Mijn oude overburen hadden een tekkel, die werd gedekt door een Yorkie dat ook altijd op straat liep. Gevolg was dat de overburen de tekkel hebben laten inslapen omdat ze geen pups wilden :N:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hondje ontsnapt uit zak
Moderator: moderatorteam
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Gadver! Ik begrijp dat nooit. Zo'n hondje kun je toch gewoon aan iemand geven die er dan wel op een goede manier een baasje voor kan vinden.
Mijn oude overburen hadden een tekkel, die werd gedekt door een Yorkie dat ook altijd op straat liep. Gevolg was dat de overburen de tekkel hebben laten inslapen omdat ze geen pups wilden :N:
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
-
Casje
- Vaste gebruiker
- Moos2007
- Actief
- iones
- Zeer actief
WAardeloze dierenarts die daar in mee gaat.MARC_S schreef: Mijn oude overburen hadden een tekkel, die werd gedekt door een Yorkie dat ook altijd op straat liep. Gevolg was dat de overburen de tekkel hebben laten inslapen omdat ze geen pups wilden :N:
OVerigens, dit keer is het hondje ontsnapt en ontdekt. Ik probeer niet te denken aan de dieren die niet ontsnappen en ontdekt worden....
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Ja, ik heb 2,5 jaar een hond gehad die we aan het water hebben gevonden. De rest was verdronken in een zak. Niet eens toen ze net geboren waren, wat al erg genoeg isRami schreef:Nah, de vakantie staat zeker weer voor de deur. Honden in plastic zakken, Dierenbeulen.
Helaas is Nixon na 2,5 jaar overleden aan kanker
- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
- Fiepje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Fernando & Roemeense Balto
als je zo nodig van je dier afwil, loop dan even door naar binnen bij het asiel, en betaal netjes de afstandskostenAbby schreef:Walgelijke lui... Steen om de nek en zelf de plons in...![]()
Ik bereid me alweer voor, want bij t asiel zal het de komende maand ook wel weer druk worden...![]()
Als je dan zonodig van je dier af wilt, zet ze dan bij t hek van een asiel of opvang neer. Dan worden ze tenminste goed verzorgd...
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Dat dacht ik ook al meteen!!!!!!iones schreef:WAardeloze dierenarts die daar in mee gaat.MARC_S schreef: Mijn oude overburen hadden een tekkel, die werd gedekt door een Yorkie dat ook altijd op straat liep. Gevolg was dat de overburen de tekkel hebben laten inslapen omdat ze geen pups wilden :N:
OVerigens, dit keer is het hondje ontsnapt en ontdekt. Ik probeer niet te denken aan de dieren die niet ontsnappen en ontdekt worden....
-
doggy
- starfleet
- Erelid
- Innuendo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sammie is een "Maltezer"
Maxi is een kruising Basset Hound / Cocker Spaniël - Locatie: Sweetlake city
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dat was het ook. Ik zat daar een keer met de kat toen er twee hondjes binnen kwamen. Kruisinkjes van ik schat 2-3 jaar oud. Heel lelijk met gecoupeerde staartjes. De baas kwam al na 1 minuut weer naar buiten dus ik vraag, moeten ze worden geopereerd? Zegt hij nee hoor, ze worden ingeslapen.......Sonnie1983 schreef:Dat dacht ik ook al meteen!!!!!!iones schreef:WAardeloze dierenarts die daar in mee gaat.MARC_S schreef: Mijn oude overburen hadden een tekkel, die werd gedekt door een Yorkie dat ook altijd op straat liep. Gevolg was dat de overburen de tekkel hebben laten inslapen omdat ze geen pups wilden :N:
-
Mojuan
- Zeer actief
Oh wat vreselijk is dit zeg, arm beestje!
En Marc,
Wat die dierenarts zegt daar kan ik ergens ook wel inkomen.
Maar ik zou dan dus als ik hem was de hondjes absoluut niet in laten slapen, maar gewoon naar een asiel brengen aan de andere kant van het land ofzo.
Die diertjes laat je toch niet zomaar inslapen terwijl ze nog kerngezond zijn?
En Marc,
Maar ik zou dan dus als ik hem was de hondjes absoluut niet in laten slapen, maar gewoon naar een asiel brengen aan de andere kant van het land ofzo.

