Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lief....
Moderator: moderatorteam
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- hondeponnetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog
- Aantal honden: 2
- Assie
- Zeer actief
- Contacteer:
Haha, niks lief!
Je reinste terroristjes zijn het. Al het eten van de vogels bietsen en als het even kan óók dat van de geiten
Ze zien er heel schattig uit hoor... maar stiekem!

Je reinste terroristjes zijn het. Al het eten van de vogels bietsen en als het even kan óók dat van de geiten
Ze zien er heel schattig uit hoor... maar stiekem!
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
- antoinette
- Zeer actief
- Contacteer:
-
lies
- Zeer actief
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
-
Marion.
Oooo, ik vind ze echt schattig.
Kwam van de zomer een keer 's ochtends naar beneden, en er zat er 1 middenin de keuken (deur hadden we 's nachts opengelaten, de honden wilden steeds naar buiten).
Ik schrok me het leplazerus en gilde dus. Het ding schrok zich een ongeluk, en ging echt al koprollend de deur weer uit. Dat vond ik ook wel weer heel erg zielig
Maar kon er niet te lang bij stil blijven staan omdat het hele huis wakker, en in rep en roer was door mijn gil. Arm eekhoorntje.
Prachtige foto weer trouwens
Kwam van de zomer een keer 's ochtends naar beneden, en er zat er 1 middenin de keuken (deur hadden we 's nachts opengelaten, de honden wilden steeds naar buiten).
Ik schrok me het leplazerus en gilde dus. Het ding schrok zich een ongeluk, en ging echt al koprollend de deur weer uit. Dat vond ik ook wel weer heel erg zielig
Maar kon er niet te lang bij stil blijven staan omdat het hele huis wakker, en in rep en roer was door mijn gil. Arm eekhoorntje.
Prachtige foto weer trouwens
- #linda#
- Actief
Doet me meteen denken aan een vakantieverhaal;
Stelletje had in griekenland prachtig afgelegen huis in de bossen gehuurd. Na 1 dag wilde ze in de stad in een appartement 5 hoog............. mevrouw werd panisch van de eekhoorntjes. Ze had de eigenaar al gevraagd ze te vangen en te verplaatsen maar die had alleen maar gelachen. Je had die koppen erbij moeten zien, bloedserieus.
Stelletje had in griekenland prachtig afgelegen huis in de bossen gehuurd. Na 1 dag wilde ze in de stad in een appartement 5 hoog............. mevrouw werd panisch van de eekhoorntjes. Ze had de eigenaar al gevraagd ze te vangen en te verplaatsen maar die had alleen maar gelachen. Je had die koppen erbij moeten zien, bloedserieus.