Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Grandi, gisteren en vandaag

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

jelle
Zeer actief

Grandi, gisteren en vandaag

Ongelezen bericht door jelle »

Hoi

even wat nieuwe plaatjes van de dame...

gisteren in de tuin... die deur daar, daar komt het eten vandaan :wink:

Afbeelding

en lekker duffen op het matje

Afbeelding

vanochtend, in ieder geval lekker alert

Afbeelding

mooi meisje!

Afbeelding
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

wat heeft ze een ontzettend mooi hoofd :I:
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

Even ook een verdere update...

qua karakter/gedrag doet ze het fantastisch eigenlijk. Ze scharrelt lekker door huis rond, achter mij aan, is nieuwsgierig naar alles wat er te zien is. Ik heb haar eigenlijk nog nergens bang voor gezien. Ze is lief en wil graag env eel geknuffeld worden; als je te snel ophoudt met kriebelen krijg je zo'n neus onder je hand :mrgreen:

Qua eten en gezondheid... sja, we zijn er nog lang niet natuurlijk. Ze eet, maar niet alles en alleen in kleine porties. Maar goed, het gaat er in. Drinken doet ze goed.
Vannacht was ze wat aan de dunne, en vanochtend hoefde ze eerste geen eten - maar da's dan misschien niet zo wonderlijk. Anderhalf uur later wilde ze wel en inmiddels zit er al aardig wat in. Ik ben haar nu aan het "bijvoeren" naast het wat meer reguliere eten met brood met smeerleverworst - niet mijn idee van ideaal hondenvoer maar ze is echt gek op brood en als dit is wat er in gaat, dan krijgt ze dat maar... sowieso zal ze om de nieren te ontlasten tov een normaal BARFdieet meer koolhydraten en meer vet moeten krijgen, dus daar past dit eigenlijk prima in.

Zindelijk is ze nog niet echt, maar dat geeft niet zo, dat komt wel. Erik is het al wel gelukt haar buiten het een en ander te laten doen, maar mij nog niet ;-)
We lopen een paar keer per dag even naar het veldje en terug, en dat begint ze geloof ik steeds leuker te vinden. Ze stond daarstraks althans al klaar bij de deur en stapte kwiek naar buiten om mee te gaan. Ik heb gisteren haar nagels geknipt - ik wilde het eerst in delen doen, maar ze vond het niet erg dus ales maar gelijk gedaan - en ik denk dat dat toch een stukje lekkerder loopt. Soms blijft ze wel wat achter (ik loop rustig natuurlijk) maar dan kan ze ook in een klein drafje wel weer naast me komen lopen.

Ik heb inmiddels een deel van haar bloeduitslagen gezien en het is zeker niet allemaal goed, maar voor zover ik nu kan inschatten ook weer niet zo slecht als ik in eerste instantie een beetje vreesde. Voorlopig houden we hoop!
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Lucia
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Lucia »

Als ze eenmaal aangekomen is, is ze een prachthondje.

Helemaal top dat jullie haar deze kans geven :ok:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:ok: hopen en duimen dat het goed blijft gaan :cheer:
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Dat zijn toch best voorzichtig postieve berichten, Jelle.
Geen gek idee om haar te geven wat ze graag eet (als het verder niet belastend is voor haar nieren), aankomen/aansterken lijkt me nu idd belangrijk.
Ze kijkt trouwens met bijzonder veel levenslust uit haar ogen. Dat geeft wel hoop.

(Mocht de diarree aanhouden zou ik wel iets van okugest geven en ook een goede probiotica.)
Afbeelding
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Wat heeft ze een sjieke lange handschoen aan :wink: :ok: Fijn dat ze zich op haar gemak voelt, da's in ieder geval een goed begin. Heel veel geluk en plezier met haar!
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Dat zijn alvast voorzichtige goede berichten. Ik hoop dat jullie nog lang van haar mogen genieten en zij van jullie en van haar nieuwe leventje.
Ze ziet er gelukkig uit :wink:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Crista
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Crista »

wat heeft ze toch een prachtig koppie en van die lieve oortjes :wink:

goed om te horen dat ze zich al steeds meer thuis begint te voelen, lijkt me een heel mooi gezicht om haar te zien opbloeien!!
Mitch & Kiyo
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Wat ontzettend goed dat jullie haar een kans geven. :ok: Natuurlijk heeft zij nog een weg te gaan, maar de eerste berichten zijn hoopvol.
Hanneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bearded Collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hanneke »

Om te beginnen nog gefeliciteerd met de komst van Grandi. Wat een prachtig mooi hoofd heeft ze, zeg. Alleen als ik die ribben en die heupen zie... :jank:
Het is fijn dat er voorzichtig positieve berichten zijn en ik hoop dat het helemaal goed gaat komen met haar. Aan jullie zal het vast niet liggen.
Groetjes,
Hanneke.

When you are over the hill, you pick up speed.
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Fijn Jelle hoopvolle berichten :wink:
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Het is een prachtig hondje met een sprekend hoofd :ok: Ik hoop echt dat jullie nog jaren van elkaar kunnen genieten.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

ze heeft een heel lief koppie, hoop dat ze snel wat opknapt :ok:
Afbeelding
Suuz
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suuz »

Wat een ontzettend lieve uitstraling heeft ze toch...
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Ze oogt toch best aardig Jelle, als je haar lijf wegdenkt. De bloeduitslagen zijn inderdaad niet compleet hopeloos dus we duimen maar hard voor je meisje! Het is fijn dat ze wat karakter betreft ieder geval stabiel genoeg is het allemaal kalm te trekken.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
lidy2
Zeer actief

Ongelezen bericht door lidy2 »

Eigenlijk doet ze 't dus gewoon hartstikke goed. Alleen dat eten en aansterken klinkt als een behoorlijke klus. Mooi koppie, prachtige ogen en een heerlijk karakter. Ik hoop zo dat ze nog een paar heel mooie jaren bij jullie heeft!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”