Mijn naam is dana, ben 32 jaar, kom uit den haag en heb naast 4 katten en 2 konijnen ook nog 2 honden.
Dit is Roy, hij is twee jaar, 52 cm hoog en soms wat schoner dan je hem op de foto ziet maar helaas voor mij houdt hij erg van zwemmen, modder en zand (maar niet van regen!)we doen flyball en dat vindt hij leuk en we doen ook GGB en dat vindt hij minder spannend
Roy is een tweedehands kliko terrier uit spanje (maar ik heb hem uit zeeland) Hij is nogal dominant, fanatiek, lastig, opdringerig, hebberig en als je hem een vinger geeft dan neemt hij je hele hand.
Kortom hij is mijn 24 uurs uitdaging en ik ben stapelgek en apetrots op hem!

En dit is Mercedes, zij is nu 16 weken en de komende dagen nog een engeltje in duitse herderkleren. Zij is nu 2 weken in huis en komt uit het asiel. Ze begint zich aardig thuis te voelen en de puppiestreken beginnen heel langzaam de kop op te steken. In het begin vond ze alles wat niet onder de noemer "hond" valt doodeng en als een echte herder stond ze heel indrukwekkend op een paar meter afstand te grommen en te blaffen. Nu vindt ze ons leuk en mensen al veel minder eng (als ze maar niet aan haar willen zitten). Zij zit op puppiecursus en moet verder gewoon ontdekken dat wereld niet eng is.

Groetjes,
Dana