Joehoe, ik wil een MOOIE standfoto van je...

Een stándfoto

Ik zei... Een STANDfoto

Wat is er vrouwtje?

Ik ben toch de baas hier

Nou oké dan...

Maar ik kijk lekker niet

Zucht... Om je een plezier te doen...

Moderator: moderatorteam

haha dat snap ik,maar dat maakt het nog geen stand foto, dat bedoel ikJacksel schreef:Hij zat te kijken hoe Jamey eet. Dan moet ie in de puppyren, want Jamey laat haar eten jatten door hemyamie schreef:nee zeg, zo zou ik het ook niet doen hoor YoreHij heeft zn eigen portie al op hier. Dusse, hij mag wel iets doen voor zn eten
![]()
Neuh, maar hij staat en het is een foto, dat maakt het een standfotoyamie schreef:haha dat snap ik,maar dat maakt het nog geen stand foto, dat bedoel ikJacksel schreef:Hij zat te kijken hoe Jamey eet. Dan moet ie in de puppyren, want Jamey laat haar eten jatten door hemyamie schreef:nee zeg, zo zou ik het ook niet doen hoor YoreHij heeft zn eigen portie al op hier. Dusse, hij mag wel iets doen voor zn eten
![]()

hahah ja daar heb je gelijk inJacksel schreef:Neuh, maar hij staat en het is een foto, dat maakt het een standfotoyamie schreef:haha dat snap ik,maar dat maakt het nog geen stand foto, dat bedoel ikJacksel schreef:Hij zat te kijken hoe Jamey eet. Dan moet ie in de puppyren, want Jamey laat haar eten jatten door hemyamie schreef:nee zeg, zo zou ik het ook niet doen hoor YoreHij heeft zn eigen portie al op hier. Dusse, hij mag wel iets doen voor zn eten
![]()
Ja hij is al helemaal deel van de familie hier. Waarbij familie bestaat uit Jamey hij en ikyamie schreef:hahah ja daar heb je gelijk inJacksel schreef:Neuh, maar hij staat en het is een foto, dat maakt het een standfotoyamie schreef:haha dat snap ik,maar dat maakt het nog geen stand foto, dat bedoel ikJacksel schreef: Hij zat te kijken hoe Jamey eet. Dan moet ie in de puppyren, want Jamey laat haar eten jatten door hemHij heeft zn eigen portie al op hier. Dusse, hij mag wel iets doen voor zn eten
![]()
![]()
enne hij is leuk hoor, mooi mannetje, je bent er gek mee he

lekker meis, geniet ervan heJacksel schreef:Ja hij is al helemaal deel van de familie hier. Waarbij familie bestaat uit Jamey hij en ikyamie schreef:hahah ja daar heb je gelijk inJacksel schreef:Neuh, maar hij staat en het is een foto, dat maakt het een standfotoyamie schreef: haha dat snap ik,maar dat maakt het nog geen stand foto, dat bedoel ik![]()
enne hij is leuk hoor, mooi mannetje, je bent er gek mee he