Omgeving Nijmegen, wat is daar een goede plek, we willen vanuit het hotel pension of whatever direct kunnen wandelen!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondvriendelijk hotelletje omgeving Nijmegen?
Moderator: moderatorteam
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
Hondvriendelijk hotelletje omgeving Nijmegen?
Ik heb maar even een nieuw topic geopend, de zoektocht naar een mooi wandelgebied en goed hotel/bead en breakfast in Nederland voor een lang weekend gaat door.....
Omgeving Nijmegen, wat is daar een goede plek, we willen vanuit het hotel pension of whatever direct kunnen wandelen!

- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
http://www.dogsincluded.nlMet de zoekfuncties kom je bij verschillende hondvriendelijke hotels. Bij de beschrijving staat hoe het hotel gelegen is qua wandelen etc. Veel plezier alvast!

-
Marion.
Onze ervaring met hotels in de buurt van Nijmegen vind je hier.
(*edit* klikken op Pieterpad, en dan links op Verslag)
Qua plek om te wandelen was Groesbeek het mooist, daar wandelden we we vanuit de hut naar de Duivelsberg, maar ook gewoon in de omgeving. In Millingen en Gennep hebben we beiden in hotels gezeten, beiden hondvriendelijk, maar die in Gennep spróng eruit qua hondvriendelijkheid. Zoals je in het verhaal leest: 's middags gebeld met direct de vraag of we welkom waren met 2 grote honden. Een grote jaaaa als antwoord.
En toen we aankwamen 's avonds werden we verwelkomd met "ahhhh, daar zijn de Goldies!"
Maar Gennep is wel een stukje saai lopen. Ik zou dan zoeken naar hotels in omgeving Groesbeek.
(*edit* klikken op Pieterpad, en dan links op Verslag)
Qua plek om te wandelen was Groesbeek het mooist, daar wandelden we we vanuit de hut naar de Duivelsberg, maar ook gewoon in de omgeving. In Millingen en Gennep hebben we beiden in hotels gezeten, beiden hondvriendelijk, maar die in Gennep spróng eruit qua hondvriendelijkheid. Zoals je in het verhaal leest: 's middags gebeld met direct de vraag of we welkom waren met 2 grote honden. Een grote jaaaa als antwoord.
En toen we aankwamen 's avonds werden we verwelkomd met "ahhhh, daar zijn de Goldies!"
Maar Gennep is wel een stukje saai lopen. Ik zou dan zoeken naar hotels in omgeving Groesbeek.