Even ook een verdere update...
qua karakter/gedrag doet ze het fantastisch eigenlijk. Ze scharrelt lekker door huis rond, achter mij aan, is nieuwsgierig naar alles wat er te zien is. Ik heb haar eigenlijk nog nergens bang voor gezien. Ze is lief en wil graag env eel geknuffeld worden; als je te snel ophoudt met kriebelen krijg je zo'n neus onder je hand
Qua eten en gezondheid... sja, we zijn er nog lang niet natuurlijk. Ze eet, maar niet alles en alleen in kleine porties. Maar goed, het gaat er in. Drinken doet ze goed.
Vannacht was ze wat aan de dunne, en vanochtend hoefde ze eerste geen eten - maar da's dan misschien niet zo wonderlijk. Anderhalf uur later wilde ze wel en inmiddels zit er al aardig wat in. Ik ben haar nu aan het "bijvoeren" naast het wat meer reguliere eten met brood met smeerleverworst - niet mijn idee van ideaal hondenvoer maar ze is echt gek op brood en als dit is wat er in gaat, dan krijgt ze dat maar... sowieso zal ze om de nieren te ontlasten tov een normaal BARFdieet meer koolhydraten en meer vet moeten krijgen, dus daar past dit eigenlijk prima in.
Zindelijk is ze nog niet echt, maar dat geeft niet zo, dat komt wel. Erik is het al wel gelukt haar buiten het een en ander te laten doen, maar mij nog niet

We lopen een paar keer per dag even naar het veldje en terug, en dat begint ze geloof ik steeds leuker te vinden. Ze stond daarstraks althans al klaar bij de deur en stapte kwiek naar buiten om mee te gaan. Ik heb gisteren haar nagels geknipt - ik wilde het eerst in delen doen, maar ze vond het niet erg dus ales maar gelijk gedaan - en ik denk dat dat toch een stukje lekkerder loopt. Soms blijft ze wel wat achter (ik loop rustig natuurlijk) maar dan kan ze ook in een klein drafje wel weer naast me komen lopen.
Ik heb inmiddels een deel van haar bloeduitslagen gezien en het is zeker niet allemaal goed, maar voor zover ik nu kan inschatten ook weer niet zo slecht als ik in eerste instantie een beetje vreesde. Voorlopig houden we hoop!
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)