Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

een verhaaltje over mij!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
shayta
geregistreerd lid

een verhaaltje over mij!

Ongelezen bericht door shayta »

hallo ook ik kom me even voorstellen
ik ben wendy en ben 25 jaartjes jong !!
heb sinds kort een heel groot gezinnetje in me kleine huisje.
ik woon samen met me vriend en ons dochtertje die in oktober 3 jaar word.
sinds een paar weken hebben we een hele leuke pup van nu ongeveer 13 weken oud. we hebben haar gekregegen van een vriendin die de vader en de moeder had. ik ben ook bij de bevalling geweest en moet zeggen dat is echt geweldig om mee te maken. maar nou bleek dat papa en mama niet meer door 1 deur heen konden.(de dekking was ook per ongeluk, mama was ontsnapt uit huis en buiten na de andere honden gegaan)
en aangezien dat mijn vriend helemaal verliefd was en is op papa en altijd heeft gezegt dat als hij weg zou gaan hij hierheen zou komen hebben we er dus zinds woensdag nog een hondje bij. dus papa en dochter wonen nu samen bij ons in huis.
o ja vergeten te vertellen wat voor een hondjes het zijn. papa is nu 1,5 jaar oud en is een herder bardino mixdus een hele grote hond. en zijn dochtertje is dus een mix daarvan en zijn moeder is een ras amerikaanse bulldog. dus dit meisje word ook groot en breed.
nou hoop dat ik voldoende heb verteld. als jullie meer willen weten vragen staat vrij!!!
groetjes wendy
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Welkom :smile1:

Starks wel paps en dochter uit elkaar houden he, als dochter loops word. :wink:
shayta
geregistreerd lid

heb het advies gekregen om dochter met de 6 maanden te laten helpen of om paps te laten helpen. maar daar ga ik hier ook nog even over rondneuzen wat het beste is???
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

shayta schreef:heb het advies gekregen om dochter met de 6 maanden te laten helpen of om paps te laten helpen. maar daar ga ik hier ook nog even over rondneuzen wat het beste is???
Daar zijn de meningen geloof ik nog al wat over verdeelt.

Ik zou de reu laten helpen, is het eenvoudigste.

Sterkte met de beslissing.
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Hoi, welkom!

In geen geval de teef zo jong al laten 'helpen'!!!! Laat ze eerst maar uitgroeien en volwassen worden.

De reu zou ik ook niet laten helpen als daar geen medische noodzaak voor is.

Moeilijk? Ja, vast wel, want je moet er 100% zeker van zijn dat ze tijdens de loopsheid niet bij elkaar kunnen komen. Misschien een van beide tijdelijk uit logeren?

Ik ben erop tegen om in een gezonde hond te gaan snijden en voor wat het teefje betreft al helemaal op zo'n jonge leeftijd. Je wist waar je aan begon door ook vader in huis te halen; de consequentie daarvan is 'gescheiden houden tijdens de loopsheid'.

Groetjes,
Suzanne
shayta
geregistreerd lid

Suzanne123 schreef:Hoi, welkom!

In geen geval de teef zo jong al laten 'helpen'!!!! Laat ze eerst maar uitgroeien en volwassen worden.

De reu zou ik ook niet laten helpen als daar geen medische noodzaak voor is.

Moeilijk? Ja, vast wel, want je moet er 100% zeker van zijn dat ze tijdens de loopsheid niet bij elkaar kunnen komen. Misschien een van beide tijdelijk uit logeren?

Ik ben erop tegen om in een gezonde hond te gaan snijden en voor wat het teefje betreft al helemaal op zo'n jonge leeftijd. Je wist waar je aan begon door ook vader in huis te halen; de consequentie daarvan is 'gescheiden houden tijdens de loopsheid'.
ja en daarom heb ik me ook hier ingeschreven omdat ik dacht hier wel info en meningen over die onderwerpen te vinden waar ik mee zit. heb namelijk nog nooit een teefje gehad. alleen een reu. maar met dit meisje klikte het het beste met me dochter en dat vond ik het belangrijkste, want me dochtertje gaat natuurlijk altijd voor en met haar moet het klikken.
MC65
Zeer actief

Ongelezen bericht door MC65 »

Welkom !
-------------------------------------------------------
groetjes , Manon en 'n lebber van Ice

Sam 30-09-1997 - 14-02-2008
shayta
geregistreerd lid

nou ff een update!!
het is weer onzeker wat er nu gebeuren gaat!!
ben vandaag weer voor het eerst met allebei tegelijk gaan wandelen en hij heeft geprobeerd me te bijten uit onzekerheid en angst!!! ( bang voor auto's ed) daardoor is hij er dus weer tussen uit gegaan en dus voor de derde keer in nog geen week tijd weg gelopen!! ook zijn de angstplassen ed niet minder geworden, ik hoef me andere hond maar te straffen en mijn hele huis ligt onder!
dus hij gaat morgen naar een gedragstherapeut , maar ben benieuwt...
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

shayta schreef:nou ff een update!!
het is weer onzeker wat er nu gebeuren gaat!!
ben vandaag weer voor het eerst met allebei tegelijk gaan wandelen en hij heeft geprobeerd me te bijten uit onzekerheid en angst!!! ( bang voor auto's ed) daardoor is hij er dus weer tussen uit gegaan en dus voor de derde keer in nog geen week tijd weg gelopen!! ook zijn de angstplassen ed niet minder geworden, ik hoef me andere hond maar te straffen en mijn hele huis ligt onder!
dus hij gaat morgen naar een gedragstherapeut , maar ben benieuwt...

sterkte .......
Ayka-Zira-Honey
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayka-Zira-Honey »

sterkte!!!, op wat voor manier straf jij je pup dan??? als de reu daar zo angstig van word...??
Afbeelding
groetjes van Ayka,Zira en Honey
shayta
geregistreerd lid

hihi het staat er inderdaad een beetje cru!! maar ik hoef maar met een zware stem nee te zeggen en op zijn plaats te sturen en papa plast allles onder.(ik sla of schop ze echt niet hoor)
wolfwoman
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tsjechoslowaakse Wolfhonden
& Tamaskan Dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door wolfwoman »

Afbeelding

en veel lees- en schrijfplezier !!
http://www.vantaelsesluske.nl __ groeten Stefanie
jitske
Zeer actief

Ongelezen bericht door jitske »