Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Hij was er net weer. met vele andere musjes.
Ze nemen een zonnebad op mijn tuinstoel, poetsen zich op het hekje.
blijft een leuk om ze zo bezig te zien.
Rami schreef:Wat een prachtige foto's, Elly!
Naar mussen kan ik uren kijken...
Hij zit er nu alweer! Lekker languit op de schutting in het zonnetje te tsjilpen om zijn mama.
Aja, dat tsjilpen... Stuur er eens paar richting mijn tuin. Ik vind ze zo leuk en zie ze hier nog steeds veel te weinig (ondanks mijn mus-vriendelijke tuin, mus-vriendelijke dakpannen, en de broodkruimeltjes van mijn bord. Misschien wil ik te graag! ). In het polderparkje zit wel een hele zwerm. Vanochtend nog zitten kijken naar een een paar mussen die een stofbad namen.
Rami schreef:Wat een prachtige foto's, Elly!
Naar mussen kan ik uren kijken...
Hij zit er nu alweer! Lekker languit op de schutting in het zonnetje te tsjilpen om zijn mama.
Aja, dat tsjilpen... Stuur er eens paar richting mijn tuin. Ik vind ze zo leuk en zie ze hier nog steeds veel te weinig (ondanks mijn mus-vriendelijke tuin, mus-vriendelijke dakpannen, en de broodkruimeltjes van mijn bord. Misschien wil ik te graag! ). In het polderparkje zit wel een hele zwerm. Vanochtend nog zitten kijken naar een een paar mussen die een stofbad namen.
Je moet een spoor van vogelzaad naar je tuin leiden
Het zijn ongeveer de enige vogeltjes die in mijn tuin komen. Afgezien van 2 turkse tortels en 2 houtduiven. soms een paar merels, meer niet.
Nesten zitten ook allemaal dichtbij onder de pannen van de hoekhuizen, dat is ongeveer 15 meter vanaf mijn tuin. Soms zitten er wel 20 in de tuin.
Zomer en winter strooi ik vogelzaad.