Dit jaar het weekend van 27 en 28 september.
http://www.dogtrail.cunos.nl
Wie is er van plan om ook, weer, mee te gaan doen?
Moderator: moderatorteam
alles is aangelijnd Reini, ik ga dit jaar zekers weer mee met wie weet ik nog niet ( denk Danne) of mijn vriend dit jaar ook mee gaat weten we nog nietReini schreef:Volgens mij heb ik het vorig jaar ook al gevraagd maar weer vergeten: Zijn alle honden tijdens het wandelen en op de camping aangelijnd?
Ik heb de site net even heel goed bekeken en daar zag ik ook alleen maar aangelijnde honden inderdaadkitty2 schreef:alles is aangelijnd Reini, ik ga dit jaar zekers weer mee met wie weet ik nog niet ( denk Danne) of mijn vriend dit jaar ook mee gaat weten we nog nietReini schreef:Volgens mij heb ik het vorig jaar ook al gevraagd maar weer vergeten: Zijn alle honden tijdens het wandelen en op de camping aangelijnd?

je zou jezelf aankunnen melden maar dan kom je in een door Cunos samengesteld team, leuker is dus om zelf een team bij elkaar te krijgen met mensen die je goed kent en die je hond goed kennen, "ons" team is goed aan elkaar gewaagd en we kennen elkaars honden.Reini schreef:Ik heb de site net even heel goed bekeken en daar zag ik ook alleen maar aangelijnde honden inderdaadkitty2 schreef:alles is aangelijnd Reini, ik ga dit jaar zekers weer mee met wie weet ik nog niet ( denk Danne) of mijn vriend dit jaar ook mee gaat weten we nog nietReini schreef:Volgens mij heb ik het vorig jaar ook al gevraagd maar weer vergeten: Zijn alle honden tijdens het wandelen en op de camping aangelijnd?![]()
Ik vond het vorig jaar al erg leuk om mee te doen maar het is er toen niet van gekomen.
Moet je zelf een team samenstellen of kan je je ook alleen aanmelden?
Je moet denk ik voor je eigen tent zorgen?
Ik heb vorig jaar dus meegedaan met Hera en was best huiverig of het wel goed zou gaan of er tohc niet ineens honden los zouden lopen.Reini schreef:Volgens mij heb ik het vorig jaar ook al gevraagd maar weer vergeten: Zijn alle honden tijdens het wandelen en op de camping aangelijnd?
Klinkt goed, daar heb ik wel vertrouwen inestelle schreef: Ik heb vorig jaar dus meegedaan met Hera en was best huiverig of het wel goed zou gaan of er tohc niet ineens honden los zouden lopen.
Maar dat was echt niet het geval, iedereen hield goed rekening met elkaar vond ik.
Als men ook ziet dat er honden loslopen dan kun je gediskwalificeerd worden.
Je loopt ook niet op elkaars lip, afentoe kom je bij bepaalde punten wat bij elkaar of je haalt een ander team in maar ook dat ging allemaal goed.
Het is mij echt enorm meegevallen want ik zag er toch best wel tegenop.

Crissi schreef:Ik heb eigenlijk een beetje een rare vraag volgensmij![]()
Moet je hond heel erg goed luisteren als je hier aan mee wil doen zeg maar??
(ik zal t ff uitleggen) Mijn hond gaat goed aan de lijn en hij doet niks kwaad, maar ik weet niet of hij bijvoorbeeld op een vlot gaat zitten of dat hij een behendigheids spel kan (en wil) doen...
Dat klinkt goed danje zult nog verbaasd staan wat je hond allemaal kanen nee hij hoeft niet perfect onder appel te staan ( kan de mijne ook niet) een behendigheidsspel kun je evt laten doen door een andere hond uit je team die het bijvoorbeeld wel kan. zo heb ik een hond die absoluut niet zwemt(zwom) en in 2006 was de eerste opdracht een wateropdracht, ik zag mezelf al weer terug gaan over het wiebeltouw om mn hond in mn rugzak te proppen en weer over het wiebeltouw terug, maar na wat gek geroep en gespring en gedoe plonsde ze inene het water in en zwom in 1 streep naar ons toe