Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik ben Sascha

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Sascha

Ik ben Sascha

Ongelezen bericht door Sascha »

Hallo, ik ben Sascha een Jack Russel teefje van 8 weekjes.
Mijn vrouwtje heeft mij sinds gisteren in huis.
Ze heeft niet zoveel ervaring met hondjes zeg ze dus ik probeer heel lief te zijn, wat me erg goed lukt.

Ben vanochtend naar de dierenarts geweest en dat vond mijn vrouwtje even schrikken :ugh:
De dokter zei dat ik mss ( slechthorend) doof ben omdat ik niet goed reageer op geluid, en ook liep ik nog niet zo goed volgens de dokter.
Maar mijn vrouwtje heeft gezegd dat ze van me houdt en dat ik voor altijd bij haar blijf :F:

Ik ben helemaal wit op 2 kleine zwarte plekjes na en mijn vrouwtje zegt dat ik de mooiste pup van iedereen ben :lekkerpuh:

Ze wilt hier af en toe met andere eigenaren praten over puppy dingen, zoals zindelijkheid, dat ken ik niet hoor. Ook ben ik een beetje ziekies en heb verhoging en diaree :cry:
Mijn vrouwtje loopt nu steeds met een emmertje in haar handen :U:
Madelief
Zeer actief
Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Madelief »

Wat een lief baasje heb jij, dat ondanks dat je misschien in toekomst wel voor wat moeilijke dingen komt te staan, je gesteund en geliefd wordt!

Helemaal top dat nieuwe baasje van jou.
Veel beterschap en hopelijk kan het vrouwtje snel weer meer met je spelen en wat minder met emmertjes lopen.

groetjes, Madelief
groetjes Madelief en Yanthe
Afbeelding
Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
Zenda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zenda »

Ohhh Sascha jij maakt het je vrouwtje niet makkelijk hoor. Maar dat je nog niet zindelijk bent komt nog wel. Je bent nog maar 8 weekjes op de wereld. En wat je diaree betreft heb je wel een wormen kuurtje gehad. Maar het kan ook aan je voer liggen hoor. Je moet nog zo wennen. En dat je misschien wat slechter hoort is ook helemaal niet erg, je moet misschien wel dan altijd aan de riem. Een veldje wat omheind is kan wel natuurlijk. Zeg ook tegen je vrouwtje dat ze met haar handen tegen je moet praten. Dus elk commando een gebaar. Dat mocht je echt doof zijn dan scheelt dit alweer.
Verder wil ik je even zeggen dat je heel erg boft met je vrouwtje :wink:

Welkom :cheer:
Afbeelding

Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
Sascha

Ongelezen bericht door Sascha »

Mijn vrouwtje gaat me idd aan de riem houden, behalve als het echt echt echt veilig is zegt ze :mrgreen:

Ik heb vandaag weer zo'n vies tabletje gehad van het vrouwtje, ze zegt dat de wormpjes dan weg gaan, ik wordt namelijk niet zo lekker van die wormpjes, maar vrouwtje is heel lief voor me en aait me veel zodat ik me iets beter voel.

Vrouwtje ging net met me wandelen want ik moest wat doen, maar ik heb lekker niks gedaan hoor, en toen we weer binnen waren liet ik alles gaan :F:
Vond vrouwtje niet zo leuk maar buiten vind ik nog heel erg eng dus vrouwtje gaat me wat meer tijd geven zegt ze.

Nu ga ik slapen want ik ben heel erg moe, allemaal nieuwe dingen beleefd vandaag, dus ik ga mooie puppydroompjes dromen :slaap:

Pootje van Sascha

PS: vrouwtje bedankt je voor de tips over iets met handjes en gebaren :denken:
Zenda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zenda »

:smile:
Afbeelding

Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
wolfwoman
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tsjechoslowaakse Wolfhonden
& Tamaskan Dog