Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
last-minute dogwalktrail ardennen 25-27 januari
Moderator: moderatorteam
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
last-minute dogwalktrail ardennen 25-27 januari
volgend weekend organiseert dogwalktrail een chaletweekend in de ardennen. ik zelf ga er ook naar toe. door een aantal afzeggingen zijn er nog wat plaatsen op het laatste moment vrij gekomen. ik Heb een mailtje ontvangen of ik nog mensen wist die graag mee wilde tegen een last-minute aanbieding:
Helaas hebben we een afzegging voor het weekend van januari dus als jij nog mensen weet dan kunnen ze ons nog mailen dan krijgen ze ook een last minute korting.
momenteel gaan er een golden en een vizla mee, uiteraard gaat bo ook mee dus ook een tatra
het gaat om dit weekend in chalet Pidoux:
http://www.dogwalktrail.be/belgie-winter/index.html
kijk maar bij de last-minute
Helaas hebben we een afzegging voor het weekend van januari dus als jij nog mensen weet dan kunnen ze ons nog mailen dan krijgen ze ook een last minute korting.
momenteel gaan er een golden en een vizla mee, uiteraard gaat bo ook mee dus ook een tatra
het gaat om dit weekend in chalet Pidoux:
http://www.dogwalktrail.be/belgie-winter/index.html
kijk maar bij de last-minute

- flatcoat4ever
- Actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated Retriever
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Potjandosie, lijkt me leuk (en zeker voor die prijs!!,) ik kan qua werk en denk dat mijn platjas 't ook fijn zou vinden maar heb bronchitis en denk niet dat ik intensieve wandelingen aan kan
Wens jullie in iedergeval heel veel plezier
Wens jullie in iedergeval heel veel plezier
gr. Martha eerst met Flash nu met Jalke & Bob en pleeghond Nobel

Rust in vrede mijn Flash, mijn allerliefste Jochie
(Jet Black Flash of the Ginyard, 19 mei 1998 - 24 april 2011)

Rust in vrede mijn Flash, mijn allerliefste Jochie
(Jet Black Flash of the Ginyard, 19 mei 1998 - 24 april 2011)
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Jeannettebo
- Zeer actief
-
Leane
Ik las net op de site dat het 15 kilometer was. Sorry had beter moeten lezen.Jeannettebo schreef:de 2e dag is geloof ik 15 km, maar met de kleine groep is er vast een mouw aan te passen, de puzzeltocht is niet zo lang, want je staat veel stil ivm met opdrachten voor zowel baas als hondLeane schreef:Hoeveel kilometer wordt er ong op een dag gelopen ?
En zijn de wandelingen los of aangelijnd ? Dat kan ik niet zo snel vinden
- Jeannettebo
- Zeer actief
in principe beide in september hebben ze ook los gelopen, op somige stukken moesten ze vast. maar als ik nu zie wat er mee gaat verwacht ik dat het ook veel los zal zijn. de orientatieloop is met kaart en kompas en met fotovragen van plekken waar je langs loopt. ik kan je wat foto's sturen voor een indruk als je wilt, zowiezo is er bij het chalet een grote omheinde tuin waar ze kunnen ravottenLeane schreef:Ik las net op de site dat het 15 kilometer was. Sorry had beter moeten lezen.Jeannettebo schreef:de 2e dag is geloof ik 15 km, maar met de kleine groep is er vast een mouw aan te passen, de puzzeltocht is niet zo lang, want je staat veel stil ivm met opdrachten voor zowel baas als hondLeane schreef:Hoeveel kilometer wordt er ong op een dag gelopen ?
En zijn de wandelingen los of aangelijnd ? Dat kan ik niet zo snel vinden

-
Leane
De foto's van je vorige dogwalktrail kan ik me nog wel herinneren ja. Ik zou best graag willen maar ppff wel kortdag. Want dan komen Jos en ik samen. Ik weet niet of ik er verstandig aan doe met Spyro die 15 klm. Ik moet dan oppas hebben voor Winter voor een heel weekend dat heb ik ook niet zo maar. Ik denk dat het deze keer niet gaat worden maar volgend jaar als Winter oud genoeg is dan samen met Xavier en Winter. Want ik denk niet dat Spyro het gaat redden met haar heupen.
- Jeannettebo
- Zeer actief
er blijft iemand achter in het chalet, de vrouw van de instructeur, misschien valt er wat te regelen als je dat wilt uiteraard.Leane schreef:De foto's van je vorige dogwalktrail kan ik me nog wel herinneren ja. Ik zou best graag willen maar ppff wel kortdag. Want dan komen Jos en ik samen. Ik weet niet of ik er verstandig aan doe met Spyro die 15 klm. Ik moet dan oppas hebben voor Winter voor een heel weekend dat heb ik ook niet zo maar. Ik denk dat het deze keer niet gaat worden maar volgend jaar als Winter oud genoeg is dan samen met Xavier en Winter. Want ik denk niet dat Spyro het gaat redden met haar heupen.

- Jeannettebo
- Zeer actief
mail gewoon naar info@dogwalktrail.com en vraag wat de mogelijkheden zijn wat betreft de dames. wellicht kunnen ze tijdens de 15 km wandeling bij het chalet blijven, lekker samen ravotten onder toeziend oog. de andere wandelingen zijn denk ik niet zo'n probleem. de avond wandeling is ongeveer een uur en de puzzeltocht heeft een heel laag tempo