Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

we zijn weer terug!

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

we zijn weer terug!

Ongelezen bericht door M@scha »

en het was geweldig!!

we waren op aanraden van iemand hier naar het witte huisje geweest en het was heerlijk! sam kon heerlijk in de tuin loslopen en lola zelfs gewoon buiten de tuin zo rustig was het!

ik ben met een nieuwe site bezig en daar komen de foto's op. nu staan er pas een paar maar er komen er in totaal 260 dacht ik :mrgreen:

op de heenweg even verkeerd gereden wat resulteerde in een meneer op een tractor die ons uit de blub moest trekken. :ok: :smile:

verder was het alleen maar geweldig!

http://boef.angelhostingservices.com/gallery/
Afbeelding
Dardoleon
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Dardoleon »

Het leek me een leuke vakantie...!
De honden hebben er ook van genoten! :ok:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Leuk Mascha dat jullie zo genoten hebben :cheer: :cheer:

Leuke foto's ook :ok: :ok: :ok:
M@scha
Zeer actief

ik ben net weer begnnen met uploaden...

er staan er nu 30 en het worden er ongeveer 260 :N: en dat voor 4 daagjes :mrgreen: de mooiste foto's komen nog!
Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Kijk dat is de bedoeling van een paar daagjes weg, dat je het naar je zin hebt :wink:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Ziet er echt te gek uit zeg. Waar was het witte huisje en kan ik ergens meer info vinden? Altijd leuk om een adresje achter de hand te hebben 'voor je weet maar nooit'.
M@scha
Zeer actief

www.hetwittehuisje.nl

voor de rest is er bijna niks te doen ik hou daarvan maar je moet wel tegen totale stilte en rust kunen.

vooral voor etterzakkies is het geweldig! ze kunnen zonder dat je bang hoeft te zin dat ze weglopen los in de tuin lopen!
Afbeelding
tineke

massam schreef:www.hetwittehuisje.nl

voor de rest is er bijna niks te doen ik hou daarvan maar je moet wel tegen totale stilte en rust kunen.

vooral voor etterzakkies is het geweldig! ze kunnen zonder dat je bang hoeft te zin dat ze weglopen los in de tuin lopen!
Ik vind de omgeving trouwens ook wel prachtig hoor ,wij hebben echt de heerlijkste wandelingen gemaakt met de honden.

Jan en ik gaan eind dit jaar zeker weer :ok:
bri
Zeer actief

Ongelezen bericht door bri »

het ziet er leuk uit!!!!!!
even een vraagje:
mogen de honden daar loslopen?of is alles aangelijnd?
De weg is lang als je blijft struikelen
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Album=WR3VNSHU
pootjes van Femke en Toby
tineke

bri schreef:het ziet er leuk uit!!!!!!
even een vraagje:
mogen de honden daar loslopen?of is alles aangelijnd?
Je mag op het Hijkerveld waar het huisje staat niet los lopen met honden maar in de nabije omgeving vind je plenty leuke losloopgebieden :ok:
bri
Zeer actief

Ongelezen bericht door bri »

okee, klinkt goed, zijn die losloopgebieden op loopafstand?of moet je er toch met de auto heen?
(sorry, pietlut hé? :roll: )
De weg is lang als je blijft struikelen
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Album=WR3VNSHU
pootjes van Femke en Toby
M@scha
Zeer actief

wat ik begreep moet je dan wel met de auto naar die losloopgebieden. ik heb het bij 90 foto's gehouden, er komen er nog een paar van de reetjes maar de hondjes staan er nu op.

ik heb lola wel losgelaten op het veld naast ons aangezien ik niet in een losloopgebied wil lopen met mijn honden en dit was goed onder controle doordat er een schapenhek halverwege stond.

@tineke: ik probeerde uit te leggen wie de tineke was die mij deze tip gegeven had en uiteindelijk werd het de tineke met die ene hond waar je echt niet bij mocht :mrgreen: ik zei dat dat weleens de goede tineke kon zijn :mrgreen:

het is inderdaad prachtig. ik bedoelde meer met niks te doen dat de eerste supermarkt 10 km verderop ongeveer zit etc dus echt lekker wandelen en uitrusten! :ok:
Afbeelding
tineke

bri schreef:okee, klinkt goed, zijn die losloopgebieden op loopafstand?of moet je er toch met de auto heen?
(sorry, pietlut hé? :roll: )
Met de auto :wink:
tineke

massam schreef:@tineke: ik probeerde uit te leggen wie de tineke was die mij deze tip gegeven had en uiteindelijk werd het de tineke met die ene hond waar je echt niet bij mocht :mrgreen: ik zei dat dat weleens de goede tineke kon zijn :mrgreen:

:
Ja ik ben altijd ,nadat het huisje geboekt is :mrgreen: ,zeer duidelijk over dat ze van hun eigen terrein moeten wegblijven zolang wij er zijn :smile:
Heb namelijk 1 keer gehad in een ander huisje in Drenthe dat er ineens een tuinman voor de deur stond ondanks mijn duidelijk aangeven van te voren dat dit soort zaken met mijn honden echt niet kunnen.
Enfin ik 10 jaar ouder ,tuinman ook maar dan door de zeer onvriendelijke ontvangst van mijn vriendin en mij omdat we hier echt van baalde en hem duidelijk verteld was door de eigenaresse van het huisje dat hij eerst even moest bellen van te voren en niet met de sleutel het terrein moest opgaan :roll:
M@scha
Zeer actief

mensen hebben geen notie van hoe serieus dit soort mededelingen zijn als die van echte hondenmensen komen...

ik ben (minder schadelijk voor de tuinman) ook al jaren bezig om mensen op het hart te drukken dat ik echt in lynchmodus ga als ze op een verjaardag sam wat geven. mensen snappen het gewoon niet. gelukkig is er altijd genoeg volk dat het wel snapt en een schreeuw geeft als er weer een koppige bijzit maar oh wat irritant.
:19:
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad :ok: Ik ga de foto's nu even bekijken :ok:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”