Heel toevallig op dezelfde dag als Marc Eva geplukt heeft, heb ik Nozem geplukt.
Zo zag ze er afgelopen zaterdag nog uit:

En zo is ze nu:

Moderator: moderatorteam

Bij mij verdwijnt er ook het een en ander richting de vogels, de rest gooi ik weg in de bruine bak.MARC_S schreef:Hahaha, leuk! Net Eva nu![]()
Komen moeder en dochter samen kaal op de funday![]()
Wat doe jij met dat haar? Wij hebben het weg laten waaien en nu zag ik vanmiddag een kwikstaart die een nest aan het bouwen is met Eva's haren. Zit er een rossig nestje in de stenen muur.
Ze had vandaag absoluut geen zin om even voor me te poseren, en is nog flink moe van afgelopen weekend dus vandaar haar wat chagrijnige pose. Had ik de foto tijdens de wandeling gemaakt had ze een heel ander koppie en uitstraling gehad denk ik.Nanna schreef:Ze kijkt niet of ze er nou erg blij mee is
Ik ben een iets andere mening toegedaan, een Laekense maakt pas echt een Laekense met een bovenvacht, en niet alleen met een ondervacht waardoor de hond eerder op een Mechelaar lijkt.Spokin schreef:Ziet er mooi uit! Ik vind die krulletjes wel aandoenlijk, maar vind het pas echt prachtige honden als ze pas getrimd zijn!
Ik vind dat zelf ook. Vooral Sjefke is net een ratje als ze net geplukt is.Inge O schreef:ik vind een pas geplukte/getrimde hond meestal lelijk, maar dat is nozem nu zeer zeker niet. er staat nog een behoorlijk typisch vachtje op, alleen dan wat minder warrig.