Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vakantie aan de Waddenzee in Friesland met de hond(en)
Moderator: moderatorteam
- Will
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Vakantie aan de Waddenzee in Friesland met de hond(en)
Oh, ik ben blij te zien dat deze topic hier ook bestaat. Wij leven op een boerderij met veel beesten (10 honden, 2 paarden, 2 dwerggeiten, 2 dwergzwijntjes, 2 cavia's, 3 kalkoenen en 20 kippen, krielen en hanen). Aan de boerderij zit ook een vakantiehuis vast, het kophuis, dat we nu voor het 2de jaar regelmatig verhuren, vrijwel exclusief aan mensen met honden. Iedereen die is geweest vond het heel tof. Mag ik hier wel een link plaatsen ? Onder voorbehoud van toelating plaats ik de link. Mocht het niet toegelaten zijn, neem ik aan dat de moderatoren dit wel zullen deleten, niet ?
http://www.willco.nl/index.php?option=c ... &Itemid=55
http://www.willco.nl/index.php?option=c ... &Itemid=55
-
yvonne dl
- Zeer actief
Ik heb je site bekeken en het ziet er echt prachtig uit.
Wat een luxe dat je zo iets mag bezitten.
Ook de andere dingen die er op staan zijn heel interesant.
Maar eigenlijk toen ik al een beetje besloten had om het er over te gaan hebben met mijn man zag ik dat er binnen in huis niet meer gerookt mag worden.
Heel begrijpelijk hoor,maar voor ons toch wel heel jammer,als je verslaafd ben.haha
Maar eigenlijk toen ik al een beetje besloten had om het er over te gaan hebben met mijn man zag ik dat er binnen in huis niet meer gerookt mag worden.
Heel begrijpelijk hoor,maar voor ons toch wel heel jammer,als je verslaafd ben.haha
Wanneer je RESPECT hebt voor je dier zal deze ook RESPECT hebben voor zijn baasje,
want LIEFDE geven is Liefde ontvangen
- Will
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Klopt. Sorry. We zijn zelf allebei verstokte rokers geweest. Ik ben 6 jaar geleden van de ene op de andere dag gestopt en mijn partner is op 1 januari dit jaar gestopt, maar we hebben nooit binnen gerookt. In 't vakantiehuis komen zeer zeer weinig rokers. We hebben 1 x een viertal gehad dat rookte als schoorstenen. Diegenen die meteen daarna kwamen hebben toen duidelijk laten verstaan dat "they were not amused" en toen hebben we het roken binnen verboden.yvonne dl schreef:Ik heb je site bekeken en het ziet er echt prachtig uit.
Mochten jullie stoppen ... van harte welkom.
-
yvonne dl
- Zeer actief
Ja het is eigenlijk erg dat je daarvoor niet zou komen.
Maar het is inderdaad erg vies,en het stinkt. :
Buiten dat het ongezond is.
Maar dat hoeft niemand te vertellen.
wel heel knap dat jullie gestopt zijn.
Ik heb nu een supersmoker maar dat is helemaal niets.
Maar als we allebei gaan stoppen,komen we zeker langs

Maar het is inderdaad erg vies,en het stinkt. :
Buiten dat het ongezond is.
Maar dat hoeft niemand te vertellen.
wel heel knap dat jullie gestopt zijn.
Ik heb nu een supersmoker maar dat is helemaal niets.
Maar als we allebei gaan stoppen,komen we zeker langs
Wanneer je RESPECT hebt voor je dier zal deze ook RESPECT hebben voor zijn baasje,
-
hondentoegestaan
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Aantal honden: 2
-
yvonne dl
- Zeer actief
Ja ik weet dat ik welkom ben,maar de verstokte rokers onders weten ook dat als je lekker zit of uit je bed komt een lekker sigaretje niet weg is.haha
Ik krijg mijn man ook niet zo gek om buiten te gaan staan.
-
Addy
Ik rook ook af en toe maar zou het geen enkel probleem vinden, ken ook buiten met mijn bakkie koffie een sigaretje roken.yvonne dl schreef:Ja ik weet dat ik welkom ben,maar de verstokte rokers onders weten ook dat als je lekker zit of uit je bed komt een lekker sigaretje niet weg is.haha
Ziet er geweldig uit
- Will
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Oh wat leuk dat jullie hier ook zijn ! We zijn trouwens heel blij dat we op jullie site staan.hondentoegestaan schreef:Rokers zijn toch gewoon welkom?
Er mag alleen niet binnen gerookt worden. Wat is er nou mooier dan lekker 's avonds met zonsondergan bij Moddergat over de dijk te lopen, sigaretje opsteken en genieten van de rust aldaar.
Dus discipline en alleen buiten roken. En netjes de peuken opruimen!
- Will
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
zo horen we het graag. Van jouw type krijgen we trouwens vaak huurders. Het zijn dan wel rokers, maar uit hoffelijkheid voor de familie en uit respect voor de regels, gaan ze dan soms of vaker buiten roken aan een tafeltje met stoeltjes en ... asbakje... en kopje koffie of zo...Addy schreef:Ik rook ook af en toe maar zou het geen enkel probleem vinden, ken ook buiten met mijn bakkie koffie een sigaretje roken.yvonne dl schreef:Ja ik weet dat ik welkom ben,maar de verstokte rokers onders weten ook dat als je lekker zit of uit je bed komt een lekker sigaretje niet weg is.haha
Ziet er geweldig uit
- Will
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Trouwens, mochten er hier geïnteresseerden tussenzitten, ..., haast jullie wel, want de reservaties lopen gestaag binnen. We hebben dit jaar al 15 boekingen. Juli en augustus zitten al bijna vol m.u.v. nog 1 vrije week per maand. De andere maanden beginnen eveneens al aardig geboekt te worden. Altijd welkom.
-
Addy
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat die regel ingesteld is, moet voor niet rokers ook gezellig blijven tochWill schreef:zo horen we het graag. Van jouw type krijgen we trouwens vaak huurders. Het zijn dan wel rokers, maar uit hoffelijkheid voor de familie en uit respect voor de regels, gaan ze dan soms of vaker buiten roken aan een tafeltje met stoeltjes en ... asbakje... en kopje koffie of zo...
In ieder geval voor mij geen reden om niet te boeken bij jullie
Hoever zit je trouwens van het strand af ?
- Will
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
In vogelvlucht 60 meter.Addy schreef:Ik kan me ook heel goed voorstellen dat die regel ingesteld is, moet voor niet rokers ook gezellig blijven tochWill schreef:zo horen we het graag. Van jouw type krijgen we trouwens vaak huurders. Het zijn dan wel rokers, maar uit hoffelijkheid voor de familie en uit respect voor de regels, gaan ze dan soms of vaker buiten roken aan een tafeltje met stoeltjes en ... asbakje... en kopje koffie of zo...![]()
In ieder geval voor mij geen reden om niet te boeken bij jullie![]()
Hoever zit je trouwens van het strand af ?
Lopend 100 meter.