Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Romanov wordt steeds lichter, met name aan zijn koppie is dat goed te zien. Hij staat tijdelijk in een andere stal, omdat de stallen waar hij staat de afgelopen dagen helemaal schoon zijn gemaakt met de hogedrukspuit en op dit moment is de boel aan het drogen. Hij heeft het in deze stal ook best naar zijn zin volgens mij.
fenneke schreef:hé leuk zo van dicht bij heeft hij al een ""volwassen kop""
terwijl ik hem op de hele foto's altijd zo'n heerlijk jeugdig koppie vind hebben
Hij begint in zijn totaliteit wat volwassener te worden de laatste tijd. Het echte jeugdige gaat er af.
Maar hij blijft in verhouding een vrij klein hoofd houden, dus ik denk dat hij daardoor altijd jeugdiger zal lijken dan hij is.
Dank je, hij ís ook heel erg lief.
Gisteren was hij bij de hoefsmid en die moest enorm om hem lachen (ik ook trouwens toen ik het zag), Romanov zat de smid namelijk steeds in zijn nek te likken. Hij heeft een hele zachte tong volgens de hoefsmid.
Dank je, hij ís ook heel erg lief.
Gisteren was hij bij de hoefsmid en die moest enorm om hem lachen (ik ook trouwens toen ik het zag), Romanov zat de smid namelijk steeds in zijn nek te likken. Hij heeft een hele zachte tong volgens de hoefsmid.