-
jidde
maar dat kan hij ook niet zomaar doen. Stel de hondjes bijten wel (of het angst is of niet)... De DA wist dat ze bijten :N: Een DA kan helaas ook niet veel daarin, dan maar liever dat het op een waardige manier bij de DA gebeurd dan dat ze het zelf doenPaulala schreef:Oh wat vreselijk is dit zeg, arm beestje!
En Marc,
- iones
- Zeer actief
Arme beestjes. Ter dood veroordeeld door een waardeloze zak die eigenlijk zelf beter dood zou moeten zijn. En een dierenarts die daarin mee werkt. Mijn dierenarts zou het vertikken. Ze zou de honden daar houden en het anders oplossen. Ik weet nog niet hoe, maar ik zal het haar eens vragen.MARC_S schreef:
Dat was het ook. Ik zat daar een keer met de kat toen er twee hondjes binnen kwamen. Kruisinkjes van ik schat 2-3 jaar oud. Heel lelijk met gecoupeerde staartjes. De baas kwam al na 1 minuut weer naar buiten dus ik vraag, moeten ze worden geopereerd? Zegt hij nee hoor, ze worden ingeslapen.......Hij betaald en loopt weg en die hondjes bleven achter om op een later tijdstip een spuitje te krijgen. Dus ik zeg tegen die DA, wat is er dan met die hondjes? Hij zegt iets van gebeten oid en ik zie die twee bange hondjes in een kenneltje zitten. Ik mocht ze niet meenemen en hij mocht ze niet herplaatsen van de eigenaar. Dat hij dat dan gewoon deed verklaarde hij met anders doet de eigenaar het zelf op een ergere manier
Hij hielp mij en ik ging geschokt weer naar huis. Ik was nog kind dus vrij machteloos daarin.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
- Rami
- Zeer actief
-
Ayka-Zira-Honey
- Zeer actief
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Dan is het toch weer zo dat ze het op de partners naam laten zetten de dieren... Dus een regel die ook niet helpt.Rami schreef:Mooi, ik hoop in ieder geval op een verbod (levenslang) op het houden van dieren. (Daar hebben dieren iig wat aan...Jaap* schreef:Ze hebben dat mens van die maltezer gearresteerd las ik vanmorgen.)
- Rami
- Zeer actief
Volgens mij is het bij dat verbod zo dat er in iemands huishouden levenslang geen dieren gehouden mogen worden. Tenminste, zo heb ik het begrepen.Sonnie1983 schreef:Dan is het toch weer zo dat ze het op de partners naam laten zetten de dieren... Dus een regel die ook niet helpt.Rami schreef:Mooi, ik hoop in ieder geval op een verbod (levenslang) op het houden van dieren. (Daar hebben dieren iig wat aan...Jaap* schreef:Ze hebben dat mens van die maltezer gearresteerd las ik vanmorgen.)
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Contacteer:
Vreselijk dat dit soort dingen voorkomen. Breng je beestje dan naar het asiel ofzo......
Van mij mogen ze de eigenaresse van dit hondje, dezelfde behandeling geven. Enkeltje waterland!!!!

Van mij mogen ze de eigenaresse van dit hondje, dezelfde behandeling geven. Enkeltje waterland!!!!
Dat was ook mijn 1ste gedachte!!! Bij de dierenartsen waar wij altijd komen, zou dit met zo'n reden absoluut niet gebeuren.iones schreef:WAardeloze dierenarts die daar in mee gaat.MARC_S schreef: Mijn oude overburen hadden een tekkel, die werd gedekt door een Yorkie dat ook altijd op straat liep. Gevolg was dat de overburen de tekkel hebben laten inslapen omdat ze geen pups wilden :N:

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
- Anne
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer: