Mijn katten zijn nooit gewend geweest naar buiten te gaan
Wij woonden altijd aan een hele drukke weg en ze waren zo bang van auto's dat ze er van schrik onder zouden lopen en dat zag ik niet zitten.
Daarbij is Lilo een kroelkip en onze Stitch een raskat (cornish rex) en mensen vinden raskatten er prachtig

En aangezien ik mijn kat nog langer wil hebben.
Onze buurhond nu vliegt achter katten aan, en ik heb hem een maand of 2 a 3 geleden een kip zien vangen (erg zielig, maar wel aan grappig gezicht dat hij de bosjes uitkwam met een bek vol witte veren en het plezier in zn ogen hahaha, jachthond en die geen vlieg kwaad doet maar als een kip gaat rennen dan kan ie zich dus ook niet inhouden)
En dat wil ik niet voor mijn katten. Daarbij wil ik niet dat andere mensen last hebben van mijn katten.
Ze hebben het altijd goed gedaan binnen.Maar in dit huis war we sinds een jaar wonen hebben ze iets minder ruimte beneden ( in ons vorige huis konden ze van beneden naar zolder rennen, dat waren 2 open trappen) dat gaat hier dus niet meer. En nu we de kleine hebben, zijn ze een paar keer ontsnapt naar buiten en hebben de smaak van buiten geproefd. Als dit nog niet goed genoeg is en ze nog heel erg mauwen dat ze weg willen dan kijk ik weer verder, maar eerst eens even kijken of ze genoegen nemen met de ren
Groetjes Marieta