Hij is gistermiddag, even na twaalven overleden aan de gevolgen van een aanrijding
Na een week ziekbed, leek hij zondag weer de oude Thorax te zijn. Je was weer wild, had energie voor 10, treiterde Mythos weer, pikte de lasagna bak weer van het aanrecht en hing weer aan mijn benen, vragend om aandacht en gretig om commando's uit te voeren.
Tijdens onze middag wandeling sloeg het noodlot toe, jij en mythos hebben iets gezien, wat door mij niet werd opgemerkt. Jullie beide zetten het op een rennen en sprongen zonder veel moeite over de sloot.
Toen ik zag welke kant jullie opgingen heb ik een enorme brul gegeven, die fietsers, voetgangers, de kinderen op het schoolplein en Mythos deed verstarren.
Jij hebt me niet gehoord en hebt ook nooit die aankomende auto kunnen zien, zij jouw ook niet.
Ondanks dat je nog opstond, had ik al snel in de gaten dat deze klap zelfs voor mijn mannetje teveel was.
Ik heb je nog opgevangen maar zag dat je snel afgleed, en na enkele minuten ben je in mijn armen gestorven.
Lieve lieve Thorax, je spijt me zo verschrikkelijk dat ik je hier niet voor heb kunnen behoeden. We hadden nog zoveel plannen, zoveel leuke dingen samen te doen.
We missen je kanjer,
Kus,
André, Ikaros, Athina en je ''Partner in Crime'' maatje Mythos
onder de foto hieronder zit een slideshow van mijn kanjer