Even wat hoogte foto's

Moderator: moderatorteam

Bullenmama schreef:Daar zou ik dus echt nooit op visite durven :N:
edit : zijn die muurtjes op de galerij nou zo laag of lijkt dat maar zo ?
Het is een:Martijn schreef:Wat heb je er voor een?doggy schreef:Martijn schreef: Lekker scherp ook.![]()
Ja, mooi he![]()
Haha, nee dit toestel kan op de een of andere manier geen scherpe foto's maken![]()
Hoeik het wel moet doen weet ikniet, maar hij heeft ook maar slechts 4.0 megapixels

4 megapixels is ruim voldoende voor superscherpe foto's te maken. De allereerste digitale spiegelreflexcamera's die door professionele fotografen werden gebruikt hadden minder dan 4 megapixels. Ik denk dat de camera nu verkeerd is ingesteld (bv macrofunctie of scherpstellen op het dichtstbijzijnde onderwerp). Dus even de handleiding doornemen en de camera goed instellen. Succes.doggy schreef:Martijn schreef: Lekker scherp ook.![]()
Ja, mooi he![]()
Haha, nee dit toestel kan op de een of andere manier geen scherpe foto's maken![]()
Hoeik het wel moet doen weet ikniet, maar hij heeft ook maar slechts 4.0 megapixels
De handleiding zit er niet meer bij.Muk schreef:
4 megapixels is ruim voldoende voor superscherpe foto's te maken. De allereerste digitale spiegelreflexcamera's die door professionele fotografen werden gebruikt hadden minder dan 4 megapixels. Ik denk dat de camera nu verkeerd is ingesteld (bv macrofunctie of scherpstellen op het dichtstbijzijnde onderwerp). Dus even de handleiding doornemen en de camera goed instellen. Succes.
http://www.samsung.com/nl/support/downl ... d=04010100Muk schreef:Op internet is vast wel een handleiding te vinden van je camera. Even zoeken en je vindt het en dan kun je ook direct je camera goed instellen. Succes.
Zal ik je eens wat vertellen??twinkeltje schreef:klinkt stom maar de eerste jaren dat onze flat er stond kwamen mensen zelfs van buiten delft om te springenBullenmama schreef:Ik vind het een zelfmoordflat :N:
gellukig de laaste tien jaar dat ik hier zit maar ssn stuk of 3
Super, bedanktLiesbeth schreef:http://www.samsung.com/nl/support/downl ... d=04010100Muk schreef:Op internet is vast wel een handleiding te vinden van je camera. Even zoeken en je vindt het en dan kun je ook direct je camera goed instellen. Succes.