Doodmoe wordt ze ervan van onze nieuwe huisgenoot, een week of 4 geleden heb ik deze jongen uit het asiel gehaald. Hij is nu 13 weken en een kreng :N: Ik had een leuke naam voor hem bedacht: Zepp , maar dat past helemaal niet bij hem

Moderator: moderatorteam

Leuke kat :N: Hij bijt, hangt de honden in de staart, is niet bang van mijn andere kat die woedend en met stramme poten door de kamer loopt. Al mijn planten heeft hij gemold en hij hangt met zijn nageltjes niet alleen in mijn benen maar ook in het nieuwe bankstelboemerang schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
leuke kat , loeder is dat geen naam
als rex niet wil luisteren en ik roep loeder komt ie er wel aan![]()
maar gerrit is ook een mooie naam
zijn er geen katten schoentjes danbeppie schreef:Leuke kat :N: Hij bijt, hangt de honden in de staart, is niet bang van mijn andere kat die woedend en met stramme poten door de kamer loopt. Al mijn planten heeft hij gemold en hij hangt met zijn nageltjes niet alleen in mijn benen maar ook in het nieuwe bankstelboemerang schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
leuke kat , loeder is dat geen naam
als rex niet wil luisteren en ik roep loeder komt ie er wel aan![]()
maar gerrit is ook een mooie naam

Troost je eens gaat het over........duurt alleen een jaartje of wat :N:beppie schreef: Leuke kat :N: Hij bijt, hangt de honden in de staart, is niet bang van mijn andere kat die woedend en met stramme poten door de kamer loopt. Al mijn planten heeft hij gemold en hij hangt met zijn nageltjes niet alleen in mijn benen maar ook in het nieuwe bankstel
Ze hebben hem met zijn broertje en zijn moeder uit een tuin gehaald. Mijn dochter zei nog je kan beter zijn broertje nemen die kijkt veel liever uit zijn ogen. En ik wilde een jong katje omdat mijn andere kat niet een van de makkelijkste isPepie schreef:Hij is leuk BeppieWeet je waar die vandaan komt?