 250 niet erg veel van de 600, ik ben trouwens voor de 600 gegaan omdat die ook zo laag kan. En ik ga er nog weleens bij liggen. JAlbum is inderdaad ook makkelijk, gebruik ik ook wel eens. En wat bedoel je met dat Coppermine niet werkt? Je moet dat of bij een server uploaden of zelf een Apache server op je computer draaien. Of bedoelde je dat niet? Flash kan trouwens best leuk zijn, maar echt nodig is het naar mijn idee niet. Met CSS en HTML bouw je een stuk makkelijker een mooie site die ook nog eens minder "zwaar" is en dan zijn er weer legio gratis php galleries en dergelijke die je kan gebruiken. Naar mijn idee is Flash vooral handig voor als je mooie effecten wil laten zien, om te moeten updaten vind ik het nogal een ramp.
Afbeelding
jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

prachtig mooi marco!
skyline van deventer is erg mooi :ok:
Afbeelding
nizinny

Ongelezen bericht door nizinny »

Wauw!! echt schitterend :ok:
Marco#

Dipsausje schreef:
Marco# schreef:
Dipsausje schreef:
Marco# schreef: Welke heb je besteld? Jij hebt al aardig wat moois op je site staan trouwens! Werkt dat Coppermine een beetje handig? Ik ben nog steeds op zoek naar een geschikt albumprogramma.

Zo te zien verschilt die 250 niet erg veel van de 600, ik ben trouwens voor de 600 gegaan omdat die ook zo laag kan. En ik ga er nog weleens bij liggen. JAlbum is inderdaad ook makkelijk, gebruik ik ook wel eens. En wat bedoel je met dat Coppermine niet werkt? Je moet dat of bij een server uploaden of zelf een Apache server op je computer draaien. Of bedoelde je dat niet? Flash kan trouwens best leuk zijn, maar echt nodig is het naar mijn idee niet. Met CSS en HTML bouw je een stuk makkelijker een mooie site die ook nog eens minder "zwaar" is en dan zijn er weer legio gratis php galleries en dergelijke die je kan gebruiken. Naar mijn idee is Flash vooral handig voor als je mooie effecten wil laten zien, om te moeten updaten vind ik het nogal een ramp.
Ik was in de war met een ander programmaatje ala JAlbum. Omdat ik zelf geen sites bouw ben ik min of meer aangewezen op templates. Ik zag op die link een vrij strakke fotoalbum template met wat flash. Niet zo schreeuwend als het meeste op die site. :wink:
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

Zo wat een mooie fotos, prachtig!
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Prachtige foto's :ok:
Afbeelding
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

heel erg mooi :ok:
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Het zijn echt prachtige foto's, Marco. :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Mooi hoor Marco!!! :ok: Knap!!!

Misschien een tip, om bij de laatste foto de druppel weg te halen :ok:
Marco#

Aimee schreef:Mooi hoor Marco!!! :ok: Knap!!!

De lens flare? Lukte mij niet netjes. :mrgreen:
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Marco# schreef:
Aimee schreef:Mooi hoor Marco!!! :ok: Knap!!!

De lens flare? Lukte mij niet netjes. :mrgreen:
Aah tuurlijk wel joh, goede oefening :mrgreen:
Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frederique »

Wow :80:
Waanzinnig mooie foto's zeg :ok: :ok: :ok:
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”