Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geboekt voor Oostenrijk!

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Geboekt voor Oostenrijk!

Ongelezen bericht door LongFields »

Vorig jaar zijn we niet naar DWT geweest, maar hebben we onze vakantie in Frankrijk doorgebracht.
Maar dit jaar gaan we wel weer naar Oostenrijk, naar Dog Walk Trail en Bianca! :cheer:
Dit keer gaan we wat langer, namelijk 10 dagen. Dan kunnen we nog wat meer van de omgeving zien en eventueel zelf nog wat mooie wandelingen met de honden gaan maken.
Ik ben heel benieuwd hoe Oostenrijk er uit ziet in het voorjaar, na 2 x in het najaar geweest te zijn.

En Nozem kan daar weer helemaal mooi afgetraind worden, na de vorige vakanties kwam ze echt een stuk bespierder terug, Sjefke ook trouwens.
We hebben er nu al zin in!
Cheryl87
Zeer actief

Ongelezen bericht door Cheryl87 »

Leuk!
Ik zit ook te kijken om mee te gaan met DWT, alleen dan in Belgie en een weekend.

In elk geval alvast een fijne vakantie gewenst :cheer: Heerlijk vooruitzicht!
Afbeelding

Made by Spriet
Marion.

Re: Geboekt voor Oostenrijk!

Ongelezen bericht door Marion. »

LongFields schreef:En Nozem kan daar weer helemaal mooi afgetraind worden, na de vorige vakanties kwam ze echt een stuk bespierder terug, Sjefke ook trouwens.
Heerlijk vooruitzicht Suzanne! Kon je echt goed zien dat Nozem bespierder was geworden na de vorige keer? Ik zie dat bij Saar echt niet hoor, al gaan we een half jaar lopen volgens mij :19:

Vraagje nog. Hoeveel 'vrijheid' heb je bij DWT? Eten enzo is wel altijd samen?
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

leuk :cheer: wanneer gaan jullie?

@ marion, volgens mij is dat afhanklijk van wanneer je gaat, kijk maar eens op www.dogwalktrail.com staat precies wat er wel en niet bij zit.
bij bv de zelfstandige week, zit alleen logies in je boeking en kan je verder alles zelf bepalen ls ik het zo lees, meedoen met activiteiten of zelf wat gaan ondernemen
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Re: Geboekt voor Oostenrijk!

Ongelezen bericht door LongFields »

Marion. schreef:
LongFields schreef:En Nozem kan daar weer helemaal mooi afgetraind worden, na de vorige vakanties kwam ze echt een stuk bespierder terug, Sjefke ook trouwens.
Heerlijk vooruitzicht Suzanne! Kon je echt goed zien dat Nozem bespierder was geworden na de vorige keer? Ik zie dat bij Saar echt niet hoor, al gaan we een half jaar lopen volgens mij :19:

Vraagje nog. Hoeveel 'vrijheid' heb je bij DWT? Eten enzo is wel altijd samen?
Ik maak geen geintje hoor. :wink:
Mijn honden zijn gewend om op vlak land te lopen over het algemeen, of eens in de duinen.
In Oostenrijk lopen we een week lang elke dag in de bergen, dus ze gebruiken toch hun spieren anders om omhoog en omlaag te komen denk ik. De vorige keer had ik een week na thuiskomst een show en voorheen was nog nooit iets gezegd over Nozems bespiering, maar toen dus wel.

En wat betreft de vrijheid, je hebt heel veel verschillende opties en kunt naast het standaard programma wat in je reis zit nog zaken bijboeken als je wil. Dus je kunt wel maar hoeft niet altijd gezamelijk te eten.
Wij boeken altijd het appartement wat onder het huis van de eigenaresse zit en daar zit verder niemand bij in. Dus privacy genoeg.
Ontbijten en avondeten is de meeste dagen gewoon ieder voor zich. Behalve als je het leuk zou vinden om samen met anderen iets te doen, maar dat hoeft dus helemaal niet.

Als wij gaan, zijn er geen andere DWT-ers, wij gaan in een periode dat er eigenlijk niets op het programma staat. Maar als vaste gast hebben we toch wat DWT-wandelingen op ons programma staan. Zonder andere mensen erbij dus.

Wij gaan in april, en volgens Bianca kan het dan alle kanten op met de sneeuw. In de bergen ligt dan zowiezo nog wel sneeuw denk ik, maar in het dal waar we ons verblijf hebben zal het wel al echt voorjaar zijn denk ik. We zullen het wel zien!
MJ
Zeer actief

Ongelezen bericht door MJ »

Heerlijk Suzanne !
Geniet alvast lekker van de voorpret...! :cheer:
Yèti
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yèti »

oh, ik ben helemaal jaloers. :engel:
Ik zou heel graag met DWT naar Oostenrijk gaan, de grossglockner week lijkt me geweldig. Maar zonder auto is het een beetje lastig allemaal.
Alvast veel plezier jullie!
Groetjes, Linda en Yèti
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”